ptici v duši


tokrat malo drugače...

50 pesmi (in ena), skozi petnajst let posvečenih / namenjenih / spisanih zanj, ki je moja ptica v duši, sem (i)zbral v bukvico, ki jo v pdf obliki najdete (in lahko prenesete, natisnete, morda položite celo na svojo nočno omarico, in seveda berete) s klikom na to povezavo >>>
[lahko pa se seveda tudi ne zmente zanjo.]

priznam, da je bilo kar težko prebirati svojo lastno poezijo (zelo redko kaj svojega preberem za nazaj). izbral sem tiste pesmi, ki sem jih v tem trenutku začutil / doživel kot meni najbližje, in jih povezal v neke vrste pesniško zgodbo... kako mi je uspelo, lahko preberete in ocenite sami.

jz lahko svoji ptici v duši zaželim le še, srečen let!

ps če koga slučajno skrbi... nove pesmi bodo pa še.


Datum objave: 16. 6. 2021

11 comments:

Matevž said...

Tebi in tvoji Ptici v duši, dragi Aleks! Samo nekaj dni prej je Dragica govorila o tebi, o tvojem bogastvu, ki nam ga deliš. In danes … presenetiš. Kako lepo je brati, da si zbral 50 tebi najljubših. Jaz bi zase vzel še kakšno a verjamem, da boš še ostalih 227 in + povezal v tak lep šopek, kot si ga tokrat.
Pesem je brezčasna, je večna, je odraz človekove notranje podobe kar Si.
Zato ti želim, da Bodi! Ti in tvoja Ptica v duši.
Hvala ti dragi prijatelj za ta dar!

Matevž

aleks said...

-@ zate
ta trenutek: samo vesel. res.

aleks said...

dragi Matevž, najprej hvala za tvoj komentar. hja, ko sem naredil izbor in razvrstil pesmi, sem šele ugotovil, da jih je natanko petdeset (tista plus ena je bila že vnaprej predvidena na začetku, saj je tudi v headerju bloga). verjamem, da je komu bližja (še?) katera druga pesem, ampak, kot sem zapisal, te sem v trenutku izbiranja najbolj začutil.
ja, moja ptica v duši je pa ena res povsem posebna duša v tem čedalje bolj čudnem svetu…

bodi dobro,
a.

Professor said...

Oj, dragi Aleks, lepe pesmi si povezal v tole zbirko. Se strinjam z Matevžem, ker bi jaz sam tudi še kakšno dodal, ampak ti si šef ;-)

Vsekakor odlično. In seveda - prenesel in sprintal :-)

Lepo se imej!
Professor

Jan said...

Božansko :-)
Šeee,kot pravi Matevž.

LPJan

B.R. said...

Čestitam!

aleks said...

-@ dragi Professor, Jan in B.R.!
vsem skupaj in vsakemu posebej prav lepa hvala za komentarje, za pohvale, čestitke in še posebej prenose... res lepo je videti, ko se poezija dotakne bralcev.
a da še? saj sem rekel, da ja.

lepo bodite vse,
a.

aleks said...

-@ zate: lepo je vedeti, da so te pesmi spremljale skozi poletje; nerazumel sicer malce skeli, ker govorijo iz duše in so pisane s srcem, kot pesnik (recimo temu tako) pa tudi za vsako besedo vem, katera, zakaj in kje mora stati… je pa res, da včasih tudi jz ne razumem samega sebe.

upam, da je bilo tvoje poletje ravno prav vroče in ti želim, da uživaš tudi v toplih barvah in šumenju jesenskega listja. in celo v škrebljanju dežja.
a.

(ps zadnjič sem rekel, seveda, povej svojim; upam, da je (bilo) ok… če si)

aleks said...

-@ zate: in še bolj moj, kajne?

(čeprav... what the fuck*, mili?!)

*preprosto ne znam drugače ubesediti vse žalosti, frustracije, jeze na usodo in svet, pa še kaj... sori.

rad te imam.
a.

Anonymous said...

Prebiram, prebiram… Prav lep dosežek in krasna zbirka, Aleks :-) Zgleda, da imaš res lepo ptico v duši, ki te toliko navdihuje... lp, bralec

aleks said...

hvala, bralec, me veseli!
a-

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.