l'hymne à l'amour par alex

gol
darujem svojo ljubezen

telo sem in duša
ves svet
vesolje

sonce sem
ki te goreče poljubljam
sledeč klicu tvoje krvi
razprem tvoje čutne ustnice
se v vročici srečam s teboj
odkrivam te
spočetka plaho
nato z vse močnejšim zanosom
dokler te ne spoznam vsega
dokler ti ne odgovorim
v govorici tvojega jezika

veter sem
topli dih ki igrivo vrtinčim
tvoje črne kodre
da se srebrno smejijo
kakor večni alkimist strasti se odpravim
na romanje po tvojem plamtečem telesu
ki diši po sanjah v mesečini
razvneto od prvinskega nemira
in se lesketa od potu
bleščečem kot prva rosa
v jutru praznovanja pomladi

oblak sem
ki se prepletam s tvojimi udi
ki te privijam v najtesnejši objem
(ki noče nikdar več izpustiti)
kakor bele roke ljubezni
se z vso svojo nežno milino
spoštljivo potapljam
v globine tvoje iščoče duše
s svojim šepetom božam
in s svojo toplino umirjam
tvoje ponosno moško srce

morje sem
ki valovim med tvojimi nogami
v ritmu pesmi tvoje ekstaze
neustavljivo se vzpenjam
v intimnem čaščenju tvojih meč
tvojih krepkih možatih stegen
po razgretih pokrajinah tvoje kože
in vzdrgetam
ko se dotaknem prvih bisernih kapelj
tvoje mogočne želje
kipeče iz mahu temnega gozda

cvet sem
in sadež
drevo življenja
ki obrodim
ko postaneva eden
zaupljivo mi dovoliš vstopiti
in blagosloviti
hram svoje najslajše skrivnosti
najsvetejše
in tudi morda
najsvetlejše

zvezdi sem
dve kakor dvojina
kakor duši dvojčici
kakor dvoje oči
ki zažarita na obrazu
ko se zgodi
tvoja mala smrt
ki je v istem trenutku
tudi moja
in veš
da te ljubim

© Aleks 2015



Datum objave: 11. 3. 2015

18 comments:

Professor said...

Aleks, prekrasno!!! Kapo dol in poklon in kar je še tega. Užitek od prve do zadnje besede :-)
Odkrito ti bom priznal: ob zadnjih dveh vrsticah so mi šle kar kocine pokonci (o drugem ne bom ;-)
Še posebno lep verz pa se mi zdi tudi: "ko postaneva eden"; pohvalno inovativno :-)
Vedno odločno; tokrat pa: odlično s plusom.
In - še :-)

aleks said...

-@ Professor, zaradi pohval še vedno zardevam; a hvala ti zanjo, ful.
pesem se je spisala v eni noči (ko sem enkrat imel prvi dve vrstici, je šlo skoraj samo od sebe). sem bil pa neskončno žalosten v sebi, ko sem končal. kot včasih po orgazmu, zares.
o "eno" ali "eden" pa sem kar razmišljal (zdaj vidiš, o čem razmišljamo tisti, ki pišemo pesmi...). odločil sem se za eden, ker se mi je zdel močnejši... pa še raj evocira.
še enkrat tnx in bodi dobro,
a.

Matevž said...

Dragi Aleks, to je himna ljubezni, himna za tiste, ki ljubijo(mo) z dušo in telesom. Prežeta z žlahtnino opojnosti, ko v prekipevajočem pričakovanju doživljaš nove in nove slike. Toplina in mehkoba poželenja vedno znova in znova zaživi v očeh in srcu bralca. Pesem, ki jo je vredno imeti ob sebi v jutranjem prebujanju!
Hvala ti zanjo in se pridružujem Professorju: »In – še!«
Lepo bodi!
m

aleks said...

dragi Matevž, hvala tudi tebi za tvoje prijazne in lepe besede. res sem vesel, da se te je pesem tako dotaknila in da ti je všeč. še? morda, a če, najbrž na drugačen, pa vendar moj način, bi rekel.
lepo bodi tudi ti!

Anonymous said...

Prekrasna pesem Aleks :-) Še in še jo hodim brat. In ko pogledam vse te "podn kolobocije" okoli novega zakona o družini - prav v pravem trenutku si jo napisal :-)
lp, bralec

aleks said...

-@ bralec, ful hvala tudi tebi!
če je čas pravi, je izbran nezavedno. pesem se je pač spisala tisto noč. čeprav, veš - ne vem, ali se prepričanega lahko prepriča, ali pa tistega, ki nekoga/nekaj sovraži in prezira (tak bi verjetno bolj užival v pesmih, ki govorijo o (moji) bolečini). a če bi že en sam človek zaradi teh besed razumel, da je ljubezen nekaj najlepšega, kar nosim(o) v sebi... ja, lepo bi bilo.
fajn bodi tudi ti,
a.

Veter said...

Mmm: "Veter sem", to mi je posebno všeč :-)
Krasna pesem, res velikokrat za prebrat.
In naj bom tudi jaz res malo "veter" in ti odpihnem kakšno temno senco (ni fino, kadar si tako žalosten).

Vse dobro Aleks :-)

aleks said...

dragi Veter, hvala za pohvalo in za lepe misli in tudi za veter. a včasih je pač tako. da so sence. sicer pa vidiš, da se je senca danes malo skrila...
tudi ti bodi dobro!
a.

Jan said...

Dragi Aleks, nisem te nehal brati, je pa naneslo, da se šele zdaj zopet oglašam. Bolj ali manj veselo: bolj zaradi kar nekaj novih in prekrasnih objav, manj zaradi otožnosti v njih. Sem pa pridno za nazaj vse malo pokomentiral :-). Na tem mestu bom rekel samo: če ta ljubezen ni lepa, potem ne vem, kaj je. Bodi dobro.
LPJan

aleks said...

dobrodošel nazaj, Jan! saj veš, da so mi komentarji bralcev v veselje, še posebej, če se radi ustavljajo ob mojih pesmih. mogoče je kdaj kdo tudi žalosten zaradi njih, ampak... tudi jz sem, ko jih pišem. ampak ta ni otožna, kajne?
hvala in lepo se imej,
a.

ps in tudi jz sem pridno za nazaj odpisal na tvoje komentarje

En Fant said...

Gay pride :-)

Kr En said...

A veš da zdaj po tem glasovanju še bolj močno občutim to pesem :-)
Ko bi jo le "oni" videli in bi se jim odprle oči...
Tnx!!!

aleks said...

-@ En Fant, a se ti zdi? nisem razmišljal v tem kontekstu, ampak, mogoče, po svoje, malo, pa je..

-@ Kr En (khm, khm), hvala, čeprav ne verjamem, da bi glih moje besede koga prepričale (ja, sej vem, upat ni greh...)

ALIAS said...

Jaz sem tu prvič... lahko rečem le, da ne zadnjič. In pa - respect :-)

aleks said...

uff... hvala, res... pa da se še beremo.
a.

Anonymous said...

Meni sta pa najbolj všeč prva verza. Tako zelo čvrsta, sočna, mesnata; prava uvertura oziroma vrtinec, ki me je potegnil v to lepo, erotike polno pesem.
Domen

Anonymous said...

Aleks, malokrat se oglasim, a vedi, da ne izpustim nobene tvoje stvaritve. Osebno obožujem 'temno poezijo', če jo tako poimenujem. Njihova globina me posrka in v meni se razlije občutek 'velikih' ljubezni, hrepenenje, ki ga ni mogoče potešiti ... Vse tvoje pesmi - erotične, življenjske in hrepenenjske ... žalostne in usodne - saj ne znam ubesediti, kaj se zgodi z mano. Je pa nekaj velikega, polnega. Očitno je med temino in menoj nekakšna usodna privlačnost. :)) Že od nekdaj. In vedno bo. Kar pa ne pomeni, da se sicer življenja ne dotikam z ogromno pristnega smeha. Ampak pesmi ... pesmi, ki me presunejo v lastno bit, so pisane ravno s tvojimi skrbno izbranimi besedami. Ciljanimi. Zadeneš v nulo. In vedno znova se čudim - pa kako nekaterim uspe spisati nekaj tako čudesnega?! :)

Lepo te pozdravljam,
Janja

P.S.: razumem neizpolnjeno ljubezen; čeravno te spravi na samo dno, ostane čista, globoka in za vedno. In ob njej rasteš. Pač - c'est la vie. :)

aleks said...

-@ Domen, hvala! no, potem sem pa izgleda res zadel prave strune... lepo bodi, a.

-@ Janja, najlepša hvala! toliko lepih besed, da kar zardevam... so pesniki (in ljudje), za katere se tudi meni zdi, da je vsaka njihova beseda napisana prav zame. kako pišem, ne vem... besede pridejo in se potem počasi (ali hitro, kakor kdaj) zložijo v pesem. je pa lepo tudi, kadar se oglasijo moji bralci in bralke! drži se, a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.