in njegova duša je iz vrtnic

in tvoja duša je iz vrtnic
izpovedi: pesmi in zgodbe, maj 2007

Mogoče on sploh ne ve, kaj je slovo,
ker če bi vedel, bi razumel,
da je zbogom
včasih dovolj za mir.

Mogoče on sploh ne ve, kaj je nespokoj,
ker če bi vedel, bi razumel,
da bolj kot odhodi črvičijo
molčanja bega.

Mogoče on sploh ne ve, kaj je bolečina,
ker če bi vedel, bi razumel,
da v žrelu tišine razžrta hirajo
neslišana srca.

Mogoče on sploh ne ve, kaj je samota,
ker če bi vedel, bi razumel,
da obešenec na drevesu
išče samo bližino ptice.

Mogoče on sploh ne ve, kaj je dotik,
ker če bi vedel, bi razumel,
da ga na stezah itake v barvah vročega sonca
boža požgano drevo.

Mogoče on sploh ne ve, kaj je nežnost,
ker če bi vedel, bi razumel,
da imajo neme brce izpod celofana tujca
obliko toplega, mehkega vonja sivke.

Mogoče on sploh ne ve, kaj je človek,
ker če bi vedel, bi razumel,
da je mavrica čez nebo most,
spleten skozi večnost z nesmrtno vezjo dveh duš.

Mogoče on sploh ne ve, kaj je ljubezen,
ker če bi vedel, bi razumel,
da ga (za) vedno vidim tako, kot nekoč.
... in tvoja duša je iz vrtnic ...

Nikoli ne bo čisto sam.

© Aleks 2012



Datum objave: 5. 11. 2012

6 comments:

tjaž said...

Mogoče pa on samo čaka …
v boju molka
v zlomljenih trenutkih
za dotik duše.

Drži se!

aleks said...

ali tu
nema mjesta za mene...

tjaž said...

A Aleks,
ne bi reku ...

aleks said...

eh, tjaž, saj sem... zanj in z njim. kot je zapisano. v pesmih, v cybru, v zvezdah, v oblakih na nebu... skratka, povsod. nenazadnje, tudi v moji duši.

Professor said...

Všeč mi je "neslišana"; prvič sem prečital "neuslišana", kar se mi je zazdelo malček ceneno, toda Aleks je - kot vedno - mojster besed! Odlično!

aleks said...

ja, "neslišana" je natanko tista beseda, ki sem jo hotel napisati (in napisal) na tem mestu. "neuslišano" pa pomoje ne paše... pomoje ne meni, še najmanj pa sem.
hvala!

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.