kaj vse pomeni nocoj

nocoj je angel na nebu,
nejasna slutnja neizrekljivega,

nocoj je burja,
tuleč se opoteka skozi nepozabljene dneve,

nocoj je dež,
v kaplje zaklenjena bridkost se staplja v mavrične bisere,

nocoj je drevo,
listje šelesti trpko balado za veter in nemi klavir,

nocoj je morje,
odsevi lune v valovih lovijo dragocene spomine,

nocoj je skala,
nezlomljiva mehkoba ramena za utrujene misli,

nocoj je dlan,
vekomaj zatočišče naklonjene bližine,

nocoj je ljubezen,
neštete vezi dvojine, stkane preko robov minljivega časa,

nocoj je ti,
burja in dež in drevo in morje in skala in dlan in ljubezen,

nocoj je jaz,
burja in dež in drevo in morje in skala in dlan in ljubezen in ti.

© Aleks 2023


Datum objave: 11. 12. 2023

7 comments:

Professor said...

Prvih osem kitic je izjemno lepih, zadnji dve dajeta pesmi tisto posebno globino. Sta "pika na i" in izraz vrhunskega umetnika. Odlično, Aleks!

Lep pozdrav,
Professor

aleks said...

hvala, Professor. seveda, spet med malo-mi-je-nerodno in vesel-pohvalnih-besed.
sem pa vesel, da si začutil, da sta zadnji kitici... pravzaprav zelo pomenljivi.

lepo se imej!
a.

Jan said...

To je še ena tistih krasnih pesmi, ki jih je za na glas prebrat nekomu (darilo za božični vecer ;-).
Aleks, hvala za vse letošnje pesmi, ki so mi lepšale dneve. In vse dobro v letu, ki prihaja!

LPJan

Anonymous said...

Meni pa je najlepše: "ljubezen,
neštete vezi dvojine, stkane preko robov minljivega časa".
Bravo Aleks in hvala za še ene prelepe stihe.

Ter seveda vesele praznike in srečno 2024!

lp, bralec

aleks said...

dragi Jan in bralec, hvala obema za komentar in voščilo. vesel sem, da se pesem dotakne - vsakega od vas na njemu lasten način. lepo!

z dobrimi željami,
a.

Matevž said...

Kaj naj ob pesmi, ki ti poboža dušo, rečem drugega kot en velik hvala. To so objemi, poljubi, dotiki, ki se ne izgubijo v samotni ulici.
Da bi tvoja ptica tudi v letu, ki prihaja, znala tako lepo pobožati dušo in srce ti želim, dragi Aleks!

aleks said...

dragi Matevž,

hvala za tople želje zame... in še posebej za tiste za mojo ptico v duši... ki mi je res nekaj posebnega.

veliko veselja, zdravja in ljubezni želim tudi tebi,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.