netko drugi u gradu

na drugoj adresi
ali u istoj zgradi
živi netko
koga znam
i ne znam
(i ja se bojim)

telom crnog pantera
gipkim i skladnim
zbog ožiljka prošlosti uvek na oprezu
ali u mom zagrljaju neobično opuštenim
kao da je pronašao neki put
(i ja se bojim)

dušom večitog mora
koje uz besane obale galipolja u sutonu plače
za bezbrojnim neostvarenim snovima
zove me tiho glasom baršuna
mili
(i ja se bojim)

sićušnim osmeškom ponekad
mogu da mu okrenem svet prema rukama sunca
kao vilin konjic u oku leta
koji nikad
ne umire zimi
(i ja se bojim)

bojim se

jer ne znam da budem utočište ni samom sebi
jer mi se ponekad čini da ga nije strah
ni aveti neba ni anđela pakla
ni toga da ga ja nekog dana ipak
zavolim
(i ja se bojim)

© Aleks 2013

 

Datum objave: 15. 11. 2013

12 comments:

Anonymous said...

Da se ti bojiš ljubezni Aleks? TI?!
lp bralec

aleks said...

veliko plasti
je v tej pesmi
veš
veliko

(ni dobra?)

aleks said...

o imeti rad (v prijateljstvu ali v ljubezni) pa je že mali princ rekel, da je vsakdo odgovoren za tistega, ki ga udomači.

Anonymous said...

dobra :-)
lp, bralec

Professor said...

Seveda, dobra pesem, Aleks :-)
Želel pa sem ti že kdaj prej napisati tole, da ljubezen namerč včasih lahko pomeni, da rečeš zbogom nekomu.

aleks said...

-@ Professor, seveda vem to (pa še kako dobro). in se strinjam. zelo. da je treba rečt.
drugače pa, (naj)bolj se bojim, da bi ranil. nehote. nevede.
in pri tem nepopravljivo.

in hvala obema za "dobra pesem" (upam, da res).

Matevž said...

... tud jaz se bojim - živeti.
Lepa pesem!

aleks said...

dragi Matevž, mogoče so vse to plati iste medalje: strah pred imeti rad, da ne bi ranili, strah pred ljubiti, da ne bi bili ranjeni, strah pred živeti...
(jaz pa si še vedno želim, da bi bili vsi konci srečni)

hvala ti, bodi dobro!

Veter said...

n'č b't n'č b't :-)

aleks said...

... je zašumel veter skozi moje lase ...

Veter said...

kulči ;-)
BTW, jst tudi ne maram novemberskih okraševanj po štacunah. baaa

aleks said...

jp, anbilivabl!
tm enkrat po šesnajstem xii bi blo za mene lih prou.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.