tujca v mraku / strangers in the twilight

tujca v mraku
strangers in the twilight

tujca v mraku

srečava se,
v mraku tujca,
in vendar blizu,
kakor objem dveh lun
na gladini jezera
ob vznožju teme.

belina mehurčkov,
belina snega,
belina zvezd,
na vrtiljaku ekstaze uročiš moj pogled,
zapelješ me, da ti sledim,
kamor me vodijo želje.

polnočnica velemesta.
v megleni svetlobi zadnjega vlaka podzemne
ostaneva sama.
nasloniš se name,
razžarjena moškost tvojega poželenja
prebuja v meni pogoltnost zveri.

trdo me poljubiš
(vonj zgodnjih breskev v tvojem dihu),
v meni si,
ti najslajša noč,
moj ciganski angel
z ognjemetom v črnih očeh.

hočeš moje telo,
zato šepetaš,
da sem tvoj,
hočem tvoje telo,
zato zamrmram,
da si moj,

toda stkan si iz sanj,
ta večer je iz sanj,
tvoj obraz je iz sanj,
jaz sem iz sanj,
ljubim te
v snu.

razideva se,
v jutru tujca,
drug drugemu dlje
kakor objem dveh lun
na gladini jezera
ob vznožju teme.

© Aleks 2008
















strangers in the twilight

we meet
strangers in the twilight
and yet so close
as an embrace of two moons
on the surface of a lake
at the foothills of darkness

whiteness of the bubbles
whiteness of the snow
whiteness of the stars
on the carrousel of ecstasies you bewitch my gaze
you seduce me to follow you
wherever my desires lead.

a midnight mass of a big city.
in the misty light of the last train of the subway
we are left alone.
you lean on me
the white-hot virility of your lust
awakens the greediness of a beast within me.

you kiss me hard
(the scent of early peaches in your breath)
you are inside me
you sweetest night
my gipsy angel
with fireworks in your black eyes.

you want my body
so you whisper
that i am yours,
i want your body
so i murmur
that you are mine

but you are made of dreams
this evening is made of dreams
your visage is made of dreams
i am from a dream
i love you
in a dream

we split
strangers in the morning
farther
than an embrace of two moons
on the surface of a lake
at the foothills of darkness.

© Aleks 2008

Datum objave: 11. 1. 2008

33 comments:

Anonymous said...

lepo in žalostno (beautiful and sad)
lp, bralec

Matevz said...

Tujca v mraku.
V iskanju pravih stopinj srca in duše, v hrepenenju, v čaru vajinih valov ljubezni, stkan iz sanj.
Toda kolikokrat smo si tujci v budnem svetu.
Pesem boli. A upam, da je tvoj budni svet drugačen.

Vse dobro!
Matevž

aleks said...

ej, Matevž, nekaj poetične svobode je pa menda še dovoljeno ;)

ful hvala obema, za obisk in za komentar, vsem pa en lep večer,
a.

DROBTINICE SVETLOBE said...

Kot ples me je pritegnila tvoja dvojezicna izpoved...
V noci brez zvzd, zgolj ob luni,svet, stkan iz sanj!

lepo lepo.

Lep vikend imej(ta).

O,n.

Anonymous said...

lepa pesem.
zelo osebna in samo tvoja. preprosto veš kaj čutiš in to znaš zajeti v pesmi.. na svoj način..

lep večer tudi tebi,
zvezdica*

polona said...

vau... čutno, bridko... in vendar prekrasno!

aleks said...

Neikka, zvezdica, Polona... hvala. zmiri je toplo brati take komentarje :).
(pa kaj potem, če kdaj malo zardim, anede ;)

tudi jz vam vsem zelim en krasen konec tedna,
a.

VILINČEK said...

Krasana... čudovita, fantastična... Ne vem kaj še naj napišem. Ena tvojih lepših, najlepši, še bolj lepših. :)

Tale pa mi je res segla.
Doživela sem tisto dušo, tisto bitje... MOčno sem jo doživela. Tvoja pravljica. Tvoje sanje.

Lahko noč, naj se ti še večkrat utrnejo zvezdice in seveda preživi en krasen vikend.

Objem od Vilinčka!

aleks said...

o, Vilinček, hvala... tale deževni vikend je ravno pravšen za branje, se mi zdi. pa naj vas nikar ne zaprede v melanholijo...

Anonymous said...

tvojih pesmi in zgodb recimo :-)
;-)
lp, bralec

Anonymous said...

"vonj zgodnjih breskev v tvojem dihu"

Angleški valček sanj ...

In spomin na "Strangers in the Night", ko sem bila še dekle.
In na haiku, tudi nekoč:

zadnji avtobus
med tujcem in menoj
dolgi pogledi

Lep večer ti želim, Aleks, noč za sanje in izpolnitev. Nedelja pa naj bo ne-delja, brez razhajanja v njenem jutru!

Pravkar se je pri meni iztekla
"In the Name of Love Goodbye" v izvedbi Eroike.

Al

aleks said...

-@ dragi bralec, hja... zakaj pa ne, saj so konec koncev ponujene v branje ;)

-@ draga Al, mislim, da se mi bo nocoj kar prileglo malo sanj... tudi ti sanjaj lepo.

pravzaprav želim lepe sanje vsem... in jutri lep dan,
a.

VILINČEK said...

Prišla sem pogledati, če so sanje bile lepe :)))

Ja, tale pesem mi je res sedla. Tudi jaz čaram svojo pravljico. In ko sem nekako plavala skozi tvojo. Tista energija, ki te preplavi.

REs je lepa. Diši po več.

Kljub dežju ti želim lep vikend.

Kaj počnem?

V pečici se peče piščanec in krompirček, jaz pa za računalnikom vas berem in poslušamm glasbo... take svetle instrumentale, ki me spravljajo v dobro voljo.
Tokrat: Detlef Schwerter.

Objem od Vilinčka!

al1ka said...

Le v temi te
tipam pod
vekami noči...
Le v mraku
te čutim,
kako pulziraš v meni,
četudi te ni...
Le v najbolj gluhi tišini
dovolim, da tvoja
odsotnost
v meni gori...
Kdor me ljubi,
kdor me pustoši,
kdor me briše -
nihče ne izbirše
tvojih sledi....


Ne vem, zakaj je tole vzniknilo ob tvoji pesmi, a ker je, naj bo tukaj. Kot odmev na nekaj, kar je šlo globoko, globoko pod kožo.
Krasna pesem.
Vse dobro in lep pozdrav,
Alenka

aleks said...

-@ Vilinček, upam, da je poezija ugodno vplivala na kosilo ;), in da je bil dan še naprej lep!

-@ Al1ka (kar dve Alenki, kar dve pesnici med mojimi bralkami :), hvala ti za verze, boleče, resnične. srečanja v mraku so... ponavadi... pač srečanja v mraku, ki znajo z jutrom zbledeti, včasih bolj, včasih manj trpko... najbrž pa vsak od nas nosi v sebi kakšno sled, ki ne bo nikoli zbledela.

bodite dobro, vsi. za zdaj pa lahko noč in en svetel dan jutri,
a.

Anonymous said...

Ne boš verjel - že en mesec v sebi nosim Tujko - pesem, ki se nikakor noče izpisati. Drugačna kot tvojo, a vendarle je Tujka.

Povezave ... zdaj so, zdaj jih ni ...

S.

aleks said...

ja, res zanimive, te povezave. bom bral... ko bo :).

lepo se imej(te),
a.

Pucca said...

Tujca v mraku.

Kako čutno, poetično in dih jemajoče.

VILINČEK said...

Lahko noč in lepe sanje ti želim... Šepetam... :))

aleks said...

-@ Pucca, tnx

-@ Vilinček, hvala; jaz pa želim tebi en lep dan

Anonymous said...

uau je dobra!!!

tud tebi lep dan!

aleks said...

je noč.
lahko noč,
a.

Iz Mavrice Stkana said...

Večkrat pokukam na to tvojo stran. To je že vsakdanji obred. A tokrat se tudi obtačkam in ti zaželim lep vikend.

Objem od Vilinčka! :)))

DROBTINICE SVETLOBE said...

aleks, predlagala sem te za prisotnost v svetovni antologiji pesmi blogerjev:))))

Sama sva z neikkom pristala po nekajdnevem premisleku...najprej odlocen NE, potem premislek in JA.
Nekaj dni sem prebirala njen blog in njenega prijatelja, ki to organizirata.

Organizatorka, pesnica, blogerka, supermama, ti bo pustila svoj link.
po kaksnem kljucu so nasli naju, nimam pojma, rabijo le DVA pesnika blogerja iz vsake drzave.

Ce ti ne odgovarja, predlagaj nekoga namesto sebe, ce ti...

Lepo bodi. neikka

aleks said...

-@ živijo, Vilinček, sem vesel tvojih obiskov; tudi tebi želim lepo nedeljo :)

-@ draga Neikka, hvala za tvoj kompliment (resno!)... čeprav... no, v vsakem primeru sta vidva že dva pesnika iz te dežele :)
(ps glej, še eden, pravkar :)

-@ Manfred, merci... tnx,
a.

Anonymous said...

It's so sad, it makes me think of this summer. It is exactly what happened. I experienced love the way I always wanted it, but others made it impossible...

Melancholic greetings from Belgium
Glenn

aleks said...

"l'enfer c'est les autres...", n'est-ce pas?
"others" should always mind their own business, i believe... and i hope that melancholy will soon disappear and make room for much nicer feelings.

regards,
alex

Anonymous said...

Ne morem verjet, da po 3 letih spet berem tvoje pesmi. Neverjetna fuzija božanske ekstaze in peklenske realnosti. Dlake pokonc, vsakič znova, a to sem očitno nekako spregledal in jo bom prebral še mnogokrat.

Lp, a_je_to

aleks said...

hej, živijo!

lepo, lepo (niti se ne zavedam, da čas tako hitro mineva ;). ampak sem vseeno vesel :)
in ti? diplomiral, pa to?
bo prišlo še kaj na vrsto na temo velikih mest, še vedno so zelo moja in včasih se izide kaj na to temo :)

ajd, drži se!

Anonymous said...

diplomiru, kmal dve let od tega, prou pogledat sm mogu, ker nickname sm mel kle gor...
drgač pa novopečen primorc, velka mesta, kva pa vem, ostan pr erotiki, kjerkol se že odvija:)
Nč leppo se mej, te bom zdj mal bol redno bral, lp
a_je_to

aleks said...

saj ne, da se ne strinjam ;)
in definitivno še kaj oglasi :)

tudi ti se imej lepo!
a.

ps primorci so fejst ljudje

Anonymous said...

Evo, bolje pozno kot nikoli. Oglašam se.
Zanimiv, kako smo ubistvu povezani s spomini, simboli, kako neka oseba (ki jo nikoli nisi videl) ostane v tvojem življenju le s tem, da napiše neko pesem, do katere te spet vrnejo dogodki v življenju.
Bodi lepo,
a_je_to

aleks said...

ja, zanimivo je to. tudi jaz kdaj pomislim nate, v hrupu podzemne ali ko vidim vlake... včasih pa tudi kar tako, iznenada, kdo ve zakaj... fajn je, da se kdaj oglasiš :-)
in bodi dobro tudi ti.
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.