često

često pomislim nanj,
skozi svetlobo dneva in temo noči,
ko se zbudim in preden zaspim
(ko neslišno zašepetam, čuvaj ga, angel).

vsaka misel je drobno žareče sonce,
ki ga ujamem v dlan
in zaklenem v srčni prekat,
da bije v sozvočju z menoj,
da mi je toplo,
da se smehljam,
da se veselim trenutka,
ko bom znova
pomislil nanj.

vsaka misel je tudi
velikanski cvet sončnice,
razpet čez moje nebo,
ujet v moje oči,
izrisan v korake mojega plesa skozi življenje,
tudi če je navidez skrit
za negibnimi prsti oblakov,
do roba polnih črnega dežja moje duše,
za otožnim šepetom jesenskega vetra z juga,
za mrzlo belino zidov samote bolniske sobe,
za sanjami neizpisanih pisem,
vedno,
povsod.

v mojih mislih često
domujejo njegova veselja,
in tisti samonjegovi nasmeški,
ko nagajivo opazuje svet
(in mene v njem),
knjige, ki jih prebira,
muzike, ki jih posluša
ali igra na klavir svojih hrepenenj,
lirične nežnosti, ko ima rad,
kipeče strasti njegovih dotikov,
ko daje, ko jemlje,
in ni meja.

z mislimi
hladim rane in božam
brazgotine trpljenj in bolesti,
ki jih skriva pred vsemi
(a ne pred menoj)
in jih prelivam v besede tolažnice.
takrat najmočneje pomislim,
pravzaprav... takrat najbolj vem,
da je dobro in prav,
da sem,
da sva,
on in jaz,
jaz in on,
(več kot le često)
midva.

© Aleks 2022


Datum objave: 21.10. 2022

12 comments:

En Fant said...

Resnično fantastična pesem Aleks :-))
Pozdrav,
En Fant

aleks said...

kaj drugega reči kot, hvala, En Fant!

in hvala nazaj,
a.

Anonymous said...

Res je super pesem... in tudi fotka je všečna :)

lp,bralec

aleks said...

tudi tebi zahvala za pohvalo, bralec (in še en blush).
ja, meni je tipček na fotki tudi všeč.

pa lepo bodi(te),
a.

ps En Fant: hotel sem reči, in pozdrav nazaj, seveda.
a

Professor said...

V podaljšanem koncu tedna je čas tudi za bolj poglobljeno - in večkratno - branje poezije. Več kot odlična pesem, Aleks - od sonca, cveta sončnice do "besed tolažnic" - to je sploh izvrstno :-).
Le še naprej 'često' misli nanj ;-).

Lepo se imej!
Professor

B. R. said...

Blazno lepa pesem Aleks!
Hudomušnice so pa tudi kul 'wordplay'.

Pozdrav od B. R.

aleks said...

-@ B. R. najprej hvala, seveda, za pohvale. hudomušnice pa... so nastale zaradi nenavadnih rezultatov iskanja nekih gob na netu...

-@ Professor, hvala tudi tebi. jasno, da sem vedno vesel, kadar se pesem dotakne bralcev. in, ja, seveda še naprej često mislim (in bom mislil) nanj.

Matevž said...

Hvala Aleks za še eno mojstrovino, ki seže do srca. Za večno dvojino življenja.
Drži se!

Matevž

aleks said...

najlepša hvala tudi tebi, Matevž, za tvoj komentar! z veliko radosti sem pisal to pesem, veš.

bodi dobro,
a.

Jan said...

Eno fino pesem si spet spesnil, Aleks! Najrajši bi jo kar naprintal in dal enemu moškemu in zraven rekel: "Nekaj podobnega čutim, ampak tako lepo povedati pa ne znam!" ;-)
Fino mi je tudi, da se počasi vračajo "znakovi pored puta". Še posebno besedne igre: hudomušnice, etimologija... great!
Fino se imej!
LPJan

aleks said...

natisni & podari?
zakaj pa ne!
(koneckoncev je ta pesem tudi (bila) dar.

o znakovih pored puta pa ravno te dni razmišljam...

imej se lepo tudi ti,
a.

aleks said...

btw: ja, a las nueve de la mañana je aluzija na lorcovo a las cinco de la tarde.
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.