kars

V naših sanjah sneži samo enkrat.
(Orhan Pamuk, Sneg)


Moj molk ni krik samote.
Moj molk je deseti brat teme,
je neusmiljeno bičanje sanj,
je škrlatno znamenje na ustnicah,
ki zaklepajo poljube.
Moj molk je odmev mojih neslišnih korakov
na poti v Kars,
kjer me čaka tvoja duša.

Kam je izginila milost snežink,
ki so se vrtinčile nad menoj
in mi iz svoje nedolžne beline pletle mrtvaški prt,
ko si neke temne zime
v nekem davnem tujem mestu pozabil name?
Z nežnostjo pesnika božam spomine,
ki romajo v Kars,
kjer plešem s tvojo dušo.

Svojo ljubezen polagam
v tvoje naročje.
Ti si njen razsodnik.
Jaz sem njen rabelj.
Neizbrisna sled želje žge moje dlani
in mesečina me varuje,
ko prispem v Kars,
kjer se ljubim s tvojo dušo.

© Aleks 2007

12 comments:

Matevž said...

»Moj molk ni krik samote.
Moj molk je deseti brat teme«

Dragi Aleks! Čudovita pesem, ki se me je na nek poseben način dotaknila. Pesem tihe bolečine in ljubezni hkrati, porojene na stezah zvezdnega vrta, v svetlobi Njegovega objema, v kriku samote in sladki slutnji novega trenutka!
Ne morem da bi rekel: Hvala ti zanjo!

Matevž

Pucca said...

Svojo ljubezen polagam
v tvoje naročje.
Ti si njen razsodnik.
Jaz sem njen rabelj.

uf, to pa je ljubezen. mogoče preveč podrejena?
ali pa zgolj tako močna, da ji je vseeno, če je ponižna, podrejena...

skuješ pa itak vse mogoče. verze, kjer ti ne znam povedat, kateri se mi bolj zasidra v misli.

Matevž said...

No ja, še ena potrditev, da ima noč svojo moč.
Popravljam! Ne morem, da ne bi rekel za tvojo pesem: Hvala ti zanjo!

aleks said...

-@ Pucca, skujem vse mogoče, vem... čuden sem... danes še posebej, ko pada dež...

-@ Matevž, zatipkana verzija mi je bolj všeč, veš...

pa hvala obema,
a.

Anonymous said...

Se še vrnem nazaj. Le enkrat prebrala. Znova v stilu, ki te potegne.

Lep vikend ti želim!

O prevodu Vilinščine, pa drugič kaj več ;)))

al1ka said...

Nimam moči in energije, da napišem kar koli drugega kot: krasno. Zmeraj se najdem v tvojih verzih; občutim jih, kot bi bili moji. Seveda niso, ker jih ne dosegam; moji ostajajo nekje skriti in neznatni, v zadregi sami pred seboj ...
Deževno-poletni pozdrav in vse dobro, Alenka :)

aleks said...

-@ Vilinčkek, velja!

-@ Al1ka, nikar; meni so tvoji verzi lepi in globoki, moji pa... no ja, ne znam ne drugače ne bolje, mi je pa lepo, kadar se dotaknejo bralcev.

lep večer,
a.

polona said...

še ena čudovita pesem hrepenenja in njehovih temnih globin...

aleks said...

Polona, hvala, za obisk, za lep komentar!

upam, da bo jutri sonce,
a.

(dež je najbrž dober za fotke, za alekse pa prav nič...)

Anonymous said...

Kdo je klical sonce? :)))

Še enkrat sem se potopila v tvojo poezijo. Včasih razpredam preveč, drugič morda tudi premalo. Kam naj danes obrnem urin kazalec :)) v katero smer...

Deseti brat teme? Zanimiva prispodoba. Izgan iz nje? :)) Jaz se ne bi zaradi tega sekirala, te sprejmem pod svoje svetlo Vilinsko okrilje... Ma jezim te malo. Pravzaprav včasih kar nekaj bluzim in bluzim. Dovolim si, da me misli vodijo po svoje in marsikaj spreminjam v humor, da se lahko nasmejim na svoj račun. :)))

Ej znova enkratna pesem, dober si. Ne hvalim te zaman Aleks. Si eden izmet pesnikov z zelo močno energijo, pa naj bo pesem usmerjena v svetlejše ali temnejše dele. Ni važno. Imaš tisto moč v sebi, občutek za besedo, harmonijo, ritem... Da se te močno začutiti.

Zdaj pa dovolj hvale... :))) A bi še malo? :)))

Sicer pa si pogrešal sončne žarke, pa ti jih malo natrosim... ;)))

Nasmej se pubec... danes nisem na HANKLE. Kaj to pomeni? Malo te bom še mučila :))

Objem od Vilinčka!

Pucca said...

aleks, nikakor ne čuden...

prej mi pade na misel IZJEMEN :)

aleks said...

-@ Vilinček, hvala ti za tvoje svetle misli... res je prijetno brati, da kdo začuti in kako začuti te pesmi. sam ne znam sodit o njih, je pa zanimivo, kako včasih kdo vidi kakšne pomene čisto drugače, kot sem jih imel v mislih jaz; a tako je prav... pesem da vsakemu tisto, kar sam najde/išče v njej.

včeraj sem zares iskal sonce, povsod, na nebu in na zemlji. danes... danes pa pišem sanje...

lepo bodi,
a.

-@ Pucca: čuden, izjemno ;))))

lepo se imej,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.