potuj z mano

z nočjo mi prevežeš oči
in mi zašepetaš,
naj potujem s teboj.

le z rahlimi dotiki prstov
namigneš, kam hočeš,
da naju popelje pot,
ne da bi natanko izrisal,
kako boš izsanjal
najino potovanje.

v sobi dve sončnici
(za dva mala princa)
obračata svoja široko razprta cvetova
kakor zvedava pogleda
proti soncu moje duše,
kjer se zlagoma prebuja
vedno bolj žgoča radovednost.

morda me želiš zapeljati
(kakor v čarobni pravljici z jutrovega)
skozi temno skrivnost aladinove špilje
vse do belih izvorov življenja,
hočeš mogoče, da s tabo odkrivam
poznana, a nikdar do konca razkrita
mesta, v katera zdaj vstopava
skozi razpoke v globinah časa,
ali bi me rad popeljal
po še neprehojenih stezah v kraje,
kjer nisva še nikoli bila,
kjer dišiva po mošusu
in brez besed govoriva
v še nepoznanem jeziku?

čeprav jih ne vidim,
povsem zaupam
mehkobi tvojih blagih oči,
ki se zrcali v šepetu tvojib besed,
tvojim božajočim rokam,
ki me objemajo,
ne da bi me kdajkoli ranile,
kipečemu vonju slanega morja,
ki me nenehno spremlja
v vseh sanjah o tebi.

zjutraj sprehod skozi park.
v zeleni tišini pomladi
popki dreves, radostni in razkošni
kakor cvetovi magnolij,
brstijo najino pesem.

© Aleks 2023


Datum objave: 17. 4. 2023

10 comments:

Anonymous said...

Aleks če misliš na pesem (pesmi), za drget ni potrebe. Tudi ta je prekrasna.
Vsskdanjice pa vsaj meni velikokrat naredijo lep dan.

lp, bralec

aleks said...

pravzaprav, ja in ne. pomoje je v vsem napisanem vedno vsaj čisto drobcen delček pisca.
za pohvali hvala; me veseli, da tudi vsakdanjice razveseljujejo.

lep večer,
a.

En Fant said...

Aleks res super pesem z, zanimivo vsebino, bi rekel. Res si umetnik!
Pesem pa zelo paše v deževen dan :-)

Hvala in lep pozdrav.
En Fant

Matevž said...

Dragi Aleks! Z vsako novo pesmijo prekašaš samega sebe, da se le-ta lahko vedno znova dotakne tudi bralca. In taka pesem se napiše samo takrat, ko ima nekdo ljubezen v svoji duši. Čutni prikaz sanjske uverture v veliko zgodbo presežnosti. Hvala ti in tvoji ptici v duši.
Bodi dobro!
Matevž

aleks said...

-@ En Fant, veš, včasih kakšno svetlo pesem objavim, pa pridejo temnejši dnevi, včasih dam na blog kakšno temnejšo, pa pride svetloba... pesmi pa me v vsakem primeru močno odsevajo, ja.
ta trenutek je svetlo-svetlo, sem se pa že poigraval tudi z mislijo, da bi imel temno in svetlo polovico bloga; ampak ne, mi je čisto všeč tako, kot je.
lepo bodi,
a.

-@ dragi Matevž, k tvojemu komentarju pa nimam kaj dosti dodati. razen, da sem vedno vesel, če se pesem dotakne bralcev... in da sem kar v zadregi, kaj reči na tolikšno pohvalo. ampak, veš, če v duši nosiš ptico, življenje rado preide v pesem...
bodi dobro tudi ti,
a.

KrEn said...

Kar se mene tiče mi je blog tak, kot je zelo všeč. oblika ustreza vsebini :-).
Ki si jo spet dopolnil še z eno odlično pesmijo. Bravo Aleks!
Pozdrav z oddiha!

Professor said...

Odlično!
Kratko, jedrnato, s hribov,
Professor

aleks said...

Tnx, KrEn, tnx, Professor.
Upam, da uživata na oddihu.

Lepo oddihovanje vsem še naprej,
a.

Jan said...

Jaz pa z (daljšega) dopusta in hop na tvov blog :-)... kjer najdem to prečudovita pesem.
Upam, da si si tudi ti kaj oddahnil te dni.
LPJan

aleks said...

o, Jan, ravno prav za novo pesem.
upam, da si si dodobra oddahnil in si nared za naprej...
o ja, tud jz počivam, kadar in kolikor je treba. ne pa (pre)več!

bodi(te) dobro,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.