fontevrault-l'abbaye (kroki s potepa)

zate
in v spominJeanu Genetu

fontevrault kakor svet.
v njem jaz,
med vsemi najbolj grešni jetnik,
se pravi najlepši
in najbolj možat.
znam vrteti nož,
žvižgati na prste,
pljuniti skozi zobe,
pokaditi čik v enem šusu -
le vrai mac.
hitra podoba v oglju:
naslonjen na zid z rokami v žepih,
dolge noge prekrižane v gležnjih,
srepi pogled
zapičen
v mimohod fantov.

črna senca na steni za mano je moja duša.

nihče nima pojma,
da imam dušo.
nihče ne vidi vrtnice v temnih laseh.
(niti ti ne.)
četudi s svojo temino
varujem tebe,
ki si brez greha,
da se te dotakne samo lepota,
da je samota zgolj neznana tujka,
da je v temo vtkana mehkoba svetlobe,
in kujem pesmi,
kakor srce, dan in noč,
iz opilkov rešetk moje samice,
zate.

pred tvoje oči padajo ideogrami na modrih lističih.

v nekih sanjah
bele lilije
vzcvetajo iz mojih dlani.

© Aleks 2018



Datum objave: 1. 6. 2018

10 comments:

Jan said...

Dragi Aleks, pa si končno nazaj :-)
Zelo sem te vesel:-)
In... zadnja klitica mi je božanska. Božanska.
LPJan

poigravanja © dragica čarna said...

Si se ziv, Aleks? In se pises, Super.My favorite poet. Lepo te je vedno znova poiskati in brati.

Obisci me kdaj, imam svojo spletno stran!

www.dragicacarna.me in nov promocijski video. Sem ga ravno vceraj pripela na svoj osamljeni blog. Dark semblances of light.

Objem L&L ( love & light)

Matevž said...

Težka, mrakobna pesem, dragi Aleks! Kakor, da bi skozi tvojo dušo (vem, da jo imaš) šel vihar strahu, ki podira razpadajoče stebre tvoje notranjosti. Črne, kot praviš. A jaz jo vseeno vidim kot neskončno ubranost, kot trnjeva krona, ki zeleni in se v svoji temini predaja drugemu. Kako bi sicer lahko zapisal , da »v nekih sanjah bele lilije vzcvetajo iz mojih dlani«.

Drži se mi Aleks!

Matevž

aleks said...

-@ dragi Jan, vesel nazaj. in tnx. in... Božanska kot Božanska?

-@ draga Dragica, ja, menda še živim (mensezdi). tudi tebe je lepo spet videti na blogu, se oglasim kaj na dragicicarni. kakšno pesem bi!

-@ dragi Matevž, a da ja? da imam dušo? neke vrste, bo že res, take, črne… v nekih sanjah pa res. lilije iz mojih dlani. hvala ti!

lepo bodite vsi!
a.

Matevž said...

Oja. Oja. Včasih mogoče malčk zaspi ... v tišini vetrov, a se vedno znova prebuja, vedno znova vzcveti kot pravi Kocbek: "In cedre v Libanonu bodo v cvetju pognale!" (Pesem, Vstajenje).

Naj bo korak močan
v nov, sončen dan!

Matevž

aleks said...

-@ dragi Matevž, hvala za lepe verze in tudi za bodro misel! duša pa... saj mora biti, za ptico...
tudi tebi želim, da čvrsto vstopiš v nov dan - in naj ti prinese kaj res lepega.
a.

Professor said...

ej, Aleks, lepo in bravo (za nazaj & za pesem :-)
odlično, poznavalec (ali vsaj ljubitelj (?)) Geneta.

Jan said...

Jep, dragi Aleks, Božanska kot Božanska :-)
LPJan

Anonymous said...

o Aleks, lepo, lepo :-)
Oboje: da si spet nazaj tu in zaradi pesmi. Le vrai mac :-) ;-)
lp, bralec

aleks said...

hello, guys! nice to see u again!

-@ Professor, tnx. ljubitelj, velik; poznavalec pa bolj 'un peu'...

-@ Jan, kul, me veseli. tvoja najljubša by G.?

-@ bralec, saj sem zmiri tuki nekje, med svojimi...

lep dan vsem,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.