v vročih nočeh / in the heat of the nights

v vročih nočeh

uklet sem
v ognjenem risu
plešem
odet v svinčeno belino
vrtoglavo odsevam
vse barve
svoje teme

začaran sem
mlada noč
diši opojno
kot golo telo
kot jasmin v polmraku
kot rad te imam
kot hlad v mojem srcu

uročen sem
grobi ugrizi tujih ustnic
(tolažijo)
trdi dotiki neznanih dlani
(vznemirjajo)
potna naročja režejo vame
(do bolečine)

kdo jezdi nocoj z menoj na vlaku smrti?

zaklet sem
padam a zvezde so lažne
neukročeno ječanje razbija
srebrna zrcala vse naokrog
raztrgaj moje drobovje samo skrij se
za trenutek ves v moj prazni šepet
po uporabi odvrzi

preklet sem
zato se pretvarjam do bridkega konca
samo oči
moje ugasle oči
me izdajajo
a nihče se nikoli
ne zagleda vanje

prepovedan sem
prepovedan planet
prepovedano mesto
prepovedan pogled
prepovedan sad
ampak le ob njem pri njem v njem
bi rad izgorel

in the heat of the nights

under a spell
in the igneous magic circle
I dance
dressed in white lead
I dizzily reflect
all the colors
of my darkness

I am enchanted
the young night
tastes sweet
as a naked body
as a jasmine in the twilight
as I like you
as the coldness in my heart

I am bewitched
rude bites of unknown lips
(they solace)
hard touches of strangers' palms
(they stir)
sweaty arms cut into me
(until it hurts)

who is riding with me on a rollercoaster tonight?

I am cursed
I fall but the stars are false
tameless sobs smash
the venetian mirrors all around
tear my entrails only hide
for a moment completely into my empty whisper
throw away after use

I am damned
therefore I pretend until the bitter end
only the eyes
my extinct eyes
betray me
but no one is ever
lost in them

I am forbidden
the forbidden planet
the forbidden city
the forbidden gaze
the forbidden fruit
but only with him by him in him
I want to burn out.

(c) Aleks 2006

No comments:

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.