mi boš pustil, da bom umrl?

ko bodo vse pesmi v gozdu ubite padle na tla,
prestreljenih src in okamnelega pogleda,

ko bodo vse ljubezni izginile
v sveti tišini praznine razbitih sanj,

ko bom z mehko okrutnostjo
daroval vso svojo objokano žalost,

ko bo iz cvetnih čaš mojih užitkov
do dna posrkana vsa razuzdana izprijenost grešnika,

ko bom s svojo krvjo izmil vso bolečino sveta
in ne bom več ječal pod baldahinom krivde,

ko bom izkričal vse osamele besede
in bom slišal le še molk violine na robu poti,

ko se bom izglodal iz večnosti,
da se niti pekel ne bo spominjal te pogubljene duše,

me boš tedaj pustil umreti?

© Aleks 2007


28 comments:

DROBTINICE SVETLOBE said...

Me boš pusti umeti,
ko bodo sence bežale
pred mojim obličjem
in nikogar ne bo
ki bi tulil z menoj
ko bom izginjal
sam
v pranič?
Me boš pustil?
me boš zmogel pustiti?

Aleks, temno, temno, a sem jo degustirala v njeni temni lepoti.

Pozdrav, neikka.

Anonymous said...

Se trudim nekaj napisat, pa ne gre ... Berem, berem ... Težko mi pade.

VILINČEK said...

Pozdravljen v ta četrkov dan. Že včeraj sem bila na tvoji strani pustila komentar in me je pri oddajanju le njega, vrglo iz računalniške povezave. Torej ga moram spisati znova. Kam me je nosilo?
Znova pesem, ki da močno čutiti...pesem bolečine. Želja po smrti, da končno ujameš nek svoj mir. Oz. še tukaj zastavljaš vprašanje???

Ne strinjam se s tem :))) To je zadnje, duša ne bo dala miru na drugi strani :)))

Oprosti mi, zdaj se že večkrat šalim iz tega.

Je pa res, da še vedno zelo, zelo doživljam ta svet na sebi.

Pesem ki kiriči... notranjost se lomi.

Se še vrnem in jo preberem še večkrat.

Objem na tvojo stran Aleks. Upam, da ni tako hudo in da je bil to le utrip trenutnega vzdušja. In če je, vedi da smo tukaj ob tebi.

Vilinček!

Anonymous said...

Kdo te bolj ljubi...tosti, ki ti dovoli oditi ali tisti, ki te skuša zadržati?
Topel objemček!
Eneya

Anonymous said...

ne
;-)
lp, bralec

Anonymous said...

ne, seveda ti ne bom pustil...takrat si bova pesmi (ki jih znava na pamet), sepetala na uho. stik, reciva ;-)
t.

aleks said...

že vidim vzorec... moški "ne", dame bolj za pravico do samoodločbe, bi rekel ;). zdej pa, enkrat za spremembo, in zadnji bodo prvi:
-@ t.: eh, nič, pol se grem pa učit ;)
-@ bralec: a bi blo škoda za literaturo, al kaj ;)
-@ Eneya: zdej razmišljam, kaj bi jz izbral...
-@ Svetloba: ne vem; jz težko rečem še kaj drugega zraven... mislim, o(b) pesmi.
-@ Vilinček: še najbolj bi rekel, upodobitev nekega jesenskega razpoloženja... sem pa malo žalosten, na teh jesenskih poteh, ja.
-@ Neikka, hvala za lepe verze… in za branje v "temni lepoti" :)

hvala vsem za obisk... in vse vaše lepe misli... in...
imejte lep dan,
a.

Anonymous said...

»… me boš tedaj pustil umreti«

Človek je deležen največjega bogastva, ki ga zmore čutiti njegovo srce; Ljubezni, četudi vodi kdaj skozi temne predore iskanj in bojev in smrti.
In vedi, kjer je v srcih Betlehem – tam človek nikoli ni sam!

t.

aleks said...

nisem, vem...

hvala,
a.

Anonymous said...

So trenutki, ko si želiš umreti brez vprašanj!

Pozdrav!
m

aleks said...

in so trenutki, ko iščeš mir... mogoče še najbolj sam pred seboj.

Anonymous said...

LJUBEZEN MORA UMRETI ALI PA SPREMENITI...
Ljubljen bos takrat, ko bos lahko pokazal svojo sibkost, ne da bi jo drugi uporabil...take vrste ljubezen je najredkejsa in tista najbolj dragocena ;) tistA , ki steje - ozdravi tudi raka, vprasaj TISTE slavne in zdrave ;)

aleks said...

Andrej, zanimiva misel, tole o biti ljubljen (in ljubiti, bi rekel).

lep dan vsem (morebitnim ponocnjakom pa se lahko noc),
a.

VILINČEK said...

Tudi tebi Aleks lep vikend. Upam, da si dobro na svoji strani. Uživaj! :)

aleks said...

Vilinček, hvala ti za tvoje želje!

Miren in topel konec tedna želim tudi tebi in vsem svojim bralcem.

Lepo se imejte,
a.

polona said...

bila tu, prebrala, a nisem vedela, kaj reči in sem odšla brez besed.
ponovno sem tu in ponovno se besede obotavljajo na plano...
tak vtis je name naredila ta pesem.

vseeno te pozdravljam, aleks :))

Pucca said...

krasno, aleks. skladatelj verov :)

ko bo iz cvetnih čaš mojih užitkov
do dna posrkana vsa razuzdana izprijenost grešnika...

al1ka said...

Umreti se da na več načinov; najhujši je tisti, pri katerem srce bije dalje...
Lepo in globoko kot zmeraj. Daje misliti. In čutiti.

Vse dobro in lep pozdrav,
Al1ka

aleks said...

-@ Polona, ja, poznam to, včasih se zgodi samo molk... že Svetloba je rekla nekaj podobnega... se mi zdi, da je to velik kompliment (ki ne vem, če ga zaslužim, pa če mi je še tako nerodno...)

-@ Pucca, hvala, ful :))

-@ Al1ka, neka moja pesem je sicer nosila naslov, veš, da včasih ne umreš, četudi se ti ustavi srce, a mislim, da sem si predstavljal nekaj podobnega...

lepo se imejte,
a.

vvooodnarka said...

Naj bo v življenju misel na smrt čisto v zadnji vrsti. Do takrat pa misel na svetlobo, četudi jo prekrije sivina in črnina. Naj mimo pridrvi tak vetr, ki poskrbi, da ne bo nič motilo in ugašalo luč v srcu.

Hvala za obisk in postanek pri pesmi o poljubih. Naj ti jih bo v življenju podarjeno čim več takih, ki osrečijo.

Lep večeren pozdrav, vvooodnarka

VILINČEK said...

Nočko ;))) hvala ti!

aleks said...

vvooodnarka, pač kdaj v življenju pridejo tudi temne misli (najbrž zato, da je svetloba potem toliko lepša in dragocenejša). ena majhna lučka pa je skoz v meni, mislim... sveti, da se čisto ne zgubim. poljubi pa... obožujem :))) zmiri sladki :))) njami :)))

vilinček, en lep vilinski dan na tvojo stran :)))

naj vam vsem sije sonček, in naj vas greje, predvsem v dušo,
a.

Anonymous said...

Dragi Aleks, dober večer!

Kot Polona sem tudi jaz bila tu, pa nisem vedela odgovora.
Še najbižji mi je bil malo kasneje tale: Ja, pustila bi te umreti, ker duša ostane, pesniki, kot si ti, ne umrejo. Živijo v pesmih, spremenijo se v cvet, metulja, kamenček, list na drevesu ..., živijo v nas in v zanamcih, dokler ...

Nocoj pesem občutim nekoliko drugače, ker se me preveč dotaknejo tvoje temnejše misli, primerne jesenskemu času. (Tudi sama se kljub soncu počutim skoraj bolj naklonjena dežju. Saj bo kmalu ...)
Nocoj bi rajši rekla: Šele tedaj bi te pustila umreti, ko bi se nasitil vseh sonc, napil vseh studenčnic, nasitil ljubezni do vseh in vsega, ki jih ljubiš, ki te ljubijo, do vsega, kar te obdaja in ti karkoli pomeni v življenju ... Morda, morda ...

Drži se, Aleks! Veš, da nisi sam v otožnejših občutjih. Najmanj ena Al je s Teboj! Lahko noč, vse dobro, nasmehniva se oba novemu jutru!

Al

aleks said...

hvala, Al.
naj bo torej tako-

vse dobro ti (vam) želim,
a.

Anonymous said...

Mi dovoliš poet... da ti zaželim lahko noč in seveda še lepe sanje, brez tega ne gre... ;)))

Nočko!

aleks said...

Hvala, Vilinček, za večerni obisk in pozdrav! Lepe želje tudi tebi, vsem mojim bralcem pa mirno noč,
a.

VILINČEK said...

Vsakič pokukam na tvojo stran. In tudi tokrat.

Lep vikend ti želim in naj se ti izpolni kaj lepega :)

aleks said...

Vilinček, hvala za tvoj obisk in tople želje. Bodi lepo tudi ti!

Lep vikend vsem,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.