svet brez mojega imena

svet brez mojega imena bo izpisan s srečnimi črkami,
ne kakor moje besede.
moje besede so naplavine z razbitin sanj,
polne zgrešenih pomenov
v mračnem lesketu žalosti zapuščajo moje življenje
in zamolklo vstopajo v pesem.

svet brez mojega imena bo božal z blago milino,
ne kakor moje ljubezni.
moje ljubezni nosijo žig vroče krvi zmajev,
moške, opojne in neizprosne,
v samoti grobih poljubov, dotikov, teles
kradem pramene duš z brezdanjim poželenjem srca.

svet brez mojega imena bo pretkan z nežnostjo hrepenenja,
ne kakor moji spomini.
moji spomini mrazijo,
zmrzal se gosti na vekah časa
z vsakim čarnim pogledom
teh izgubljenih oči.

svet brez mojega imena bo odet z mehkobo poletja,
ne kakor moje telo.
moje telo trga ranjeni smeh demona,
ki sledi prividu ene same zvezde
od prvega dneva
skozi vso večnost.

svet brez mojega imena bo neomadeževan
kakor belina vdiha novorojene duše.
svet brez mojega imena bo prav,
kot še nikdar doslej, in za zmeraj.
svet brez mojega imena bo tvoj -
ga hočeš?

© Aleks 2007


41 comments:

Anonymous said...

»svet brez mojega imena bo tvoj -
ga hočeš?«

Ne, dragi Aleks, nočem ga! Bil bi prazen!
Hočem svet s tvojim imenom.
Svet, ki je ranjen, hrepeneč, boleč,
svet poln srečanj, spominov, sanjavih sarkofagov,
svet, tvoje besede, srečne, obarvane z mavrično ljubeznijo.
Da, tak svet hočem, si želim!

Svet brez tvojega imena ne bo izpisan s srečnimi črkami,
niti ne bo božal z blago milino,
še manj bo pretkan z nežnostjo hrepenenja,
ali odet z mehkobo poletja.
Ne!

Svet brez mojega imena bo kot seme samote!
Vsaj zame!

Sicer pa pesem lepa, polna tihe bolečine!

Bodi in ostani dobro!

Matevž

Anonymous said...

(popravek) Svet brez tvojega imena bo kot seme samote!
m.

VILINČEK said...

Tudi jaz nočem svet brez vajinih imen. Pa kaj se mi greta pubeca??? Da ne bom vaju spajtalala. :))
Svet je sestavljen iz vsega... Priznam, da jaz imam raje svetle delček življenja... vsaj v lastni poeziji, ker je realnost včasih težka in si tako pričaram nek lepši svet...
Ampak rada bi vama povedala, kolikokrat sem iskala zatočišče pri vaju dveh.
Ne mi ugašati.

Objem na vajino stran... Rada vaju imam.

aleks said...

-@ veš, Matevž, se mi zdi, da se ti je čisto prav zatipkalo...

vse dobro,
a.

-@ Vilinček: saj poezija je lepota sveta (in veliko stvari v življenju je poezija :))

lep večer,
a.

Anonymous said...

Ne morem oddati na svoj blog... (bom jutri) nekaj me jezi povezava... znova. Čeprav se mi zdi, da so pri vama odtenki že v svetlejših barvah :))) Pa naj bo, če je že za vaju dva.


Prav vsi, lahko bili bi žarki sonca in svetlobe.
Prav vsi!
Će bi z mehkobo jutranjih poljubov, se umivale oči...
svet jasen in prelep žarel bi z naše srčne sobe.

A, ni!
Ni, tako. Življenje nam le redko nudi, kar si srce želi...
in pride čas, ko bolečina riše nam podobe.

Boli?
Vem da boli. A najdi si uteho v drobni, čisti kapljici...
naj z obraza brišejo se vse poteze grobe.

In kri!
Bo znova topla in dajala bo v tebi tisto moč. Ker prav vsi…
prav vsi, lahko bili bi žarki sonca in svetlobe.

---------------------------

Lahko noč!
Saj vem, da prehitevam... pač Vilinček! :)))

aleks said...

Vilinček, hvala za tvoje vzpodbudne verze! Veš, saj moje življenje osvetljuje in greje nekaj takih sonc (o, ja, tudi v cybru :)))... če sem komu sončni žarek jz, pa drugi vedo.
(zaupno: včasih, nekateri, pravijo, da ja :)))))

lep dan želim tebi, in vsem bralcem,
a.

VILINČEK said...

Saj vem, da si sonček... oba s Tevžom sta sončka. A tu in tam, moram dodati še kak svoj žarek, drugače nisem zdrava :)))

Lep dan želim obema!

Anonymous said...

Hočem ga. S Tvojim imenom.

P. s. A kaj gledaš naokoli za pomarančno majčko:)))

aleks said...

-@ Vilinček, seveda, hvala, prav je tako: več žarkov, več sonca :).
Matevž pa bo (morebiti, ne vem) že sam kaj povedal...

lepo se imej,
a.

-@ Svetloba, zdejle bolj za pomarančnimi bundami gledam ;)
(ja, vem, kaj imaš v mislih :)

svetlo bodi,
a.

Anonymous said...

Vilinček! Naj kar tukaj pri Aleksu dodam, da je vsak človek po svoje žarek na tem našem planetu. Vsak gori izgoreva po svojih močeh. Saj imamo tudi v tehniki ene 25 pa 40, pa 100 W žarnice, a ne! Tako je tudi s človekom.
Kaj pa bi bilo če bi vsi svetili enako močno?
Dolgcajt!

Lepo mi bodite vsi, ki žarite!

Matevž

DROBTINICE SVETLOBE said...

Oh, aleks, dve po tazadnji si zaslužiš včasih, hehe:))))

Mazohistična pesem, kot namerno povzročanje bolečine in trpljenja, vsako bitje hoče ljubezni in je srečno, ko jo lahko podari:)))

To tvoje stopnjevanje bolečine je kot zarotniško odganjanje prav te, ki jo le navidezno kličeš, fant!

Naj se pobere, kot temna zima, kot mraz!

Lepo bodi in čakam na kakšno tvojo izdajo.
neikka

aleks said...

-@ Matevž, pozdravljen!
sem vesel, da si se oglasil :))

no, jz bi svoj razpon žarenja umestil od brlivke na kolesu do ognjemeta ;)))
(čeprav včasih sem pa res ena sama tema)

-@ Neikka, a dve po tazadnji od kakšnega qt fanta :)))

naj vam bo dan svetel,
a.

ps ne mi zameriti, danes sem malo s/od/u/trgan
(tisto "malo" je bolj zaradi lepšega ;)

al1ka said...

Tvoje besede niso naplavine sanj; tvoje besede mnogokrat božajo, celo takrat ko bolijo. Ker so poznane, univerzalne, globoke. Ker je včasih svet vsakega izmed nas razbit, pomečkan, navidezno prazen in ubog. Dokler ga po kdo ve kateri ponovitvi ne obsije ljubezen. Prežene dvom, ali smo je vredni. Ali smo resnični. Ali sta naša bolečina in sreča le navidezni. Ali smo del usode ali zgolj njena igra. Konec koncev je ljubezen zmeraj edina sled, ki je vredna, da se vanjo preliva odmev naših stopnij. In je potem zaradi tega odmeva naš svet poln, najsi je še tako neznaten in boleč...

Lep (ne več zimsko-bel) pozdrav in vse dobro, Alenka

polona said...

huh, saj ne vem, kaj naj rečem (me ti in tvoja poezija večkrat pustita brez besed) :))
upam, da tole zveni huje, kot pa je v resnici... ampak je hudičevo dobro!

Anonymous said...

Ima pomarančno bundo in pomarančen windstopper. Kaj boš pa zdaj rekel?

Meni malo navdih usiha. Ne vem ...

Včasih je treba biti tudi temno.

Svetloba

aleks said...

-@ Al1ka, tako globoko in resnično si napisala, da ni kaj dodati. Hvala ti! In lepo bodi tudi ti.

-@ Polona, hvala tudi tebi! Pesem je odsev nekih občutij, ki so z mano že dolgo (od zmeraj?)... nič jih ne maram, pa naj bo vsaj pesem, kakršnakoli že (mi je pa lepo, da odmeva).

-@ Svetloba: kaj bom pa zdaj rekel? Da pojdi smučat, jasno :)

Ampak zdaj sem resen... vi pa se imejte lepo,
a.

Anonymous said...

konec zmrazi
lp, bralec

aleks said...

nothing personal ;)

lep vecer vsem,
a.

Anonymous said...

Aleks, Aleks, Aleks, Aleks, Aleks ... - napisano čez ves kvadratek, ki je namenjen komentarju.

Da ne boš zbrisal, prosim :)!

Vse je prav. Zdaj! Sicer pa hočem tvoj svet, hvala ti zanj, sprejemam ga, vpijam ga,objemam in božam ..., odkar te poznam skozi poezijo! Je moj, a s Tvojim imenom (podčrtano!), v bolečih izpovedih še bolj.

Bodi, bodita! Svetlo!
Jutri bo sončno in kot sem napisala že pri Vilinčku: v današnjih kapljicah dežja je bilo velikooooo svetlobe.

Objem, pozdrav,

Al

Anonymous said...

Svet brez tvojega imena...brez pomena. Kakor dimnikar brez gumba...
Lepo je, da si:)
Eneya

aleks said...

-@ Draga Al, v kapljah mojega dežja ta konec tedna ni bilo prav veliko svetlobe in sem trenutno pod temi sivimi oblaki malce otožen, a vesel tvojega sporočila :).
veš, meni je moj svet (tisti najbolj moj) dragocen kljub vsemu... zaradi ljudi v njem, ki so moji, ki so z menoj. tudi v cybru.

-@ Eneya, kakšna qt prispodoba ;)
hvala :)

vsi pa bodite lepo,
a.

Iz Mavrice Stkana said...

K tvojemu imenu pripišem eno sončno misel.

Tudi Alenka pravi, da sta Tevžom sončka... Potem bo res nekaj na tem :)))

Vse najlepše ti želim v ta teden...

Objem od vilinčka!

aleks said...

upam samo, da Matevž bere te komplimente, ki so tudi njemu namenjeni...
sicer pa, če še kdo morda ne ve, ima nov blog: stopinje srca
jz ga že pridno berem :)

lep dan vsem,
a.

Anonymous said...

res lepo! kot vsaka do sedaj! ne vem od kod jemlješ ideje, ampak vsaka pesem ki jo napišeš je... ne vem.. enostavno odlična!

po dooolgem času sem si spet vzela čas(:-D), da kaj pokomentiram!
sicer pa (brez skrbi), redno prebiram tvoje pesmi!

Lp,
zvezdica*

Lkjtra@ said...

po dolgem času...
mja po pravici ti ne vem, kaj povedat.
sama sem po eni strani tako sita te teme, hkrati me pa še vedno vleče nazaj.
težko se spravim brat dolge pesmi...ne vem..:)
ampak kadar se, takrat berem s srcem. :)
pustila mi je packo na obrazu.:)
mogoče sem sita vsega tega zaje... sveta.
ampak svet je tudi lep in mi smo tisti, ki ga delamo takega, kot pač je...
no ja...
nism ravno navdihujoča :S

koš smeha!

papa

Matevz said...

berem, berem in kar malo zardevam... tu sem ne zaradi komplimentov,temveč zaradi bogastva, ki se napajam iz vsake misli, besede ...

vse dobro,
m

aleks said...

-@ zvezdica, komentarjev sem pa zmiri vesel :). pa četudi sem potem kdaj v zadregi... veliko stvari se me dotakne, veš. včasih nastane pesem, včasih ostane samo bolečina... včasih pa je preprosto samo lepo.
-@ dekle dežja – svobodna, ja, vem, sem precej zgovoren včasih... ;)
-@ Matevž, je lepo brati, da še kdo drug tukaj kdaj malo zafarba, ne samo jz skoz ;)

naj vam bo kljub sivini lepo,
a.

Iz Mavrice Stkana said...

Kukam, pa ti pošiljam en lep sončen pozdrav. :)

Objem od vilinčka!

aleks said...

hvala, Vilinček! sem vesel :)

pozdrav, od mene, v svet,
a.

Lkjtra@ said...

pa jao :D hehe
smotan si:P
zto te majo pa ljudje radi ;)
ne pozabi tega...:)

in grem stavit, da maš v sebi tako energijo, k si marsikdo sploh predstavlja ne :)

no se bom ustavla bluzit...
drži se;)))

objem!:))

aleks said...

o, ja, energije imam pa res ful :)
sploh une, ta poredne, za nagajat ;)

Pucca said...

svet je pobnožan in hkrati ranjen z vsakim od nas.

in pesem je prekrasna...

Matevz said...

"o, ja, energije imam pa res ful :)
sploh une, ta poredne, za nagajat ;)"

Kako lepo si zapisal, Aleks!
In glej, prav zarad tega bi Svet brez tvojega imena bil prazen in pust!
Polno te energije, ki jo deliš med nas vse, ti zelim!
Okuži nas!
Matevž

vvooodnarka said...

Po imenu se prepoznavamo, a pomembnejše je kakšno srce ima to ime, ki ga nosi.

Naj ti veseli december prinese vse kar si želiš :D))))) vvooodnarka !

aleks said...

-@ Pucca: hvala, lepo se imej!

-@ Matevž: ne vem... nisem prepričan, da je to dobra ideja: stranski učinki tega virusa so smrtonosni, veš. bodi lepo!

-@ vvooodnarka, hvala tudi tebi. želim ti lepe decembrske dni!

svet brez mojega imena sem podaril...
... in dobil prvi decembrski dar. kot kaže, bo ta december vsaj takšen kot lanski, če ne še bolj...

vse dobro... vsem,
a.

Iz Mavrice Stkana said...

Pri meni je te dneve situacija taka, da nisem najbolj dovzetna za ukužbe take vrste :)) Malo mi manjka energije, sploh tiste poredne za nagajat :) a upam in verjamem, da se bo moj obrambni mehanizem zmeščal do te meje in se prepustil veselemu decembru.

Objem na tvojo stran in lep začetek tedna ti želim. ! :))

Vilinček!

aleks said...

"...ki dobro vekomaj iz zla rodi," pravi en verz iz Fausta. no, pri meni je, izgleda, ravno obratno: kot si ti darovalka svetlobe, sem jz darovalec teme. zato definitivno s seboj ne bi rad "okužil" nikogar.

mah, brezveze...

hvala ti in lepo se imej, Vilinček,
a.

Iz Mavrice Stkana said...

Predčasno Miklavževo darilo za Aleksa in mislim, da je tudi parkelj imel malo prste vmes :)))


En venček iz česna
in vreča soli,
nad mojo svetlobo
nekdo se zmrduje.

Je le škrat - nisem besna,
nagajivost buhti...
v kotičke naj tvoje
zdaj svetlost potuje.

Za kazen, za rime,
za moj dušni mir...
beseda veselja,
naj brž te okuži.

ker v čarobni svet zime,
mi prinaša nemir...
namesto parkljevih keten,
s faustom mi ruži.

A naj mu verjame,
moje jasno nebo...
ko glas iz teme,
previsoko se dviga :)

Še zadnje mi vzame,
tak nebo šlo...
nek žarek v jedro,
njegovo zdaj šviga.

kjer črni so rovi,
zdaj moja je slika.
nasmeh na vse konce,
vse bolj se blešči...

Prisluhnem še sovi,
ki v noči skovika...
z očali za sonce
da ne oslepi :)))


Lepo mi bodi in vse najlepše ti želim... ZA KAZEN! :)))

Objem od Vilinčka... TUDI ZA KAZEN!!!

aleks said...

so kazni, ki bolijo za popizdit... in take, ki so svetle in tople. taka je tvoja: Vilinček, hvala ti!

o, parkelj k meni zagotovo pride; in če bom slučajno nepojasnjeno izginil, pomeni samo, da me je kar s seboj odnesel...

pozdravi Miklavža in lepo se imej,
a.

vvooodnarka said...

Aleks,
naj ti Miklavž prinese in obdari s skrito željo :D)))))))))))))))


Oj VILINČEK ta razigrana šaljiva pesmica je še meni všeč :D)))))

aleks said...

o, hvala, vvooodnarka!
(čisto potihem: eno mi je pa res :))).

bodi(te) lepo,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.