ukročena nestrpnost

dokaj nestrpen sem,
kadar predolgo čakam
na bus,
na tram,
na metro,
tudi na vlak,
ker ne pripeljejo na postajo po voznem redu,
še najbolj poleti, ali ko pada sneg, ali kadar dežuje -
to je, skoraj vedno;
včasih na aeroplan,
ki ne vzleti,
dokler se ne vkrca
še neka pomembna oseba.
četudi se med vožnjo -
a tega ne vem vnaprej -
pripeti vznemirljivo nepričakovano srečanje.

nestrpen postanem
ob vse bolj pogostih zastojih na cestah,
čeprav zdaj često poslušam
nekoč davno podarjene pesmi
in zraven popevam,
kar je samo moja
ozelenela oblika sreče.

precej nestrpen sem
pravzaprav v vrstah kjerkoli,
in tudi,
če je grelec vode za kavo
zaspan bolj kakor jaz,
če se pred filmom,
ki se ga že dolgo veselim,
brez potrebe vrstijo reklame,
če zamuja dostava hrane,
čeravno premočenega dostavljavca,
ki se v zadregi opravičuje
zaradi nepričakovane nevihte,
povabim naprej,
da si posuši lase,
in mu ob odhodu posodim majico,
na katero z rdečim flomastrom napišem,
vrni se;
če se sestanek ne prične pravočasno,
če ne najdem tiste prave besede za pesem.

obupno nestrpen postanem,
kadar meni najdragocenejša stran
v spletnem svetu
kljub neprestanemu klikanju
na ikono za osvežitev
ostaja nespremenjena.

celo obupano nestrpnost poznam,
podobna je pijanemu vetru,
ki se opoteka po temačnem gozdu
in ne razume več poezije dreves,
ko se spreminjam
v izgubljene sanje jutrišnjega dne.

včasih se v neučakanem pričakovanju
njegovega dotika
moje skrajno nestrpne misli
pod modrim žametnim svodom
srečajo z njegovimi nestrpnimi
željami po mojih besedah
in se prepletejo
v trdnem in močnem objemu.

kot uročena luna,
ki z zamahom roke postane
ladja med zvezdami ali vanilijev sladoled
s čokoladnimi krajci,
je nestrpnost začasno ukročena.
razcvetim jo v zlati cvet sončnice
na samo najinem nebu.

© Aleks 2023


Datum objave: 11. 7. 2023

10 comments:

KrEn said...

O, kako smo nestrpni Aleks ;-)
Po pravici rečeno smo najbrž vsaj malo v podobnih situacijah vsi.

Mislim, da nestrpen nisi pri pisanju. Tudi če ne najdeš takoj za pesem prave besede.

Zgleda tudi, da je nestrpnost včasih nagrajena :-)

In hvala za Prebujenke! Naložene že prvi dan :-)

Uživaj v poletju!
KrEn

aleks said...

hvala, KrEn, za tvoj komentar. upam, da res nisem edini nestrpni čakalec in iskalec pravih besed! čakanje pa je včasih res nagrajeno (kar se mi pravzaprav zdi čisto prav).
me veseli, da si si prenesel prebujenke - po vaših odzivih vem, da ne pišem zaman.

tudi tebi želim čimbolj lepo poletje,
a.

Matevž said...

Hej dragi Aleks, če si ti nestrpni čakalec in iskalec pravih besed, kaj pa naj pol jaz in drugi rečemo. Ni tak hudo najbrž. Ti pa želim, da bi jo "znal razcveteti v zlati cvet sončnice" vedno in povsod.

Hvala ti tudi za to "nestrpnost"
Bodi dobro.

Matevž

aleks said...

dragi Matevž, verjemi ali ne, znam tudi potrpeti, če je treba... ali če ocenim, da je treba. res pa je, da ne vedno. takrat je dobro, da se nestrpnost ukroti.

hvala ti, in drži se!
a.

Professor said...

Odlično, Aleks!
Dobra mi je kompozicija - v prvem delu bolj 'stvarna', drugi del zelo poetičen. In nestrpnost je kdaj nagrajena ;-)

Pozdrav z dopusta, uživam tudi v tvoji poeziji!
Professor

aleks said...

prav lepa hvala, Professor, za tale tvoj uvid - kaže, da sem bil vendarle dovolj potrpežljiv pri pisanju. oziroma je (ne)strpnost pri iskanju pravih besed poplačana.

lepo se imej na dopustu,
a.

Jan said...

Tudi jaz z dopusta in to dezevnega in nevem ali je za :-) ali ;-(
mogoce kar :|(
;-)

Pesem mi je seveda vsec, ker vrst in cakanja tudi jaz ne maram.

LPJan

Anonymous said...

Kako lepo, da si se spomnil na Sinead. Kar pretreslo me je, da je ni več. Jaz sem jo tudi (in jo še bom) rad poslušal. Fajn komade si zbral! Seveda pa gre pohvala tudi pesmi :-)

lp, bralec

En Fant said...

En Fant

Sinead, one of my favourites :-)
Hvala, ker si se spomnil.
In tri med njenimi naj tudi meni :-)

Podrav iz morja!!!

aleks said...

-@ Jan, pomoje za plus, saj dopust je pa le dopust, četudi malce poškropljen. uživaj kar se le da!

-@ Bralec, zanimiv malo drugačen izbor...

-@ En Fant, ja, res krasne pesmi so to.

hvala vsem za komentar (in pohvalo),

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.