en sam pogled

rad te imam,
molče.

a moje oči...

... živijo tebe.
kaligrafi moje ljubezni
z vetrovi noči klešejo ostro moč tvoje lepote
v skale nad vrelce mojega poželenja,
kakor neukročeni mladi konji
v odsevu slonokoščenih sledi letala na nebu
lovijo mehkobo prividov tvojih podob.

... gorijo zate.
srebrni zvezdni utrinki na temni gladini sanj
božajo tvoj pogled,
v ognjih pradavnih moških obredov
divji vrači sle
tetovirajo moje ime
na posvečene templje tvojega telesa.

... se darujejo tebi.
ranljive varujejo ritem tvojih dolgih korakov
na romanjih po samotnih poteh starih zgodb,
plešoč mojo pesem
skozi slepe ruševine časa,
z nenasitno nežnostjo bolečine,
samo zate.

© Aleks 2007

kako govoriti ljubezen samo skozi svoje oči?

navdihnila me je
Matevževa pesem Angelske oči: čeprav se lahko izgubim samo v prelepih moških očeh, sem najbolj pretresljive oči videl enkrat na orientu; ženska, popolnoma zakrita, le oči so se ji videle na obrazu; za trenutek sva se ujela s pogledom, dva človeka - in bilo je, kot da vsa njena duša govori skoznje.

to je moj poskus.



18 comments:

Anonymous said...

"v ognjih pradavnih moških obredov
divji vrači sle
tetovirajo moje ime
na posvečene templje tvojega telesa."

divje lepo :-)
lp, bralec

Matevž said...

Dragi Aleks,
s svojim pogledom vstopaš, tiho in nevidno. Čisto potiho potrkaš in vstopiš, ker veš, ker čustiš kadar človek v solzah kriči po svobodi, ker čutiš hrepenenje, veter nemira in mavrico ljubezni. Ogenj tvojih oči tiho greje srce, tempelj življenja, da človek notranje obstaja in se uči živeti in ljubiti.

Globoka izpoved (kot vsaka), ki se te dotakne, ki v tebi (meni) zaživi. Hrana duši in življenju!

Mavričen dan!
Matevž

al1ka said...

Izpovedno, globoko, lepo. Kot zmeraj. Ta oddaljena bližina pesniških duš me vedno (znova) tolaži in zapolnjuje tisto vrzel v mojih mislih in srcu, ki jo napolnjujejo samo občutki in čustva; besed zanje največkrat ne najdem...
Vse dobro in lep pozdrav,
Alenka

aleks said...

-@ bralec: divje hvala ;)

-@ Matevz dragi, hvala tudi tebi (tudi za navdih :))). ne vem, kaj bi rekel drugega... lepo je brati, kako globoko in občuteno zmoreš doživljati te pesmi.

-@ Al1ka, ja, res je, to srečevanje, zbliževanje duš je po svoje zares nekaj neverjetnega.

vse lepo,
a.

Anonymous said...

krasna pesem Aleks!

Pucca said...

nežno, ljubeče, čuteče, globoko in magično... zapeto od tebe, aleks. res lepo.

aleks said...

pucca, hvala :))).
(še zmiri zardevam...)

drugače pa me čaka še malo poezije v živo: poletja še ni konec :))))). se odpravljam na jug, na jug, na jug, proti soncu :))))).
rabim ga, zdajle, po teh deževnih dneh, ful.

lepo se imejte ta čas,
a.

Anonymous said...

Aleks tudi jaz te lepo pozdravljam z zakrinkano modrim pogledom ;)))

Uživaj na dopustu. Pesem pa bom komentirala kak drug dan. Sem jo prebrala, le površna ne bi rada bila.

Objem od vilinčka! :)

polona said...

v tej pesmi občutim neizmerno energijo...

lepo se imej, aleks... tudi mene še čaka par tednov na jugu :)))

DROBTINICE SVETLOBE said...

Prelepo...

Zanimivo si stopnjeval ljubezen in voljo do oči...))))

malo pozna, a z užitkom sem prebrala pesem.


Bodita tepo.

neikka

Anonymous said...

Vem, da te ni. A sem še enkrat prebrala tvojo pesem in se najbrž še vrnem in jo bom še večkrat.

Tale poizkus z zakritim obrazom, pa mi je všeč. No, pa imamo del Aleksa pred sabo.

Skrivnostno... :)))

Lepo bodi in uživaj na morju.

Objem od Vilinčka!

Anonymous said...

To so tvoje oči? Ne vem zakaj sem vedno mislila, da imaš modre? Zanimiv pogled, dosti bolj odločen kot bi morda pričakovala.
Vse lepo na počitnicah in hvala za spet eno čudovito pesem...
lp, Eneya

Lkjtra@ said...

brez besed :)
kot vedno ;)

Anonymous said...

uaaaaaaau! kako lepa pesem!

pa uživaj!
veter (z juga ;-))

vvooodnarka said...

A je lahko še kaj lepšega (za dekle, ženo), ko veš, da oči živijo zate, gorijo in darujejo. To pesem mora prebrat tvoje dekle (prelepo darilo).

Lp, vvooodnarka

aleks said...

ne, ne, drage dame, poskus je pesem, oči pa niso moje, nikakor ne... svojih oči si ne bi upal nikoli dati na blog, veliko preveč povem z njimi.

sicer sem pa nazaj, z enega krasnega, čeprav bolj kratkega potepanja (tokrat je bilo malo več morja vmes, ja)... vesel sem, da ste se ta čas kdaj ustavili tudi tukaj. se bom tud jz počasi posvetil branju vaših novic in novosti :))).

-@ Polona: je energija, je... veliko energije. Lepo se imej na jugu!

-@ Neikka, hvala! probal sem, vsekakor...

-@ b.r., hvala!

-@ Vilinček, le prifrfotaj še... pesmi so zato, da se berejo, saj veš.

-@ Eneya, ne, niso ;))). kakšne so, pa ne povem... naj jim domišljija podeli najlepše barve ;))).

-@ Dekle dežja, kako elegantno: brez besed ;)))). just kiddin'... saj vem. hvala!

-@ veter (z juga ;))), tudi tebi hvala za tale zapih... ups, zapis :)))

-@ vvooodnarka: to pa bolj težko... sm gej, veš. za pohvalo pa hvala!

lepo, lepo bodite vsi, in se beremo,
a.

vvooodnarka said...

Aleks,

Nisi me odgnal s svojo izjavo in pohvala še vedno velja.


Lp, vvooodnarka

aleks said...

draga vvooodnarka, nikogar nisem hotel "odgnat" s svojo izjavo; tako pač je in zdelo se mi je prav, da to pojasnim.
pohvale si pa v nobenem primeru ne bi dal vzeti :)))

lep večer,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.