žarek sonca za utrujene oči

tale vpis bi mogoče bolj sodil na Milovanja, ampak tako z Matevžem kot z Dragico se na tem blogu družimo že od vsega začetka... in ker pada kot nekaj svetlega v čas, ko se mi zdi, da je vsak nov dan nov posmeh stvarstva.

naš Matevž, moj redni komentator in odličen pesnik, me je namreč opozoril na intervju (ki ga je zanimivo prebrati v celoti) s prav tako odlično pesnico (oba pa najbolj cenim kot človeka), Dragico Čarno, v reviji Zarja Jana, v katerem me (pomoje sicer kar malo preveč) pohvali:
"Moj najljubši slovenski pesnik, za katerega vedo le redki, je Aleks. Nadarjen, poseben, unikaten. Skrivnosten. Mističen. Inovativen in izjemen. [...] Piše zase in za svojo ptico v duši."
Zardevam... sem pa vesel in obenem tudi malo ponosen na pesmi.

Dragica in Matevž, iskrena hvala!

ps pravzaprav bi rekel, da pišem "to the happy few", kot je nekoč zapisal Stendhal, in ne zgolj čisto in samo zase in mojo ptico, mi pa veliko pomeni, če bere moje vpise in jih osmisli.

Datum objave: 23. 5. 2021

7 comments:

Jan said...

Kar predolgo te ni bilo, in vesel sem, da si nazaj :-). V pohvali Dragice Čarne, dragi Aleks, pa ni niti pikice nezasluženega!
LPJ

poigravanja © dragica čarna said...

Dragi Aleks, hvala ti za objavo clanka!
Ce kdo, si ti zasluzis ime pesnik! To sem najbolj iskreno mislila, ko sem te omenila.
Tudi Tevzi je poseben, a Tevzi ima kar nekaj objavljenih pesniskih zbirk, tebe pa se vse to caka!
Ce bos kdaj rabil nekoga, da te predstavi, haha, estoy:)

Na se veliko veliko dobrih pesmi, polnih srca.
Velik objem zate, dragi Aleks.

Anonymous said...

nič preveč, nič ;-) :-)
lp, bralec

aleks said...

- @ dragi Jan,
vem, ampak… včasih pride obdobje, ko pesmi nastajajo, a si jih deliva samo moj komp in jz…
hvala!

- @ draga Dragica, še enkrat hvala tebi. ni veliko ljudi, sploh v tej deželici, ki bi zgolj iz srca koga pohvalili (zato sem še toliko bolj vesel tebe in Matevža!). večkrat pobrskam po poigravanjih, in najdem kaj za svojo dušo.
lepo bodi še naprej,
a.

-@ dragi bralec, hvala tudi tebi!
a.

Matevž said...

Dragi Aleks, dokler boš ti in dokler bom jaz, bom vsako jutro čakal na tisti trenutek, ko mi bo toplina tvojih besed blagoslovila dan, ko se bom stegoval po tvoji Ptici v duši, ki mi bo prinašala tvoje molitve, čakanja, nežnosti in pesmi angelom. Dokler boš ti in bom jaz, bom hrepenel po tisti tvoji človečnosti, srkal preroško skrb za neznanca in v čudenju lovil objeme, ki ne zahtevajo vračila, ki samo prosijo za ljubezen, ki samo čutijo življenje.
O koliko trenutkov sreče bi zamudil, če te ne bi bral, koliko osiromašenih puščav bi puščal za seboj, če te ne bi spoznal.
Zato sem vsak dan hvaležen Življenju, da Si. Ti in tvoja Ptica v duši, ki sta eno.
In hvaležen tudi Dragici, da se je spomnila nate v svojem članku, kajti tvoja govorica duše je vredna, da jo slišijo ljudje.
Še naprej nam s svojo poezijo sezuvaj čevlje z nog, dragi Aleks in se nam razodevaj in zmaguj z ljubeznijo in življenjem.

Matevž

aleks said...

@zate: tudi jz sem vesel tvojega, (p)osebnega vpisa, čeravno o vtisu, ki ga puščam, raje ne bi…

in… oh. seveda svojim povej, da… no, saj-veš-kaj bi jim rad.

en nepozabno lep junij ti želim.
a.

aleks said...

@ dragi Matevž, ne vem, kaj reči nazaj drugega kot hvala… za tvoje pesmi, za branje, za vse plemenite besede, ki mi jih namenjaš… ostani tak, kot si.
in vse dobro, a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.