tkalec teme

Jaz sem stkan iz bolečine.

Srce ne bije več,
samo tiho ječi.
Ne kliče več smrti,
ker je mrtvo,
ne kliče več spominov,
ker temnijo od samote,
ne kliče več ljubezni,
ker je poraz.

Kaj je biti osamljen,
ko se potopim vase?
Tam so skriti le moji svetovi,
ki jih rojevam iz svojih solza.
Od zunaj se zdijo samo
neskončni niz ničevih kroglic iz pisanega stekla
(ker se bleščijo),
a so moje sanje,
v njih je moj greh
in odpuščanje.
Ko pišem pesmi,
jih razbijam
in pokončujem sebe v njih.

Ti tkeš bolečino.

Na dnu labirinta tavam izgubljen
med zidovi želje.
Nočem več iskati poti nazaj
(vse ceste vodijo v pekel).
Izhod
si zasul s pozabo,
dušo umrl za svet,
na robu bridkosti
mojih jalovih ljubezni.

Pesniki,
kakor angeli,
umirajo z molkom,
prebodenih kril,
razdanih besed.
Za stihi, iztrganimi iz sebe,
prekleti ugašajo,
kronani s trni vrtnic,
na cvetovih belega pajčolana,
ki jih barvajo s svojo krvjo.

Nekega dne
življenje ne obstaja več.
Nič več ga ni.
Nikjer.

Morda ga sploh nikdar ni bilo.

Samo morje je.
Črno, mirno, globoko.
In nema tišina valov,
ki v prazne oči
šepetajo
mene,
mene,
mene. ..

© Aleks 2019


Datum objave: 11. 9. 2019

7 comments:

Jan said...

Oj, dragi Aleks!
Imam (neprijeten) vtis, da so tvoje pesmi letos - če odmislim obe "itaki" - kar malo preveč temno obarvani. Seveda je pesem krasna, ampak raje kot morje, ki šumi tebe, bi tebe, ki (nam) šumiš svoje pesmi.
en :-) in ;-)
in naj se naklonjenost leta obrne (bolj) v tvojo smer.
LPJan

Anonymous said...

Oj, dragi Aleks! Dežuje zunaj, dežuje v Aleksovi pesmi, dežuje povsod okrog nas... Bodi bolje!
lp, bralec

aleks said...

-@ Jan moj dragi, res je, ja, sem se že tudi bolj fajn imel… v pesmih pa se z vsem, kar bi želel, da bi bilo drugače, prepleta evokacija preteklosti. in kot da se je po juniju v meni nekaj zlomilo.
in neka pesem je bila. bolj jaz, kot se zdi.

- @ bralec, dežuje v meni, dežujem jaz… mogoče sem sploh (bil) samo dež v dušah mojih ljubezni - žalosten in nepotreben, dajalec teme, mimobežen, pozaben, minljiv. če to so sploh (bile).

KrEn said...

Ej stari! Za dežjem posije sonce :-). Res!

Anonymous said...

en :-) zate
nivažnkdo

Professor said...

Za pesem odično, za žaiost en veik :-(
in kam si izginil????

Te pričakujem nazaj, Professor

aleks said...

dragi vsi,
hvala za vse prijazne spodbude. in, evo, Professor, tu sem.

lp vsem, ki se spomnite name,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.