za potepinov nahrbtnik 

tisti, ki gre,
ni grešnik,
temveč stvarnik,
ki na krilih zefirja z jutrovega
v minevanje časa, na stare poti,
vpisuje sledi novih korakov,
da bi prinesel nazaj
podobe drugačnih oblik oblakov,
zvoke drugačnih valov drugih morij in rek,
okuse drugačnih jezikov,
vonje poželenj in strasti drugačnih moških,
dotikov senc drugačnih preteklosti.

tisti, ki ostane,
ni ostanek,
ampak plešoči čarodej,
ki s plesom svojih čarobnih prstov
po taktih udarcev
deževnih kapelj z vzhoda na okenski šipi
v odhodu zrcali vrnitev
in pogrešanje
preobraža v pričakovanje.
skozi oblačne dneve
pripleše do sonca
razpetih kril.

dež se ustavi
s srečevanjem besed.
dnevi stvarnika in dnevi čarodeja
se zlijejo v spominih.

© Aleks 2023


Datum objave: 21. 1. 2023

10 comments:

Matevž said...

»dnevi stvarnika in dnevi čarodeja
se zlijejo v spominih« da živijo naprej v nov čas.
Pomenljiva pesem za današnji čas, dragi Aleks, ko življenje vsak dan znova postaja le še eksperiment preživetja.
Hvala ti zanjo!
Matevž

aleks said...

o, dragi Matevž, hvala tebi za tvoj pogled na mojo pesem... kor večkrat rečem, vedno mi je zanimivo (in všeč), ko bralci delijo z mano svoje misli o tem, kar napišem. in tako na svoj način nadgradijo pesem.

bodi dobro in drži se,
a.

Professor said...

"tisti, ki gre, ni grešnik, tisti, ki ostane,
ni ostanek."
Briljantno, Aleks!
Za celotno pesem pa seveda ocena odlično!

Lepo te pozdravlja
Professor

aleks said...

mala (upam, da res kolikor toliko posrečena) besedna igrica pač. hvala za odlično oceno; imam lepo redovalnico, se mi zdi...
a.

Jan said...

Pridružujem se predhodnikoma, da gre za (še eno) odlično pesem :-). Mislim, da si prav z "malo besedno igrico" (he he, nič ni mala) dal en svojevrsten in svež pogled na "stvarnika" in "plešočega čarodeja". Bravo!
Všeč so mi tudi "plesi v dežju" :-).
LPJan

aleks said...

hvala, Jan, za pohvale; sem jih vesel, seveda. plesi v dežju so... trenutni navdih. ker rad plešem. in bom še, če bo šlo po mojih načrtih.

lep večet,
a.

Anonymous said...

Če prav razumem (in tudi če ne ;-)... kot je zapisal že Jan pred mano, nov, svež pogled. všeč :-)

lp bralec

aleks said...

bralec, saj veš, da so vsa razumevanja prava, napačnih ni (in jih tudi ne more biti). mislim, da je najbolj (ali celo edino) pomembno, kaj pesem pove tistim, ki jo berejo, in ne, kaj pomeni piscu. jz pogosto v pogledih beročih odkrivam nove plasti spisanega. kar mi je všeč!

hvala in lp,
a.

Kr En said...

Res je dobra pesem Aleks. Bravo!
Meni so tudi Plesi v dežju všeč :).
Malo otožni in malo veseli, kot je pač lajf. Vedno pa nežni, kar lajf ni.
Lepo se imej!

aleks said...

hvala; me veseli, da ti je tudi serija plesov v dežju všeč. tudi zame malo drugačna izkušnja v pisanju.

lepo se imej tudi ti.
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.