sedem objemov ljubezni

čudež na potepu
začarana ljubimca dolgih las
združena za vedno
.....
my lover's eyes
two pools of the deepest heaven
when he comes
.....
prvi poljub
na nemirnih krilih metuljev čuti zaplešejo
svoj poganski ples
.....
na čvrstom muškom tjelu
vilin konjic suzama miluje
miris ljeta
.....
stisk
v zdravniški čakalnici
dve dlani eno srce
.....
kiša šušti najtamnija slova
ali je osmjeh na licu iznad mene
lozinka za sunce
.....
soulmate
means forever
no matter what

© Aleks 2015


Datum objave: 23. 2. 2015

13 comments:

Anonymous said...

Zelo všečno; še posebej so mi všeč tisti z erotičnim nabojem :-)
lp, bralec

Noel said...

Ko si žejen ljubezni, te odžeja vsak dotik, vsak nasmeh, ki pride iz čistosti srca, vsaka hvaležnost, ki poljubi razpokane ustnice.
Hvala ti za te objeme in kapljice ljubezni, Aleks!

Lp Noel

aleks said...

-@ bralec, a je to rahel namig za bolj erotično poezijo? no, saj jih je kaj na kompu na lagerju, veš, čeprav mi spod prstov bolj prihajajo take, razpoloženjske...

-@ Noel, hvala tudi tebi za ta čuteč komentar.

lepo bodi(ta/-e),
a.

Anonymous said...

Pravzaprav drži, Aleks :-)
Saj erotiko imamo pa ja vsi radi a ne?
;-)
lp, bralec

aleks said...

ej, bralec, to pa ja, definitivno!

Professor said...

Sedem biserčkov; čisto vsak ima tisti "nekaj" v sebi :-)
Odlično - pa zraven en "da" za erotiko še od mene ;-)

aleks said...

hvala, Professor, in glas upoštevan, čeprav, kot sem že rekel bralcu, mi spod prstov prihajajo bolj razpoloženjske pesmi.

Matevž said...

Mogoče pa pride čas tudi za kakšno ful seksi erotično pesem ali celo zgodbo. Držim pesti za to :)

Lepe misli, Aleks!
Drži se!
m

aleks said...

ej, Matevž, jasno, da v spolnosti uživam na polno, saj je čutna in sladostrastna. erotika v pisanju mi je draga iz več razlogov (neke besede so se pred časom tako ugnezdile v meni, da jih "znam na pamet"), čeprav svoje res ne objavljam prav pogosto. pač, toliko je stvari... a saj morda bo še čas.
za pisanje "ful seksi" zgodbic se pa nikoli nisem ogrel in ne verjamem, da se kdaj bom. to prepuščam drugim - a jih bom, če bodo, na kakšnih drugih blogih seveda bral.
lepo se imej tudi ti,
a.

Veter said...

Ddobre (do)mislice ;-)
Zelo všečno Aleks :-)

aleks said...

hvala dvakrat, in, me veseli, da ti je všeč.
a.

Jan said...

Sedem draguljev v kroni :-)
LPJan

aleks said...

tudi fajn forma so te trivrstičnice, se mi zdi.
hvala,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.