pitalice

pitam tebe

da li me ikada grliš u onoj blistavoj zoni sumraka,
da li je voditi ljubav u snovima grijeh ili patnja,
da li moj ples stvarno podsjeća na vruće jecaje leptira,
koliko dugo traje posljednji otkucaj srca,
da li su zvijezde padalice duše umrlih anđela.

pitam sebe

zašto zvuci klavira postaju talasi na žalu najtužnije priče,
zašto se još uvijek sjećam svih bola njegovih riječi,
zašto usprkos čežnji jastuk ne poprima oblik njegova tijela,
zašto se mrak odijeva u boje požude,
zašto ne mogu opet zalutati u neko davno, nedostižno vrijeme.

pitam se, da li i on katkad čuje zov zalaska sunca,
poželi svući samoću i potonuti gol u tminama mog oceana.
odlučio sam napokon otvoriti vrata u ljeto,
plaža je već napuštena, svi su dječaci otišli kući,
vjetar miluje pijesak jer ja ne postojim više.

i pitam te, sasvim na rubu kraja,
koliko života ima u kapi vode,
je li to more ili osjećam suze na licu,
da li znaš da te vidim
zauvijek

volim te

© Aleks 2007

19 comments:

polona said...

zanimivo
kako je srbohrvaščina (ali karkoli že ta jezik je) včasih veliko primernejša za izražanje občutja, razpoloženja...
tole me nekako prestavi nekam na dalmatinsko obalo... oh, hrepenenje!

aleks said...

o, dober večer :))). sem vedno presenečen, ko me kdo tako hitro "najde" :))).

ja... ne vem... ta pesem se preprosto ni hotela napisati drugače... sem poskušal.

lep večer,
a.

Matevž said...

Dragi Aleks!

Ob zvokih glasbe iz filma Mission, za katero sem ti iz srca hvaležen, vsrkavam tvojo pesem. Pesem vsakodnevnega življenja. Besede, ki so iz dneva v dan na naših ustnicah, v naših srcih, mislih in dejanjih. Vrelikokrat se jih ne zavedamo, kajti življenje hiti prehitro naprej in ne znamo se ustaviti in se vprašati kar se v pesmi sprašuje tvoje srce.
Če bi vsaj za trenutek mogli ustaviti čas, če bi vsaj za trenutek mogli samo spreleteti tvojo pesem, ki je zopet segla do globin mojega srca in se ob tem vsaj malo zamisliti, potem…, potem bi tudi kakšen trenutek v našem življenju znal biti lepši.

Hvala ti zanjo, Aleks! Za vse pesmi, ki se tako znajo dotakniti duše in srca.

»i pitam te, sasvim na rubu kraja,
koliko života ima u kapi vode,
je li to more ili osjećam suze na licu,
da li znaš da te vidim
zauvijek«

Znam!

Matevž

aleks said...

Dragi Matevž,

hvala! Taka vprašanja, veš, se porodijo kar sama od sebe... od nikoder... priplavajo na površje... in postanejo pesem.

Lep dan ti želim,
a.

Anonymous said...

meni je to najlepša tvoja pesem dozdaj!

fsm ;-))

aleks said...

b.r., hvala. fajn se mam ;))).
enako,
a.

Anonymous said...

Jaz pa se bom še imela fajn ;))) še malo...

In pesem? Obvaladaš! Ne Glede na jezik...

In že frčimo... :))

aleks said...

vilinček, hvala! uživaj tudi ti,
a.

Anonymous said...

"i pitam te, sasvim na rubu kraja,
koliko života ima u kapi vode,
je li to more ili osjećam suze na licu,
da li znaš da te vidim
zauvijek

volim te"

mmmmmmmm, a moram še kaj dodat:))))

Anonymous said...

Šepetalka je rekla "u jebenti" ...

In jaz: noro dobr. Kapo dol:))))

Nimam več besed ... izlivam se v ... ocean

aleks said...

Draga Svetloba (in Šepetalka ;), hvala! Res je lepo videt, ko je komu všeč, kar spišem.

lep svetel dan,
a.

Anonymous said...

Aleks,

voliva te puno:))))

Temu se ne reče, da nama je všeč, ampak Si, Sva ... Smo. Bistvo.

Drži se in .... (ne, bom drugič)

S * Š

DROBTINICE SVETLOBE said...

Včeraj je šlo toliko stvari skozi moj dan, da sem počakala s komentarjem, čeprav sem pesem prebrala...

Tile verzi so se me še posebno dotaknili:

i pitam te, sasvim na rubu kraja,
koliko života ima u kapi vode,
je li to more ili osjećam suze na licu,
da li znaš da te vidim
zauvijek...

Pesnik se večno sprašuje, do zadnjega diha, do zadnje solze, ali je dal dovolj svoji ljubezeni.

ponavadi da vedno več, kot prejme...

Lepa pesem, lepo bodi in lepo se imejta na počitnicah.

Pozdrav obema, neikka.

aleks said...

-@ S * Š, ja... hvala še enkrat!

-@ Neikka: hecno, da je prav ta kitica tako... sedla. Drugače pa, ne vem, meni se zdi, da dobivam tako zelo veliko... o, ja, tudi v cybru.

aleks said...

no, dragi moji, zdej pa jz malo odhajam (na dopust). imejte se lepo, in se beremo... čez par tednov.

vse dobro,
a.

Anonymous said...

prav lepo se imej
lp, bralec

Anonymous said...

Eni še uživajo, eni pa že nazaj in že pridno delamo :)

Naj ti bo lepo! ;)))

Anonymous said...

Kar tako iz navade ;))) Lep vikend... Uživa frajer na morju. Tudi jaz še bom enkrat...

Vilinček!

aleks said...

-@ bralec: hvala, prav lepo sem se imel :)))))

-@ vilinček: morja sem se sicer samo dotaknil, užival na potovanju pa vseeno zelo :))))).

vsem lep pozdrav, kjerkoli že ste,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.