pogrešam te

pogrešanim in pogrešajočim

povedano povsem preprosto,
pogrešam te.

ni je poti,
ki bi jo prekrila pozaba;
v dobroti drobnih dejanj,
v pogumu trpljenja,
v tolažbi, ki ne obsoja,
odmevajo tvoje stopinje.

v dolgih nočeh brez svetlobe
te včasih zasanjam.
mir tvoje skrbne roke na čelu,
tvoj nalezljivi nasmeh,
čigar sledi ostajajo z mano za zmeraj.
potopim se
v svetlo mehkobo pogleda,
v katerem ne moreš skriti
topline srca.

ko se prebudim,
dišim po tvoji duši,
radosten kakor majhen fantič
na božično jutro.
prihodnost ima obliko otoka na jugu.

na dan, ki ne mine nikoli,
pijem vino s teboj.
nocoj, ko celo nova glasba
igra stare spomine,
iz zvezd sestavljam tvoje obličje.

povedano povsem preprosto,
pogrešam te.

© Aleks 2020


Datum objave: 11. 12. 2020

15 comments:

Jan said...

Dragi Aleks, v tej tvoji pesmi je toliko topline in ljubečih čustev, da lahko rečem samo, da je prelepa.
LPJan

Matevž said...

Dragi Aleks! Če bi to pesem zapisal v začetku tega leta, bi te gotovo prosil za dovoljenje, da jo preberem ob grobu meni najdražje osebe. Tako pa si jo, odkar si jo objavil, vsak dan preberem in spomin oživi. Spomin na dejanja dobrote in ljubezen, ki sem jo doživljal vse do zadnjega izdiha. Spomin na trpljenje in tolažbo ob tistih najtežjih trenutkih. Spomin v katerem ne moreš skriti skriti topline srca, kot si sam zapisal.
Hvala ti za to pesem. Ob njej sicer zadrhti glas in obmolknejo moje besede. A namesto mene spregovori tvoje srce. Lahko je razglabljati o minljivosti življenja, o pričujočnosti, da se vsaka srčna pesem enkrat konča, a ko se soočiš z izgubo najdražjega, takrat …, takrat tudi junaki obmolknejo. In spregovori Aleks! Zato, hvala ti, da si spregovoril namesto mene, kajti tvoja pesem mi je samo še tisti najdražji biser, ki sem ga iskal v tej svoji izgubi.
Miren adventni čas ti želim.
Matevž

KrEn said...

Oj, Aleks, lepo :-)

Professor said...

Odlično, Aleks! Vse leto. Naj bo tako še naprej :-)

Zdravo in srečno 2021 ti želim,
Professor

aleks said...

@dragi Jan, jst ti pa lahko rečem samo, hvala. in seveda vse dobro v letu, ki prihaja.
a.

@dragi Matevž,
prav težko mi je brati te tvoje besede- naj ti ob tem izrečem iskreno sožalje in pošljem en virtualni objem - a mi je v uteho misel, da ti je ob težki izgubi v drobno uteho moja pesem. spisana z mislijo na nekoga posebnega, a vendar nekako za vse… to je najbrž smisel poezije?
vsekakor pa ti želim, da je pred teboj lepše, boljše, prijaznejše leto!
in ostani zdrav,
a.

@o, KrEn, hvala. srečno 2021 tudi tebi,
a.

@Professor, hvala tudi tebi, za pohvale in dobre želje; enako tudi tebi,
a.

Jan said...

Dragi Aleks: živi, ljubi, ustvarjaj tudi v 2021!
LP z objemom, Jan

Anonymous said...

Veselw praznike ter srečno in zdravo novo leto ti želim!
lp, bralec

aleks said...

@dragi Jan, hvala za te prelepe želje. Tudi ti!
a.

-@dragi bralec, vse dobro v novem letu tudi tebi,
a.

Anonymous said...

Zdravo 2021 ti želi
EnFant

B.R. said...

Srečno novo leto Tebi in Tvojim!

K. said...

Pozdravljen, Aleks!

Redno berem tvojo poezijo (pa tudi tvoja "Milovanja")!

Ta pesem za pogrešane in pogrešajoče mi je strašno všeč - zdi se mi totalno zeitgeistovska - ker letos vsi pogrešamo, pa četudi mogoče samo za kratko obdobje.

In ker ne znam biti preveč izviren, ponovim za Janom: živi, ljubi, piši tudi v 2021! Dodajam pa še: in bodi zdrav!

K.

aleks said...

@EnFant, hvala! Enako tudi tebi!
a.

@B.R., hvala ter zdravo in srečno (same dobre in lepe dogodke) v 2021 (in čez) tudi tebi,
a.

@K., tudi tebi se zahvaljujem, z najlepšimi željami in ti želim samo dobro v novem letu,
a.

aleks said...

PS @K.,
saj veš, da je 'zeitgeistovska' velik kompliment, kajne? zato velika hvala zanj. če sem res zadel duh časa, ne vem (ali bolje, se ne zavedam), sem ga pa vesel.

nekako toplo je tudi, po svoje, da se pesmi. ki jih pišem, bralcev globoko dotaknejo, čeprav po drugi strani boli, da si delimo bolečine (jst bi, da bi bili zmiri vsi srečni)… v tem smislu sem močno začutil Matevžev zapis (Matevž, vedi, da mislim nate).

pesem sama pa je (zame) povezana z nikoli minulo preteklostjo; 'leto' je v njej dolgo desetletje - in še štiri več.

še enkrat srečno, vsem.
a.

Literarni Gurman said...

Čudovita pesem, Aleks. Kot pravi zgoraj Matevž, je za vse ki se lahko samo še spominjamo dejanj dobrote in ljubezni bližnjega.
Sicer pa mi tudi tvoje ostale pesmi zelo lepe.

Dobro in zdravo ter ustvarjalno leto ti želim!

aleks said...

o, hvala, tudi tebi želim lepo ih zdravo leto.
a.

ps nice nick!

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.