... in še potem

nocoj
si moja edina pesem,
vanjo so položene vse tvoje besede
(davna svetloba večne modrosti se preliva v njih),
vabijo me, da zaspim,
za zmeraj zapreden v mehkobo nemira
tvojih bleščečih zvezd, ki se lesketajo na mojem nebu,
kadar zaprem oči.

kadar zaprem oči,
si moj edini pogled,
poljubljam ga s svojim življenjem
(vroči pesek časa me nosi v neskončnost),
v večernem mraku prihajaš k meni s šepetom vetra,
v črni žamet noči
tkem zlate niti sonca,
ko objemam tvoje sanje.

ko objemam tvoje sanje,
si moje edino vesolje,
prepletaš se z menoj
(vse pomene sveta lahko sestavim iz tvojega imena),
nosim te v sebi,
moj je krik tvoje bolečine v temi in smeh tvoje duše je moj,
za vedno,
tako kot ti.

© Aleks 2007

(to someone special)

23 comments:

Anonymous said...

Ob takih pesmicah pa se topim. Hudo mi je všeč in kar žari iz nje.

Lep teden ti želim, naj te sreča objame!

Lahko, pa te tudi jaz ;))) čisto malo!

Vilinček!

aleks said...

Vilinček, hvala :))), za pohvalo, lepe želje in čisto malo objema ;))). Za zdaj je lepo... toplo...
Lepo se imej tudi ti!

In vse dobro vsem,
a.

Anonymous said...

"prepletaš se z menoj
(vse pomene sveta lahko sestavim iz tvojega imena),
nosim te v sebi,
moj je krik tvoje bolečine v temi in smeh tvoje duše je moj"

z občutkom!
lp, bralec

aleks said...

bralec, hvala za kompliment!
vesel :)))

lep dan vsem,
a.

Anonymous said...

Oprosti, da včasih ob vseh teh čudovitih pesmih, pogrešam še kašen tvoj zapis. No, tudi kakšna zgodbica bi me potolažila:)
Kakorkoli, v srčku s tabo!
Vse lepo!
Eneya

Matevž said...

Kako pusto je življenje, če ni polno v notranjosti. Kako prazen je trenutek, ko so ljudje ob tebi, pa vendar jih ni, ker smo si notranje premalo blizu.
A tvoja pesem razodeva drugačnost. Razodeva večno bližino. In v tej bližini je človek lahko ljubljen in se vedno znova lahko dvigne. Zato naj bo obdarjeno vse, kar podarjaš!

Čudovita izpoved tvojega življenja. Spet in spet!

Matevž

aleks said...

- draga Eneya, hvala :))).
in, wow, kakšna pobuda - je kompliment, veš (ok, mi je nerodno in zardevam... pa sej to zdej že itaq vsi veste).
bom razmislu, kaj bi se dalo naredit... kakšno razmišljanje kdaj, mogoče.
zgodbica? ne vem, zdaj je čas poezije...
drgač pa... sm tak kt zmiri (zgagam skoz ;))).
vse lepo tudi tebi,
a.

- o, Matevž dragi... saj dobivam... dobivam, ogromno... neskončno več, kot bom kdajkoli lahko dal

DROBTINICE SVETLOBE said...

(nocoj) si moja edina pesem... bi napisala sama, ko sem brala tvojo pesem.

Pa je takole, kot ti začenjaš, bolj prav, bolj resnično, bolj zemeljsko, bolj človeško.

Naše pesmi so naše ljubezni.
Krasno.

Pozdrav, neikka.

aleks said...

... in naše ljubezni so naše pesmi.

hvala, in lepo bodi tudi ti,
a.

Pucca said...

nocoj
si moja edina pesem..

tankočutno, spevno, melodično.

krasno, tale pesem me bo nocoj popeljala na pot v sanje.

uspešen teden,
Pucca

aleks said...

zaspati... z verzi na ustnicah...
(rad bi)

Anonymous said...

Mene pa v lepši dan :))) Prišla sem si polniti baterije...

Uživaj! ;)))

aleks said...

pesem za lepši dan :)))))
(no, meni se zdajle že ful smeje :)))))

uspešen teden, polne baterije, sončen dan, vse lepo sploh, vsem,
a.

Anonymous said...

same krasne pesmi Aleks še vedno!

aleks said...

b.r., hvala tudi tebi!

lepo bodite, vsi,
a.

Anonymous said...

Odlične pesmi!

aleks said...

hvala

al1ka said...

Nič drugega ne bom pripomnila kot: krasno. Sem jo prebrala večkrat ta teden, odločena, da odogovorim, ko dozori tudi v meni pesem za nekoga, ki še zmeraj in samomorilsko za dušo kar naprej - "(vse pomene sveta lahko sestavim iz tvojega imena),
nosim te v sebi" - ostaja tam, kjer nima kaj iskati. A ne gre (še).
Maksimalno lep in prijazen vikend.
Lp, Alenka

Anonymous said...

Pokukala... Lep, nadvse lep vikend :))

aleks said...

-@ Al1ka, veš, mislim, da obstajajo ljudje (duše?), ki so in bodo zmeraj del nas. odgovora, zakaj, ni: imamo jih radi, čutimo jih s srcem. morda smo si z njimi na tak ali drugačen način zares usojeni skozi različna življenja, morda smo z njimi zares povezani "od nekdaj" in "za večno"; ne vem (rad bi...). in čeprav kdaj tudi (za)boli, vem, da brez njih vsaj jaz ne bi bil nikoli to, kar sem, nikoli tak, kakršen sem. da me skozi življenje osrečujejo. da mi je zaradi njih toplo. da je svet lep, ker so. in da je zaradi njih dragoceno živeti.
hvala ti, in vse dobro,
a.

-@ Vilinček, hvala za "pofoček" in lep vikend tudi tebi,
a.

Anonymous said...

Všeč mi je to, kar si napisal Aleks. In čutim podobno.

Hvala tebi, pravzaprav vsem, ki ste ob meni.

Prirasli ste mi v srce...

Krasno nedeljo ti želim!

Vilinček! *****

vvooodnarka said...

Hvala ti za obisk, branje in dotik.

Naj preostanek nedeljskega dne položi v tvoje dlani najlepše stvari, vvooodnarka

aleks said...

Vilinček, vvooodnarka, hvala tudi vama za dobre misli,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.