l'ennui

pod svinčenim pokrovom neba
dolgčas brenka na kitaro
vedno isti akord

knjiga pesmi v mojem naročju
zehaje zapira oči
v peščenih gradovih

gnezdijo sivi pajki
le koga zanima
kdo bo prebudil trnuljčico?

pod mojo nemirno taktirko
se tv kanali poslušno vrtijo
v začaranem krogu vedno hitreje

kakor plešoči derviši
dokler se vsi programi
ne zlijejo v eno (v nič)

zagledam se skozi okno
v temne preplete senc
črna teža na prsih najeda dušo

zadnja rešilna bilka
mobilni telefon
sedem igric zapovrstjo

izgubim naveličanih prstov
ko me prekine
njegova melodija

naj sprejmem klic?

© Aleks 2015



Datum objave: 1. 2. 2015

11 comments:

Professor said...

Odlično, Aleks, pesnik, ki znaš tudi "dolgcajt" zanimivo ubesediti :-)
seveda si sprejel klic, a ne?

Matevž said...

Dragi Aleks, včasih se pa nam res zgodi en čisti dolgčas, kajne! Ko niti besede ne najdejo svojega mesta. Ko si želiš vsaj nekaj, da se zgodi, pa se balast dolgočasja samo nalaga in nalaga. Ampak tebi tudi iz vsega tega (ne)ugodja uspe napisati pesem, ki hrani dušo drugega.
Kako dolgčas bi šele bi bilo, če te ne bi »spoznal«: Hvala da si, tudi v dolgčasju!
Lepo mi bodi in vse dobro!
Matevž

aleks said...

-@ Professor, napeto, napeto, napeto ... ... sem!
(ampak to je že druga pesem)

-@ dragi Matevž, misel se je porodila skoraj kot en izziv, ali lahko tudi iz dolgočasja nastane pesem? no ja, poskusil sem... in če sodim po vama s Professorjem, je moj dolgčas niti ni najslabše odnesel.
lepo se imej tudi ti!

Noel said...

Strinjam se s Professorjem in Tevžijem, res ti je ratalo. da iz dolgočasnega dne ustvariš pesem. Res si pesnik. Blagor njim, ki so v tvoji bližini.

Si predstavljam, da jim ni dolgcajt. Čakam na pesem o klicu!
Lepo te je brati!
Noel

Professor said...

Če pa je to druga pesem - potem upam, da jo kdaj napišeš ;-)
:-)

aleks said...

-@ Professor, mogoče kdaj kakšno na to temo pa res. kdove...

-@ Noel, ti tudi o pesmi na klic?! mislim, na pesem o klicu? kot rečeno, mogoče res kdaj kaj napišem na to temo. ne vem, če se glih kvalificiram med pesnike, pišem pa res tudi poezijo. da z mano ni dolgčas? eh, ja, to je pa odvisno tudi od druge strani, veš!
hvala za kompliment, tudi tvoj blog se mi zdi da se lepo razvija!

Jan said...

Drži, Professor, Tevži in Noel - pri Aleksu (tudi) dolgčas postane zanimiv :-)
Dobro napisano in, res podobno je pri meni, ko se prekladam iz kota v kot in, mi nič ne paše in ne vem kaj(-m) bi sam s sabo. Pa cute slikica :-)
Še dosti njegovih klicev ti želim!
LPJan

Noel said...

Ne aleks, jaz čakam tvojo pesem o klicu. Meni ne vem če bi ratala. Mogoče kdo ve, samo vseeno bolj pričakujem da bo iz tvojih prstov privrela kakšna lepa, nežna, romantična pesem, ki bo segla do globin srca!

Carpe diem!
Noel

aleks said...

-@ Jan, je nekako tako, ko nam je dolgčas, anede?
hvala za kompliment o pesmi, in tudi, da si opazil sličico; meni se zdi, da res ful paše zraven. še posebej pa hvala za željo!

-@ ej, Noel, zakaj neki pa tebi ne bi ratalo?! vsak doživlja in piše o svetu in sebi v njem na svoj način, in če/ko boš začutil, da je trenutek za tovrstno intimo...
uživaj tudi ti!

Anonymous said...


ni kaj, lep dolgcajt...
lp, bralec

aleks said...

najlepša hvala, bralec...

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.