kaplja časa

samo kapljico časa bi rad.
eno samo drobceno kapljo.
vanjo bi ujel trenutek večnosti,
zapisan s prvinsko poezijo vetra,
barve medene rose,
sladek kot nektar enodnevnice
v pelinu večera.

v njej bi izrisal vesolje.
moje telo,
grobo razvneti ogenj rezke ljubezni,
moja duša,
spev zvezd in glas, hripav od strasti,
moje besede,
krhki metulji nežnosti.

v njej bi ljubil.
z žgočo čutnostjo panterja
bi na vročih sipinah, razjedenih od poželenja,
v opojnem kaosu predaj daroval in prejemal
sebe
njega
skozi svileno neskončnost noči.

v njej bi se pogubil.
izpil bi jo, temno, bridko in grenko,
iz najbolj blagih moških dlani,
potepuški pesnik brez domovine,
izgubljen v vrtincih brezupa,
tujec na izpraznjenih razvalinah
zoglenelega sveta.

© Aleks 2008


Datum objave: 20. 1. 2008

31 comments:

Iz Mavrice Stkana said...

Super Aleks. K tej pesmi pa se še vrnem, danes je malo že pozna ura in sem jo le objela.
Lepo mi bodi :)

aleks said...

Velja! Lep dan tudi tebi,
a.

DROBTINICE SVETLOBE said...

Joj, joj, koliko bi se nas podpisalo pod to pesem?

\pod to pesem strasti in ljubezni, hrepenenja in bolecin?

Bravo!

Lepo bodi, Aleks.
neikka

polona said...

vau. koliko strasti, hrepenenja...
super!

aleks said...

strast, ljubezen, hrepenenje, bolečina... pa res zveni kot en cocktail a la aleks, anede?

dragi moji dami, obema hvala!

z zardevanjem,
a.

Matevz said...

Samo v sebi lahko poiščeš to svojo kapljico časa.
S Faustovim naporom ali s Prometejevimi ukanami,
zanetiti ta ogenj strasti.
Strasti s katerimi prihajaš med nas, tvoje zveste bralce.

Vse dobro!
m

Anonymous said...

ja, zares čustvena pesem.

gotovo si vsakdo kdaj želi v kapljo časa zajeti vse najlepše in najsrečnejše trenutke, h katerim bi se vračal kadarkoli bi hotel..

lep večer,
pa nikar ne zardevaj! ;-D
zvezdica*

VILINČEK said...

Včeraj, ko sem oddala svojo pesem, sem pogledala tudi na tvojo stran. Malo je bila že pozna ura. Seveda sem jo prebrala in ne samo enkrat. Le malo sem bila že pozna, da bi jo komentirala. In včasih je morda tudi bolje tako. Jo drugi dan doživiš še enkrat, mogoče tudi z drugimi očmi.
To se mi velikokrat dogaja, da jo vsakič drugače doživim.
A nisem želela samo to povedati, ravnokar me je misel odnesla, kako vsak od nas v istem trenutku doživlja nek svoj svet.
Ko se zvečeri, se moj svet umiri. Navadno si takrat vzamem nekaj uric, da sem le svoja, čisto svoja.
Med službenim časom je drugače, pridem kaj na vaše strani, tudi kaj pokomentiram, a je veliko motenj, pa telefoni, kakšna stranka, tudi vmes kakšno nujno delo. Ne morem se dokončno zbrati, oz. čisto odvisno od trnutkov. Takole zvečer, pa se zlijem v neko harmonijo. In ne glede na to ali pišem ali berem. Doživljam neke posebne trenutke.
In veliko mi pomeni, da jih tako delimo med sabo. Nihče ni od nas fizično osamljen, a duša je nekaj drugega. Tale notranji svet, ti le redko kdo odpre. In mi si ga odpiramo, drug drugemu dajemo neke trenutke in najbrž smo si tudi večkrat vzpodbuda. Vsaj jaz vas tako doživljam. Zdaj se že preveč razpisujem, kaj sem želela povedati?

Torej si včeraj tudi ti sanjal :)
Datum oddaje pesmice.
Večina je že napisala, doživljaje ob njej.
Želje, hrepenenje, loviš vso glasbo ljubezni (od tiste nežnosti, ki počasi prerašča meje, oz. se spreminja tudi v močnejše dotike (strast) a tik za tem se znova malo umiri, da bi lahko ponovno vzletela.
In tista bolečina na koncu. V njej zaznavam strast, istočasno pa tisto močno močno željo. Vse bi dal zanjo, vse... Tudi sebe, čeprav bi izgubil sebe. A kdo si ti? Na koncu razvrednotiš.
Le nakratko sem vse skupaj zajela.
Vsa močna želja, vsa ljubezen se na koncu razgubi, počasi orkan pojenja. Kakor, da nisi vreden te ljubezni?

Tega seveda nisem rekla jaz. :))) Moje mnenje tako na daljavo je zelo pozitivno, doživljam te kot eno zelo FAJNO osebo.
Takega se prikažeš sam!

Bom se potrudila in skušala najti na to tvojo pesem kakšno glasbo in jo znova prebrati :)))

Nočko in uživaj mi! Ja, všeč mi je pesem, ne bi spisala nanjo toliko besed, če me ne bi potegnila vase :))) Doživela sem tvoj svet, in bi lahko spisala še veliko več, če bi želela. A le okvirna slika.

Objem od Vilinčka :)))

VILINČEK said...

Antonio Trigo: Forests without shadows

Recimo. Sicer težko tako na tole tvojo vsebino. A tale instrumental bi mi lahko igral ob njej.

Še enkrat lahko noč in lepe sanje ti želim.

Dobre volje sem danes, veš in bodi tudi ti. Želim ti to, iz vsega srca.

aleks said...

-@ Matevž & zvezdica, ko smo že pri Faustu in trenutkih, tale Goethejev je eden mojih najljubših citatov: "če bom trenutek kdaj poprosil, kako si vendar lep, postoj!..." no, jz mislim, da bi mefistove spone nosil pogosto :)))

-@ Vilinček: zanimiva, zanimiva interpretacija... veš, včasih pa čisto osupnem, mislim, v pozitivnem smislu: nikoli si ne bi predstavljal, da je možno toliko pomenov potegniti iz ene moje pesmi. da si sploh daš opravka... hvala ti... sem vesel, da se beremo!

hvala vsem, in lahko noč (pa lep dan tistim, ki morda pridejo jutri). se beremo,
a.

ps zvezdica: sej ne farbam zmiri ;)))

Pucca said...

ja,
tudi jaz bi le kapljico časa, da bi z njo poletele vse želje.

krasno.

aleks said...

hej, pucca, hvala :)
no, če jo kdo najde, naj pa sporoči...

sončen dan vsem,
a.

VILINČEK said...

Ena mala moja kapljica, te čaka pri svetlobi. POD TEMO JANKO IN METKA :D

Lepo mi bodi in uživja :))) Danes sem dobre volje... Upam, da bo tako do večera :))) in se nadljavalo še v naslednje dneve...

Forc se je zbudil, pa noče, noče iz mene :)))

aleks said...

tnx! jz sm danes nadpriden, sem bil tudi na peronu devet ;)

ne pa še tudi nadpomladen... (kar je najbrž HB ;)),
a.

VILINČEK said...

Hvala za danešnje iskrice in pomadni utrip, tudi videla tvoj komentar na svojem blogu, ki me je prav tako razveselil, čeprav so mi tik pred tem pokvarili vso harmonijo (služba in realnost, notranja trenja, ki se tudi dogajajo...) A kljub vsemu, na tak način lažje prebrodiš tudi take krize :)))

Lepo mi bodi, super si :)))

Objem od Vilinčka

VILINČEK said...

Kaj pomeni HB? Jaz sem s temi kraticami čisto skregana :)))
Pač iz Vilinije, pa ne poznamo vseh signalov in znakov, ter parol :)))

Anonymous said...

Dragi coctail a la aleks,

tu še ena, ki se podpiše pod "bi". Hvala za poetično pridružitev kapljicam na mojih slikah.
Kapljico včasih najdem, vsaj tako se zdi, a pade ali pa se posuši.
Iz tvoje dobre volje se da razbrati, da si jo morda že našel ... A še išči, še ...

Zdajle pojejo: "I've got you under my skin ...".

Lepo lepo bodi!

Al

aleks said...

- Viliček, HB pomeni hvalabogu (= da si lahko oddahneš (oddahnete ;))
drži se,
a.

- Al, zdi se mi, da sem bil dobre volje predvsem zaradi sonca – tako dolgo ga že nisem videl s svojega okna, da se mi je kar malo utrgalo in sem malo bluzil... a mislim, da sem zdaj že čisto normalen (če se temu lahko tako reče).
lepo bodi,
a.

Anonymous said...

"potepuški pesnik brez domovine"...

Ja, to občutenje poznam. In na trenutke je tako - bodisi v poeziji, bodisi tudi sicer.

Aleks mene vedno zanima za kateri čas pišeš. Je to nek odmev na preteklo ali gre za sedanjost? Kako ohraniti hrepenenje, če je v resničnosti vse ok?

Pesem mi je nora. Aleks če še nisi, razmišljaj o zbirki, svoji, jasno.

Veš poet, svoj dolg?

S

aleks said...

vprašanje: je pomembno, kaj je v ozadju pesmi (nasploh, mislim)? moje mnenje je, da ni; razen takrat, kadar so napisane za koga čisto posebnega. takrat pa imajo (nosijo v sebi) res še tudi nek čisto (p)oseben pomen.

bi bila ta pesem drugačna, če zapišem, da si nekoga želim zdaj? če zapišem, da sem si nekoga želel nekoč? če zapišem, da gre za prepletanje preteklosti in sedanjosti? če zapišem, da gre za prepletanje resničnosti in sanj? če zapišem... bojim se, da bi postala kvečjemu (če smem tako reči) manj "univerzalna", nekako osiromašena. zamejena.

tudi zato sem tako zelo vesel odzivov na to svojo poezijo... kot lom svetlobe so, z vsakim pogledom je drugačna. in, hvala; lepo mi je, če se kdo najde v njej.

hrepenenja pa so vedno, se mi zdi, a niso?
a.

ps a tole mogoče ni zbirka? pravzaprav so kar zbrana dela ;))

Anonymous said...

Ja, samo knjiga je pa knjiga, ka li?

Bodi še naprej sam svoj:))) In mal naš.

Svetloba

P. S. A si opazil pomlad?

aleks said...

mah, meni je čist ok tako, kot je... imam pa e-knjigo :)

lep večer,
a.

ps definitivno... se ravno sprašujem, če ne še preveč ;)

Anonymous said...

Ampak v enih stvareh se pa ne daš ... Sigurno si oven v podznaku:)))

Pa naj bo pomlad ...

S

aleks said...

pomlad zime ;)

Anonymous said...

seže v globino
lp, bralec

aleks said...

a pomlad ;))

Anonymous said...

tudi ;-)
lp, bralec

VILINČEK said...

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Nekaj pomladi :)))

aleks said...

Vilinček, hvala za pomladni šopek :)

VILINČEK said...

<3 <3 <3 Še enega malega za ta vikend. Hvala za obisk.
Hvala ti za sonca.

aleks said...

Vilinček, hvala za lepe želje. lepo se čez vikend imej tudi ti... in vsi moji bralci/bralke,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.