na vroč poletni dan

s prsti počasi igram
na tvojo golo dušo.
ti zadrhtiš...
z vsemi strunami svoje biti
drhtiš tik ob meni.
ne boj se, moj dragi,
predaj se mojim dotikom
voljno kakor galeb,
ki se ljubi z valovi morja
na vroč poletni dan.

plaho razpreš svoje misli.
z ustnicami drsim po tvojih besedah,
moj jezik požrešno okuša
sladkost tvojih sanj.
kakor topel dež v avgustu
padam
v tvoje brezdanje globine,
iščem te,
kakor zaljubljena pesem išče pesnika
na vroč poletni dan.

s svojo nežno dlanjo razdvajaš strani moje knjige.
za hip zaječim,
potem prosim... in moledujem,
da me prebereš do konca,
izgubljam se...
tedaj postaneš junak vseh mojih epov,
tedaj ti darujem vse svoje svetove,
kot se metulju daruje cvet
na travniku, ki diši po opojnem vinu,
na vroč poletni dan.

© Aleks 2007


23 comments:

polona said...

oh, kako lepo, čutno...

aleks said...

Polona, hvala! Upam, da tudi malo bolj svetlo...?

večerni pozdrav,
a.

Matevž said...

Pesem nežnosti in hrepenenja, ki mi vzbuja skomine.
Čudovita harmonija erotike in ljubezni; take, kot jo znaš
splesti ti, dragi pesnik in ljubezni in hrpenenja polno bitje.
Hvala ti, da vse to deliš z nami. Vso to nežnsot, ječanje in
darovanje svojemu bitju!

Hvala ti, Aleks!

Matevž

aleks said...

Dragi Matevž,

hvala tudi tebi za to lepo, občuteno in doživeto branje pesmi!

Lepo bodi,
a.

Anonymous said...

Upam, da tudi malo bolj svetlo??? :)))

Ko boš nehal strašiti :)))

Oprosti mi Aleks, obljubim, da ne bom več. ;))) Sicer pa nič ne obljubim, pač frfotavi Vilinček. Ne zameri mi, prosim!

Pesem bom jutri komentirala... le na hitro sem jo prebrala.

Lepo bodi in lepe sanje!

Anonymous said...

"tedaj ti darujem vse svoje svetove"

si zapisal, dragi Aleks, in jaz spet pojem s Tabo Pesem neskončnosti ...

Objem. Topel.

Svetloba

aleks said...

-@ Vilinček, nikar, no... je čisto na poseben način topel občutek, da je komu v tem vesolju mar zame... Včasih sem mislil, da nikoli ne bo nikogar; danes vem, da sem neizmerno srečen, da je nekaj ljudi "mojih". In so tisto najdragocenejše v mojem življenju.

Le prifrfotaj še!

Lep dan,
a.

-@ svetloba: metaforika poezije je zares neskončna, kajne? hvala in lepo bodi,
a.

Anonymous said...

Prebrala sem te še enkrat. Krasna pesem Aleks.
Le to bom rekla:
Mi je v veselje, da sem našla en svet, ki je zame zelo dragocen in seveda ljudi, ki mi lahko pričarajo toliko lepih občutkov (pa naj gre za solze ali za smeh) ljudi, ki iščejo še neke dimenzije izven včasih preveč drvečega sveta, ki še zmorejo vso tisto srčnost v sebi...


Vilinček! ;)))

Anonymous said...

Še nekaj sem pozabila napisati. Zadnja pesem iz zbirke, ki je namenjena mali Klari...v njej si tudi ti... jaz, pravzaprav vsi vi, ki ste stopli v moj svet, v moje srce!

aleks said...

Vilinček, hvala, za vsa tvoja frfotanja,
a.

DROBTINICE SVETLOBE said...

kako nežno zna zapeti Aleks...

:))))

Nežno in ljubeče.Krasno.

Lp, neikka.

aleks said...

-@ Neikka, hvala!

uživaj(te) ful,
a.

------------

pa pridn sm tud ful, anede ;))))

Anonymous said...

moram rečt, da si ful pridn, ja.
j:)))

aleks said...

:))))

Anonymous said...

lepo napisano aleks!
:-)
lp, bralec

Anonymous said...

Vilinček, hvala, za vsa tvoja frfotanja,
a.
--------------------------------

Nič zakaj Aleks...mi je v veselje ;)))

aleks said...

-@ bralec, hvala :))

-@ vilinček, tudi meni :))

Anonymous said...

strmim! lepa pesem aleks!

slan pozdrav (z morja),
veter

aleks said...

o, veter s slanega morja je zapihal ;)). upam, da voda ni prevroča :)).
hvala, in lepo se mej,
a.

Anonymous said...

Pozdravljen, znova sem tukaj. Te dneve me bo manj na računalniku (obveze zunanjega sveta) Zato ti že kar danes zaželim lep, prelep konec tedna in seveda tudi vikend.

Kaj naj ti rečem?

Imej se fantastično :)))

Širok nasmeh in dobra volja naj te vodita, kamorkoli te nese pot.

In tema, te naj samo oplazi, ;)) oz. naj bo čimbolj čarobna in romantična, da se bodo rojevale še naprej tako lepe pesmice...

Vilinček!

aleks said...

Vilinček, hvala, in tudi tebi, lep konec tedna! z veliko svetlobe!

in tudi ostalim bralcem/bralkam,
a.

Pucca said...

kako ugaja. a kaj, ko ga pa takooo pogrešam :(

tedaj postaneš junak vseh mojih epov,
tedaj ti darujem vse svoje svetove..

kar zaihtela bom ob tvojih verzih, čudovit si, aleks.

aleks said...

mal pogrešat zna bit sladko ;)))
(vem, takooo pa že ne več...).

in skozi vse to se rojevajo verzi...

lepo se imej,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.