moja molitev

Če boš še enkrat iz gline gnetel moje telo,
moj Bog,
me ne oblikuj po svoji podobi,
ustvari me takšnega, kot si me nekoč.

Naj znova drhtijo zame, tista popolna telesa,
naj bodo znova moje, tiste opojne ustnice,
naj znova okusim vrtoglavo naslado moških,
najdenih in izgubljenih v ognjih mračnih predaj.

Ne obžaluj, če bom moral trpeti,
naloži mi križ
in odvrni pogled, moj Gospod,
ne trepetaj, ko bom padal pod njim.

Samo dušo mi vzemi,
mojo prekleto dušo,
ne dopusti, da bi imel še kdaj rad,
da bi še kdaj čutil ne biti jaz.

Izbriši odvečne besede,
v brezčutni samoti naj se dotaknem
le svoje bolečine,
le svoje teme.

Prosim, ne daj mi srca,
naredi me slepega, gluhega,
brez tolažečih dlani za solze drugih.
Ali mi prvo jutro z nasmehom zatisni oči.

© Aleks 2007

22 comments:

Gaby said...

Ful lepo..

Matevž said...

® Dragi Aleks!

Drhtenje. Krik in prošnja in solze.
Za srečo, za ljubezen, za življenje!
Za Ljubezen na križu in bližnjem!

Čudovita izpoved tebe samega. Hvala ti zanjo.
Molitev me je dvignila, da se je moje srce nocoj,
v divji vožnji proti domu, odpiralo Njegovi Ljubezni.
Naj ti pomaga, da boš ob vsej resničnosti življenja
ostal Človek.

Matevž

Anonymous said...

"Ustvari me takšnega, kot si me nekoč."

To, Aleks, pove vse.

Alenka

DROBTINICE SVETLOBE said...

Pesem je prečudovita, posebna, takšna, kot jih imam rada in zgolj Aleks jo zna napisati.

Pravzaprav si tako poseben( tudi Tevž po svoje, da v svoji erotični naravnanosti boliš in z izpovedno močjo tuliš kot bik.

Tudi, če bi ljubil žensko, bi jo ljubil enako ognjevito, ker je ogenj tvoje najmočnejše znamenje in v tem ognju si mi blizu, tako blizu, ker sem sama dvojni ogenj po astrološkem znamenju.

In pesmi to odražajo, čisto vse, zato se tako prilegajo tudi moji duši.

In kot (ne) veš, si moj favoriziran pesnik od trenutka, ko si daj na inter-es svoje prve pesmi.

Upam, upam, da jih boš nekoč objavil, pa čeprav pod psevdonimom.

Kavafis se skrije miljonkrat pred teboj in prav tako Lorca.

Ne pozabi tega, Aleks!

Fajn bodi, neikka.

Anonymous said...

Aleks!!!!!!!!!!
Si nazaj?
Joj, kak fajn...saj, sploh ne vem od kdaj...jaz sem bila v nekem stanju zamaknjenosti...boš razumel, če boš kaj bral...
Vse lepo, vedno!
Eneya

Anonymous said...

Aleks. Zdaj pa moram napisat. Danes je dan presenečenj. Nisem mogla verjet, da si spet tu. Danes sem podarila angela presenečenja nekomu in doživljam same lepe stvari.

Aleks, hvala, ker si. Močno, močno verjemem, da si na pravi poti. In tvoja duša...ja...drhti...

Nazdravljam s kozarcem v eni roki in knjigo pesmi v drugi in veseljem v srcu in iskrami v očeh.

Joj, kako lepo...

Anonymous said...

Aleks. Zdaj pa moram napisat. Danes je dan presenečenj. Nisem mogla verjet, da si spet tu. Danes sem podarila angela presenečenja nekomu in doživljam same lepe stvari.

Aleks, hvala, ker si. Močno, močno verjemem, da si na pravi poti. In tvoja duša...ja...drhti...

Nazdravljam s kozarcem v eni roki in knjigo pesmi v drugi in veseljem v srcu in iskrami v očeh.

Joj, kako lepo...

Svetloba said...

Aleks. Zdaj pa moram napisat. Danes je dan presenečenj. Nisem mogla verjet, da si spet tu. Danes sem podarila angela presenečenja nekomu in doživljam same lepe stvari.

Aleks, hvala, ker si. Močno, močno verjemem, da si na pravi poti. In tvoja duša...ja...drhti...

Nazdravljam s kozarcem v eni roki in knjigo pesmi v drugi in veseljem v srcu in iskrami v očeh.

Joj, kako lepo...

Anonymous said...

Aleks, očitno sem blokirana in ne morem oddati komentarja pod Svetloba. Hotela sem samo napisati, da sem vesela, ker si nazaj. Žal ne vem razloga, zakaj sem blokirana.

Svetloba

Jaz sem za direkt...pa na j bo karkoli.

Anonymous said...

Sem blokirana? Nič ne morem poslati...

Svetloba

aleks said...

Hvala, vsem. Sem vesel, da je pesem zazvenela in našla svoj odmev v tistih, ki (še) prihajate sem (Matevž, pri tebi še močneje, kot sem si kdajkoli predstavljal, da bi sploh lahko). Neikka je seveda nanizala daleč preveč komplimentov... in ja, zbirka? Saj je, tu, pred tabo, glej jo ;))). Če sem vsaj približno tako dober, kot praviš (nisem; na poezijo se pa malo spoznam, si drznem reči ;))), bodo pesmi že našle pot do bralcev (pravzaprav so jo že, se ti ne zdi :))). Svetloba, komentarji so samo moderirani, drugega nič. vse ok, kot vidiš.

Anonymous said...

Samo pozdrav in že drvim! Prebrala sem pesem (sam enkrat) :) A ker sem ti obljubila "ano pa lizo" :)) se ti zvečer posvetim!

Vilinček (danes frfotavi)

Anonymous said...

Aleks, malo sem preuranjeno reagirala. Ne bi pri vsakem človeku, bodi prepričan. Pusti samo prvi moj komentar od prejšnjih. Ostali so napisani v paniki, kaj je narobe.

Objem. Vesela.

aleks said...

-@ Svetloba, ne sekiraj se, čisto simpatično je tako, kot je.

- @ Vilinček, nikar se ne muči, če ti pesem ne sede, no.

Anonymous said...

Prišla nazaj kot sem obljubila. Prekopirala sem si tvojo pesem. Jo berem in berem. Lepa je, pisana z dušo, srcem...močan ogenj je v tebi... In telo? Mislim, da je tudi telo plavalo ob njej.

Ne vem, ali vpliva sedaj glasba, ki jo poslušam v tem trenutku. Večkrat na tak način berem poezijo in tudi pišem ob "glasbi"
"Conjure one-into the escape" (instrumental)

----------------------------------
Če boš še enkrat iz gline gnetel moje telo,
moj Bog,
me ne oblikuj po svoji podobi,
ustvari me takšnega, kot si me nekoč.

----------------------------------
Nimaš se za božjega otroka.
Zakaj ne? Kdo ti je vlil tako prepričanje v glavo? Katera zapoved to govori? Tisti, ki kažejo s prstom, ki išečejo samo napake na drugih...vase pa v življenju ne pogledajo. Tisti, ki ne znajo gledati v srce, ker niti svojega nočejo pogledati.
----------------------------------
Naj znova drhtijo zame, tista popolna telesa,
naj bodo znova moje, tiste opojne ustnice,
naj znova okusim vrtoglavo naslado moških,
najdenih in izgubljenih v ognjih mračnih predaj.
----------------------------------

Zanimivo, kako različne poglede imamo na življenje. Zame ni bila ljubezen nikoli mrak. Vse kar je v njej, vsaka sestavina le nje, je zame čista svetloba "samo prispodoba" In ti bom razložila, zakaj tako mislim.
Če bi ločili življenje na dva dela... ljubezen-sovrašvo, žalost-veselje, sreča-nesreča itd...
Dobiš dve strani! Ena ti prinaša žarke v oči, druga pa bolečino.
In vse kar ti razžarja dneve, vse kar te dela srečnega, je zame čista svetloba.
---------------------------------

Ne obžaluj, če bom moral trpeti,
naloži mi križ
in odvrni pogled, moj Gospod,
ne trepetaj, ko bom padal pod njim.
-----------------------------------

Teža, ki nam ga nalaga življenje, lahko pa si ga tudi sami še bolj obtežimo. sprosti jo. Vem, težko se je vsak dan boriti. Včasih ni dovolj moči, a znova pride dan, ko se počutimo lažji. Širi pogled na vse strani in globoko zadiha.
----------------------------------
Samo dušo mi vzemi,
mojo prekleto dušo,
ne dopusti, da bi imel še kdaj rad,
da bi še kdaj čutil ne biti jaz.
----------------------------------
Ta je del tebe je del tvojega telesa in moraš imeti sebe in življenje rad. Brez duše bi bil prazen. Tudi solze imajo svoj čar...le da čutimo, da še vedno čutimo. In brez tega ne bi mogel užiti tiste ljubezni, vseh tistih občutkov in tistih tresljajev, ki se v naz nahajajo. In dokler je v tebi si ti in samo ti...
---------------------------------
Izbriši odvečne besede,
v brezčutni samoti naj se dotaknem
le svoje bolečine,
le svoje teme.
-----------------------------------
Trenutek, ko hočeš biti sam s seboj, ko hočeš biti samo svoj. Vse je odveč. A kmalu znova pride trenutek, ko bi objel ves svet, ko premaguješ ovire in skačeš čez prepade.
-----------------------------------
Prosim, ne daj mi srca,
naredi me slepega, gluhega,
brez tolažečih dlani za solze drugih.
Ali mi prvo jutro z nasmehom zatisni oči.
-----------------------------------

Kadar drugi jočejo zate...vedi, da jočejo zase. Rojevajo se njihovi občutki, ne tvojo. V njih ne bije tvoje srce.
Ko odpreš solzam pot, ne bolijo, ampak jasnijo oči. In novo jutro je vedno čistejše in svetlejše.
Iz srca se izliva teža in naredijo prostor, za tiste delčke življenja, ki te polnijo in te delajo živega...


Oprosti Aleks...razpisala sem se ob tvoji poeziji in me je odneslo čisto v drugo smer. Gledala sem v svoje srce in skozi svoje oči. Zato se ne opriaj na njih. Vsak izbira svojo pot v življenju. A vseeno mislim, da je vsaka prava. Tvoja je...samo tvoja. Ni lahko broditi po njej, tisoč ovir je na njej. Je pa tudi veliko lepih reči, ampak moramo hoditi z odprtimi očmi in v kolikor toliko z odprtim srcem. Pa čeprav včasih tonemo globoko. So stvari, ki bolijo, a če znova pogledaš iz druge smeri. Jaz sem še vedno jaz in samo jaz!

Zaradi mene ne rabiš oddati tega komentarja na blog. Čisto tvoja voja in želja. Ne bom užaljena zaradi tega. Mi je pa bilo v vselje prebrati tvojo pesem, kajti s tem odnesem tudi nekaj zase...tudi jaz se bogatim ob pisanju takih misli. Odpiram si svet in oči!

Nočko in lepe sanje!

Vilinček!

aleks said...

Vilinček, hvala. Pravzaprav sem fasciniran :))).
Samo to bi rekel: je mogoče jokati za druge, veš, ne da bi jokal zaradi sebe. Je.

Lep večer,
a.

Anonymous said...

Nisi me prav razumel, ali pa sem le jaz v tisti hitrosti in ognju spisla vse skupaj malo nerodno. :) Oprosti in še napak je polno. (slepo 10 prstno hitro tipkanje in ko bruham, bruham (ogenj mislim) :))

Nisem mislila, da ne jočeš zaradi drugih. Jočeš! Še posebno, če imaš nekoga nadvse rad. Ampak jočeš v sebi, iz svojega srca, iz sebe.
Prebudijo se ti neki občutki, solze nosijo nek razlog.
Razlogov pa je več: imeti nekoga zelo rad, krivda, vest... samo začutiš nekoga, ker ti je prebudil neke spomine...občutljivost na solze, ker si preveč čustveno bitje in še in še ...

Res sem malce nerodno vse skupaj povezala. Ampak ti si v pesmici omenjal srce "naj ti ga bog ne da" In tvoje srce se oglaša, tvoja duša.

Upam, da sem bila sedaj bolj razmljiva...

Lepo bodi! :)

aleks said...

ker čutiš z nekom njegovo bolečino. and that's all. sploh ni treba, da ga imaš takrat kaj posebej rad ali karkoli. samo čutiš... njega, z njim. stupid, but simple ;))).
a.

Pucca said...

Če boš še enkrat iz gline gnetel moje telo,
moj Bog,
me ne oblikuj po svoji podobi,
ustvari me takšnega, kot si me nekoč.

ta pesem je pa božanska. toliko nosi v sebi, toliko skritega ima...

in se strinjam s prejšnjimi komentarji, objavi, objavi, objavi. verze namreč kar sukaš okrog peresa.

aleks said...

Pucca, hvala! Me res veseli, da ti je všeč.

erosoman said...

Naj ti iz globin tvoje božanske svetlobe še naprej vznikajo taki in druge lepe in res vredne besedne stvaritve in ti prinesejo luč.Sijaj je že okrog tvoje aure.
LJubi.!!! Vse.!!

aleks said...

Erosoman, hvala!

Pozdrav,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.