govorica tišine

vedno sem s teboj
tvoj veter
tvoji oblaki
tvoje nebo
tvoj molk
tvoja bolečina

vedno sem s teboj
glasba v tvoji duši
čutiš jo
kakor objem poletja
na plaži tvojega morja
pozimi

vedno sem s teboj
ko se bojiš
te božam po laseh
skozi dolge noči
ob ognjišču sna
varujem tvoje sanje

vedno sem s teboj
na toplih poteh spominjanja
v žarkih zahajajočega sonca
včasih ugledaš moj obraz
takrat se (skoraj nevede)
tiho nasmehneš predse

in tako se učiš
živeti naprej

© Aleks 2007

(to my someone special: ker sva se našla skozi bolečino... a najino prijateljstvo je svetlo)


28 comments:

Matevz said...

V prijatelju obstane čas in svetloba izrine temo in glas prevpije tišino. S prijateljem ni občutka praznine in nekoristnosti in dnevi so kakor oljenka, ki nikoli ne ugasne. Z njim, ki te ima rad, lahko izpoješ pesem življenja in se s smehom upreš bolečini trpljenja. Da, s prijateljem poješ pesem v duetu!
In prepričan sem, da ti znaš biti tak prijatelj!

Mirno nedeljo ti želim, z zasneženih poljan s severa naše domovine!

Matevž

polona said...

tole pa kot balzam za dušo... lepo, dragoceno...
lepo bodi!

aleks said...

-@ Matevž, hvala ti za tvoje lepe misli. veš, zelo redkim ljudem v življenju rečem prijatelji, a s tistimi se čutim resnično povezanega. in moja sreča je, da sem na poti skozi življenje srečal nekaj izjemnih ljudi, ki so mi zelo dragoceni. in zanje verjamem, da so moji za vedno.

v lj je bil zjutraj tudi že prvi sneg... sicer ga je hitro pobralo, razveselil me je pa le :).

-@ Polona, hvala! torej le ni vse temno, kar napišem...

imej(te) se lepo,
a.

DROBTINICE SVETLOBE said...

Zares dragoceno, kot je napisala polona. Darujoče dragocena in iskrena.


Lepo bodi.

O,n.

aleks said...

Neikka, hvala tudi tebi!

in lep večer,
a.

VILINČEK said...

Pozdravljen Aleks.

Že včeraj sem te prebrala, čeprav je bila že zelo pozna ura.

Morala sem, ker si me potegnil na svojo stran in mi tisti firbec, ni dal miru :)

Vedno sem s teboj... pesem, ki boža srce, ki pomirja, ki odganja temne misli in strahove, ki daje upanje. V njej je trajna ljubezen, oz. vedno te bom imel rad, zapomni si to... vedno, ob tebi bom če me boš potreboval...
Nekako sem jo prikrojila po svoje.

Lepa je Aleks, zelo lepa.

Če hočeš ali nočeš, te potegne... zdaj bi se kar stisnila k tebi in se malo žulila :) Pa ne do žuljev. To se samo tako reče. Pustila bi se božati... :)))

Lepo mi bodi v ta teden, naj bo zate nekaj posebnega, ker si taki sonček.

Objem od vilinčka!

Iz Mavrice Stkana said...

Našla sva se skozi bolečino... A najino prijateljstvo je svetlo.
Super!

Še enkrat sem jo prišla prebrati.
Rada bi te enkrat presdtavila na svojem blogu če lahko.
Zdaj sicer pišem svojo pravljico. A vsake toliko časa tudi komu posvetim svojo stran. Že dolgo te imam v mislih. Sicer pa si tudi v mojih pesmicah že utripal, ko si me splašil s svojo bolečino in sem te obsipala z upanjem in vero. :))) Je pa bilo kdaj tudi obratno, ko sem se jaz plazila po tleh in si me ti vlil tisto energijo ali moč.
In še več je takih, ki mi stojite ob strani, vsaj čutim tako.

Ne vem, če lahko in ne bom na svojo roko, zato sem se tudi oglasila tukaj.

Še en objem na tvojo stran. :))

Anonymous said...

Joj, kako neskončno si me pobožal z besedami ...
Hvala za tisti N.

Svetloba

aleks said...

-@ Vilinček, saj kar bodrimo drugega, kajne :). kar se tiče predstavitve... ker si ravno ti, naj bo; predlagam pa, da izbereš bolj majhne črkice ;). drugače tega nimam preveč rad... se mi zdi, da pesmi že nekako najdejo pot do svojih bralcev (to the happy few, kot je napisal Stendhal ;)). za moje bralce se pa itaq ve, da so (zame) najboljši na svetu :).

-@ Svetloba, that's what blogs are for ;)

obema damama hvala, vsem pa želim lep dan (upam, da pečice delujejo v redu in da nikogar ne zebe),
a.

Anonymous said...

Aleks: for letters? Really? Ok.

Lep večerčič.

Svetloba

P. s. Da ne boš kdaj rekel, da nisi nobeni ženski polepšal dneva. Meni si ga. Nazdraviva na N. No?

al1ka said...

"In tako se učiš
živeti naprej."

Res je.
Zelo lepa, globoka in občutena pesem. Še lepše je vedeti, da so nekje ljudje, ki tako molče in večino časa nevidno hodijo ob naši strani. In nas prestrežejo, ko je najbolj nevarno, da omahnemo ob/na poti skozi življenje. Kdor ima vsaj enega takšnega človeka na svoji strani, je zmagal življenje.

Lp in vse dobro,
Alenka

aleks said...

-@ Svetloba: pa tudi onesrečil ne (vsaj upam ;))
cheers!

-@ Al1ka, verjemem, da imam. da je tisto pravo, resnično prijateljstvo lahko samo dvosmerno.

lep večer vsem,
a.

VILINČEK said...

Kakor želiš Aleks. Če ti je neprijetno, pa ne bom.:) Hotela sem se ti le nekako oddolžiti,za vse tiste prijetne občutke, ki jih doživljam na tej strani, ki jih doživljam z vami.

Ti bom pa kar tako posvetila kdaj kakšno pesem. Pa bo tudi dobro.

Hvala ti za žarke, ki jih trosiš na moje strani.

Objem od Vilinčka!

In ne smej se: Vem, da sem pocukrana, pa si ne morem pomagati, te dneve sem tako raznežena, meni se je odprl svet. :)))

aleks said...

ej. Vilinček, nisem rekel, da mi je neprijetno, ampak, da tega nimam preveč rad ;). definitivno sem/bom pa pesmi najbolj vesel. oddolžiti? takih besed tudi nimam preveč rad (podobno je z unimi hvalaaleksi, čeprav vem, da so iz srca); s tem me pa res spravljaš v zadrego... mislim... saj ne delam nič takega, no.

pocukrana? zakaj neki? pocukranost je nekaj zlaganega, tvoja dobra volja je pa pristna... in jz se nikoli ne bi posmehoval nekomu, ker je srečen... kvečjemu sem vesel zate (saj je opaziti tvoje žarenje :).

zdaj pa že preveč pametujem, sploh za tako zgodnjo uro, anede? naj tebi (in vsem) torej samo še en lep dan zaželim,
a.

VILINČEK said...

Tudi od mene en pozdrav? :) Zgodnja ali pozna ura??? Ne vem, saj ni važno. Super mi je, vedno te z veseljem preberem :)))

NOčka :) ali pa dobro jutro :))

Matevz said...

S pesnikom, ki je zapisan globoko v mojem srcu, ti puščam svojo nočno sled:
»Saj sam bridko okusil sem iskanje
in vem, kako so ranjena kolena,
ki jih ožge nemirna sla ognjena« F.Balantič

Matevž

Anonymous said...

Kaj naredi pesnik, ko preveč boli?

Matevz said...

Svetloba!

Nimam se glih za pesnika, a ko preveč boli skušam svojo bolečino preliti v pesem. Včasih so rekli, da se v največjih bolečinah rojevajo največji biseri. Morda res. Res pa je, da te takrat tudi slišijo ljudje in skušajo občutiti.
Tudi v veselju, toda bolečina v človeku vzbudi nek poseben občutek za sočloveka.
Aleks, bi dejal: "Izkriči svojo bolečino!"

Matevž

Anonymous said...

ja, res je lep občutek, če se zavedaš, da nisi nikoli sam in te vedno spremlja ljubljena oseba ali prijatelj.. pa čeprav le v mislih..

pesem se me je resnično dotaknila..
hvala ti zanjo!

veliko dobrega v decembru in še naprej,
zvezdica*

Pucca said...

kot spev zamolke melodije srca... nežno in božajoče.

aleks said...

-@ Vilinček, hvala ti za večerni obisk in prijazen pozdrav

-@ Matevž, hvala tudi tebi, za nočno sled, čeprav so izpovedni verzi bridki

-@ Svetloba, pravzaprav bi moral imeti vsak človek nekoga, h komur bi se tedaj lahko zatekel in našel oporo. drugače pa, ne vem... jz zlezem čisto vase in tavam za izgubljenimi besedami, dokler se ne izpišejo...

-@ Matevž, včasih pripovedujejo besede... včasih pa tudi tišina (tudi jz se učim)

-@ zvezdica, hvala, in vse dobro tudi tebi. ja, res je, veš... zato pa je najina, ta pesem

-@ pucca, tnx

bodite dobro, vsi,
a.

Anonymous said...

Lepo! Pesem je mogoče napisati tako ali drugače. Vsaka iskrena pesem je lepa, ampak samo nekatere so...Aleksove...
Vse lepo!
Eneya

VILINČEK said...

Da ne bo samo govorica tišine.
Oz. ne bom kaj veliko govorila, ker te bom samo stisnila k sebi.

Ne boj se, nič ti ne bom naredila... samo topel objem. :)

Upam, da ga čutiš. Veliko veselja v te praznične dneve in veliko, veliko sreče v življenje.

Vilinček ***

Anonymous said...

"kakor objem poletja
na plaži tvojega morja
pozimi"

Ne "kakor", pač pa kar OBJEM TEBI, dragi Aleks. V tišini, kjer najbolj SVA. Ko tišina kriči ... Hvala.

Naj k tebi poleti pozdrav in nežen nasmeh ptice, nad javorji in strehami v ivju, da najde naročje sonca in njegov odsev,

Al

aleks said...

-@ Eneya, še dobro ;))). hvala; lepo se imej tudi ti!

-@ Vilinček, hvala za lepe želje! praznično, ja... zaradi vseh tistih mojih, še bolj mojih in še posebej tistih najbolj mojih ljudi, ki soustvarjajo svetlo plat mojega življenja (in - upam - tudi jz (vsaj malo) njim). Eno vilinje vilinsko leto ti želim!

-@ Al, se mi zdi, da si se sinoči z "nocoj molčim s teboj", približala mojim razmišljanjem. včasih je to eno tako tiho razumevanje... in takrat tišina spregovori.

bodite fuuuul lepo,
a.

a_je_to said...

sweet simplicity

Anonymous said...

Pomirjujoče besede /vedno sem s teboj/, ko vez je živa čeprav je tišina noči in dneva je čutiti pripravljenost prijatelja. Tudi že sama izgovorjava v mislih ali na glas prinese dotik miru.

Lep vikend :D od vvooodnarke !

aleks said...

-@ a_je_to, :)
fajn bod,
a.

-@ vvooodnarka, hvala!

vsi pa se lepo imejte,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.