apoksiomen

prijatelju, ki je navdihnil pesem in njen naslov

gibki koraki panterja
postajajo vse bolj oklevajoči,
vse tišji
(kot bi se bali približati)
in se nenadoma zaustavijo
tik pred menoj.

mislil sem, da sem povsem sam
pod tušem na plaži,
razgret od dolgega plavanja
sem dovolil dlanem,
da počasneje kot ponavadi
z milnico božajo moje možato telo,
in nežno prebujajo željo,
počasi, a vztrajno,
kot vstaja sonce nad morjem.

skozi pršenje kapljic
se najprej zazrem
v par velikih, vprašujočih oči
z barvo nemirne sivine živega srebra.
nekaj hočejo najti v mojem pogledu.

pred mano stoji on,
vaterpolist,
ki sem ga skrivoma občudoval
medtem, ko se je igrivo
s tovariši ruval za žogo,
visoki mladenič kodrastih las,
širokih ramen,
mišičastih nog,
kože barve medu,
le z mokro brisačo okoli ledij,
s katero skuša nerodno prikriti
hrepenenje mladega telesa.

brez besed stopi k meni,
se dotakne mojih ramen,
njegov rožnati jeziček oblizne
pordele ustnice,
ki vabijo v poljub,
zdaj zdaj jih bo razprl,
zdaj zdaj bom okusil njegovo nebo…

natanko vem,
čeprav le nejasno čutim,
kdaj njegova brisača zdrsne na tla.
nanjo pokleknem
kot drzni vernik,
ki časti čutnost,
občudujoč sladki sadež mladosti,
ki diši po pradavni strasti
pravkar odraslega moškega.
v njegovih žilah utripa moč prednikov,
ki so bili eno z morjem,
v njem čutim trdoto glasov mornarjev,
ki so ukazovali vetrovom,
a so se znali tudi predati
mehkobi zapeljivih poljubov
v skritih pristanih
pod južnim križem.

vanj vtiram pripoved svojega poželenja,
pritajeni vzdihi zvenijo kot tihi spev
morskega dečka,
ki me vabi,
da se predam,
da pozabim na svet,
da se povsem razstavim
in znova sestavim
v njegovi pesmi.

nad nama dežuje.
pod sončnim dežnikom predaje
se med belimi solzami angelov
vzpneva skupaj
na mavrico nad oblaki.

a duša ostaja
moja
zanj.

© Aleks 2022


Datum objave: 3. 7. 2022

7 comments:

En Fant said...

Wow, Aleks, kapo dol! Preprosto čudovita pesem. Jaz ju kar vidim pred seboj. In vse tako poetično napisano :). Ob taki pesmi sem še posebno vesel, ta berem tvoje pesmi (pa tudi druge pesnike).
En Fant

aleks said...

kaj veliko težko rečem nazaj razen hvala. kajne, En Fant? torej, hvala, in... veseli me, da uživaš v branju poezje!
lp,
a.

aleks said...

poezije, seveda.
a.

Professor said...

Odlično, kar več kot odlično, Aleks!!!
Res mi je všeč, kot živa sta tudi meni :-)
Podpiram nadaljevanje v tej smeri, čeprav seveda bom tudi drugačnih pesmi vesel :-)
LP,
Professor

Jan said...

Znakovi... si videl, ne? YES!!!
Končno, res!
Tudi ta pesem je čudovita Aleks, da ne bo pomote... ampak danes je poseben dan :-)
LPJan

Matevž said...

Kot en tak bonbonček na vrhu vseh tvojih sladkobno-grenkih, svetlo-temnih ustvarjanj. Nad vsako, paše in vsako ponese v višave.
Spet ti je uspelo navdušiti marsikatero srce, sem prepričan!

Vse dobro Aleks!

Matevž

aleks said...

-@ Jan, seveda sem vesel, pomoje smo vsi (in tudi vse). hvala tudi za pohvalo pesmi,
a.

-@ Professor, hvala tudi tebi. za naprej ne morem rečt nič, pesmi prihajajo pač po različnih navdihih…

-@ Matevž, najlepša hvala. res sem zelo vesel, da je pustila vtis… tudi meni je blizu, na poseben način. tudi tebi ves dobro!
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.