vsak dan

vsak dan
je dan za dar,
dan iz srca.

in vsak dan je dar,
ker živiš.

vsak dan je dar,
ker ti utripa srce v ritmu
prhutanja peruti ptice,
ker dihaš,
ker upaš,
ker veš za bol,
a se ne pustiš ujeti tišini,
ker dišiš po dobroti,
kot smeh, ki ga radodarno deliš,
da osrečiš,
ker se predajaš do konca
in puščaš
svetle sledove na gozdnih stezah
moških, ki križajo tvoje poti,
ker daješ
in jemlješ, kar dajem,
vse oblike ljubezni
in vse pesmi duše,
ker si sonce, ki trga temo
v dnevih brez dneva,
ker zažariš na nemirni gladini neba,
ko se znoči,
ker veš, kaj je raj in kaj pekel,
a uspeš ukrotiti strah,
zato ostajaš vsak dan
nepremagljivi zmagovalec življenja.

in vsak dan je dar
vedeti, da si.

© Aleks 2024


Datum objave: 15. 2. 2024

14 comments:

Anonymous said...

nova pesem, nova lepota, je bila že pričakovana in zdaj je tu; berem in doživljam jo dvostransko: če je na eni strani nekdo, ki daje, jemlje, žari in ukroti, je na drugi strani nekdo, ki zna prebrati, opaziti, doživeti, vzeti in napisati pesem. celo več, znak neskončnosti in ritem utripa povedno dopolnjujeta doživeto. res lepota. splačalo se je počakati. vse dobro. j.

En Fant said...

Pričakoval sem kaj za Valentinovo, da preberem mojemu. A tudi ta je lepa. Saj je res vsak dan za rečt, da ga imam rad. Tudi z Aleksovo pesmijo ;-)
LP, En Fant

aleks said...

@En Fant, hvala ti; letos sem veliko razmišljal o sladkobnosti skorajda zapovedanega izkazovanja, da imaš nekoga rad. in sem ob tem najprej samega sebe spomnil in opomnil, da je vsak dan pravi dan, da se zaveš, zakaj in kako ti je nekdo dragocen. in to nekako tudi pokažem.
bodita lepo s tvojim,
a.

aleks said...

@j., seveda tudi tebi hvala (redredred); tvoj komentar na svoj način tudi dopolnjuje pesem, saj (česar sem še posebej sem vesel in mi je super), da si se ustavil tudi pri sličici, ker sem res dolgo, dolgo brskal za takšno, ki bi povedno dopolnila pesem. res sem želel, da bi nastala ena ubrana celota.
tudi tebi vse dobro, in lepo se imej,
a.

Matevž said...

Rad – dar.
Dar – rad.
Košček raja na zemlji, če bi se tega v polnosti zavedali. Košček raja za vsakega, ki se poglobil v tvojo pesem, jo vzame za smernice svojega življenja in jo Živi. Lahko je jutranja hvalnica dnevu, večerna molitev pred spanjem v zahvalo in prošnjo za nov dan, za nov rad, za nov dar.
Hvala Vesolju za Aleksov Dar – rad.

Matevž

aleks said...

veš, Matevž, nisem si mislil, da bo pesem tako navdihnila in poglobljeno odmevala v komentarjih mojih bralcev. včasih se mi zdi, da je lažje napisati pesem, kot se odzvati na komentarje s pohvalo, zatorej predvsem, tudi tebi en velik hvala za ta tvoj vtis o pesmi.

vse dobro,
a.

pripis: dragi moji bralci, res sem vas vesel.

Professor said...

Tudi meni se ta pesem zelo dopade, kajti prinaša krasno sporočilo. Tudi jaz sem že opazil, kako že dan pozneje marsikdo pozabi na lepe besede, namesto da bi nas dan okrepil v naših ljubeznih. Odlično kot vedno, Aleks!

Lepo se imej,
Professor

aleks said...

tudi tebi hvala, Professor... in, res dobro se mi zdi, da smo podobnih misli tako o valentinovem dnevu kot o tistem/tistih, kar pride(jo) po njem.

lepo se imej tudi ti,
a.

KrEn said...

Jaz sem zdaj v fazi vzpostavljanja veze in jasno, da je bila vrtnica za valentinovo. Od obeh :-). Zaradi tvoje pesmi in tudi komentarjev sem se zamislil in mislim, da zdaj večkrat pokažem da ga imam rad. Pesem je pa zaradi same sebe lepa in ne samo globoka.

hvala in lp!

Anonymous said...

Ne dopade se mi vedno večja vsiljenost tega 'praznika' (Valentinovo). Jaz, ki sem tukaj sigurno starejši, se še spomnim podobno prisilnega Dneva žena (8. marec). Otroci naj bi ta dan bili pridni, možje prijazni, oboji pa namesto mamic oziroma žen kaj naredili doma. V službah je sindikat organiziral zabave za ženske. Mnogokje se je končalo tako, da so žene prišle domov malo v rožicah, zato je izbruhnil prepir... Naslednji dan in naslednjih 364 dni pa vse po starem. Že takrat bi rabili kakšnega Aleksa za odpreti oči s čudovito in zgovorno pesmijo!

lp,
bralec

aleks said...

@KrEn, me veseli, da je pesem imela dober vpliv, hvala pa tudi za pohvalo. srečno in bodita dobro s tvojim,
a.

@bralec, tudi tebi hvala, tako za zanimivo primerjavo kot tudi za pohvalo. pomislil pa sem, veš, kdove zakaj nikoli med reklamiranjem 'dneva ljubezni' ne zasledim pobud, ki ne bi vključevale kakršnegakoli zapravljanja (mislim sicer, da je odgovor na dlani...).
lepo bodi,
a.

Jan said...

O, nisem se prepozen :-) Oglasam se z vracanja po daljsem potovanju; saj je vsak dan tudi dan za comment, kajne ;-)
LPJan

Jan said...

Upsi, ne vem če nisem pozabil napisat, da je pesem super :-). Vsak dan!

LPJan, v drugo

aleks said...

kot vidiš, Jan, nisi prepozen... pa tudi jz ne, da se ti zahvalim. z upanjem, da si se imel lepo na potovanju!

lp,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.