tema beline

razbijam solze
ledeni drob mojih sanj
brišem svet
porojen iz trnov zbeganih misli pesnika
ki se je obsodil na molk

(ne ustavljaj me)

drevo umira stoje v tišini
veje slačijo liste
nad brezizhodnim zrcalom reke
v nepredirni črnini izpraznjenega pogleda
vidim cvetove rumenih sonc rasti iz mojih dlani

ne ustavljaj me

na temni strani duše
metulji plešejo z vetrom
svoboden sem
v samotnem miru poletnega jutra
bo dež izpral težo mojih sledov s peščenih sipin življenja

samo ne ustavljaj me

© Aleks 2008

24 comments:

Matevz said...

»ne ustavljaj me …
… razbijam svoje solze …
… na temni strani duše«

Kolikšno težo nosi tvoja pesem. Težo bolečine, teme, ko hkrati v njej začutim nek pridih svobode. Morda lažne svobode, ki jo kdaj v zameno za trpkost ponuja bolečina.
Žalostna, opojna, prosojna in nema. Ne začutim je kot temne, ampak boleče. Boleče izpovedi ranjenosti in izmučenosti srca in življenja.

Dragi Aleks, naj se v globinah oči prebudi novo sonce in ti skozi razprto dlan natrosi hrepenenje mavričnih sanj!

Skozi objem, vse dobro ti želim!

Matevž

Iz Mavrice Stkana said...

Pa te bom ustavila, ker si ne morem pomagati. Močna... močna pesem. Vsakič znova sežeš vame s svojimi vsebinami.

Ena pesem, ki je nastala že kar nekaj časa nazaj :))

(glasbena podlaga: Aha -Crying in the rain)
http://www.youtube.com/watch?v=PLw4oQX8bnY&feature=related


Mar slišiš glas
puščave;
njenih sinov
molitve tihe,
ujete v čas…
ko gnev vetrov,
v sipinah peska se igra?


Vročina, mraz,
širjave;
ne grenka sol,
ki piše stihe…
v peščeno gaz
malih bogov,
ne vzame smeha, solz, srca…

Mar čutiš tok
življenja;
utrip neznan,
ki v tebi bije…
da lahkih nog,
se dvigaš v dan,
ker znova tvoja luč gori?

Je spev otrok -
zorenja;
ko nežno, dlan
se v dlan ovije…
je hrana sok,
je njih elan,
kjer skrivajo se vse moči…

Mar vonjaš zrak -
dišave;
veselje vso,
ki te obkroža…
okus sladak,
ko te toplo
ponese, v čarobni svet?

Kakor oblak
beljave,
izli nebo;
da vzcvete roža…
Le en korak,
spet zarja bo
sijala, na tvoj beli cvet…

————————————–

Mar slišiš glas
življenja;
veselje vso,
ki v tebi bije?
V peščeno gaz
izli nebo,
ko nežno, dlan se v dlan ovije…

VILINČEK said...

Tudi jaz vidim sončke, ki rastejo iz tvojih dlani.

Še en topel objem. Sem te prišla še enkrat prebrati. Res me zadaneš. Dober pesnik si, zelo dober.

Uživaj mi Aleks.

polona said...

spet ena tvoja... težka, močna, izpovedna... a vendar ne brezizhodna... všeč :)

neikka said...

Aleks, pozdrav z vrocega juga, razgorelih dun,...svetlobe!

In kako zalostna pesem, ki trga srce!

veje slačijo liste, metafora, ki me je ocarala...

Drzi se, temni angel.
lbn

Iz Mavrice Stkana said...

A iščeš mavrico? Kolikor hočeš je imam na zalogi :)))

Brala sem komentarje. Oprosti, da se tako malo šalim. A moram te podrezati, vsaj malo.
Brez zamere Aleks, je le za boljšo voljo. Saj ne vem, če pomaga...


Še slišim tiste mehke, tople zvoke,
še čutim moč, ki boža me in greje.
A, če se solze, zlivajo v oboke
in svetijo v barvah sončne preje...

jaz pojem, izpod mavrične odeje.

Zazrta zdaj v strmine sem visoke.
Zakaj življenje nam postavlja meje?
A, kadar vame... sladki vonj zaveje,
kakor drhtljaj bil, žametne bi roke…

jaz pojem, izpod mavrične odeje.

V trenutkih lepih, naj srce se smeje,
ker nočem žalosti in bolečine.
Sprehajam se čez pisane aleje,

v barvah sonca, rišem si spomine.
A, ko igriva sreča se zaseje,
v očeh so znova iskrice sinjine…

jaz pojem, izpod mavrične odeje.

aleks said...

-@ Matevž, poznam bolečino, poznam temo, in pesem je odmev; odmev mnogih misli, občutij, razmišljanj, ki so / so bila moja in v meni. hvala!

-@ Polona, ne, ni čisto brezizhodna, tudi jz mislim, da ne :)

-@ Neikka, ti pa predvsem uživaj v vročem andaluzijskem soncu :). mislim, da si bom jz letos še tudi privoščil malo poletja nekje...
(ps tisti "temni angel" mi je pa ful všeč :)

-@ iz mavrice stkani Vilinček, hvala za tople verze, za dobro voljo, za mavrico :).
veš, da imam puščavo strašno rad (in njeni sinovi so zelo lepi moški :).
in mogoče bi to res rabil kdaj... da se pokrijem z mavrico :)... in dam malo mir ;).

še enkrat hvala, vsem, in lepo se imejte,
a.

VILINČEK said...

Hvala Aleks :))) Samo, da si mi bolje, vsaj čutim tako na daljavo. :)))

aleks said...

no, štirideset+ vročine res ni več ;)))

lep dan,
a.

VILINČEK said...

Lahko pa se tudi drugače zagrejemo, če si le tega želimo :)))

Tak še enkrat sem te stisnila k sebi... Tako, zdaj pa imaš zadosti!!! Če pa je premalo, pa pridi po več. :)))

aleks said...

sej vem, da se lahko :)))
ampak tisto moje segrevanje je bilo malček neprostovoljno ;)

VILINČEK said...

Neprostovoljno???

Ti oprostim :)))

ker vem, da moraš braniti čast temnega angela! :)))

aleks said...

:)))
joj, joj, Vilinček nagajivi! je že res, da v ljubeznih gorimo in izgorevamo, a to ni bilo zaradi kakšnega fanta; samo ena taka poletna vroči(n)ca me je oplazila.

VILINČEK said...

Nad vse lep vikend Aleks :)))

aleks said...

Hvala, Vilinček! Lep vikend tudi tebi in vsem bralcem/bralkam,
a.

Anonymous said...

"porojen iz trnov zbeganih misli pesnika
ki se je obsodil na molk

(ne ustavljaj me"

Poklon. In Hvala Za.

Svetloba

aleks said...

(zbeganih misli pa res ne manjka ;)))
hvala tebi, Svetloba :)

upam, da uživaš poletje,
a.

Anonymous said...

boleče in zelo lepo.
bodi dobro!
lp, bralec

aleks said...

ej, ti dnevi so krasni, končno sije sonce, veliko sem zunaj... skratka, uživam pravo ljubljansko poletje :)

hvala, prav lepo se imej tudi ti,
a.

Anonymous said...

feel it

aleks said...

-@ lkjtra, long time no see ;)
tnx :)

neikka said...

Aleks, jutri bom Lorco objela se v tvojem imenu na grobu in mu prizgala svecko...

fajn bodi in vracam vroce pozdrave lepe Andaluzije.

VILINČEK said...

Vsaj malo te požgečkam, če sem že tukaj in kukam. :))) Upam, da s tem ni nič narobe.

Kaj lepega sanjaj :)))

aleks said...

-@ Neikka, hvala ti... zelo ljub pesnik mi je, Federico, saj veš. včasih se potepam z njim.

-@ Vilinček, vedno sem vesel sledi; potem se mi zdi, da moje besede nekaj pomenijo.

lep večer,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.