temni krvnik

poljubil si ga,
s preklanim jezikom kače
si omrtvičil njegove besede,
strup na njegovih ustnicah
si brezskrbno obrisal s hrbtom svoje dlani,
režal si se njegovemu molku
s pijanim posmehom krvnika,
temnega krvnika
ljubezni.

mrtve sence tvojega diha
so pogasile žar
njegovih mehkih objemov,
počrnele ostanke pravljic
z oskrunjenega ognjišča sanj
si raztrosil na rob sveta, brez milosti,
s spačenim nasmehom krvnika,
temnega krvnika
ljubezni.

z nedolžnostjo otroka,
z nežnostjo angela
je zaupljivo zdrsnil v tvoje naročje
(pustil si mu),
izkljuval si mu oči,
da ne bi več videl poletja,
izpljunil si njegov slepi pogled
z mračno kletvijo krvnika,
temnega krvnika
ljubezni.

ostro kakor strah
si zarisal trpljenje na njegovo telo,
iztrgal si mu srce
in ga zmagoslavno dvignil v zrak
(kakor novorojeno dete),
s krvavimi prsti si v noč izpisoval znamenja pogubljenja,
pel si njegovo smrt
z brezumno bolečino krvnika,
temnega krvnika
ljubezni.

© Aleks 2007

25 comments:

VILINČEK said...

Močna pesem Aleks. Tudi jaz sem priložila še eno. Optimistično seveda... Vilinčki drugače ne znamo in četudi že malo pademo, ne vzdržimo dolgo tam :)

Lepo bodi, naj te pogreje sonček.

Če pa te ne bo sonček, pa te bom kar jaz. :evil: Pazi se me! ;)))

Matevž said...

V nebo vpijoča pesem, rojena iz bolečine, napetosti duha, skrivnostne in trpke krutosti. Pesem s toni krvi, ki so kdaj močnejši od bolečine in ki kdaj ne poznajo odpuščanja. Je to pesem porodila krutost življenja?

Hvala ti zanjo, dragi Aleks!
m.

aleks said...

samo inventura nekega srca...
hvala obema (v redu sem).

se beremo,
a.

VILINČEK said...

Tudi pri tebi sem pokukala. Samo, da si dobro...tudi jaz sem.

Lep dan ti želim :)

Anonymous said...

Oh ja, le zakaj nekatere (nas?) tako privlači tema drugih? Je to naša lastna tema?

Bodi.

Ja, inventura srca. sam, kaj ko boli k ...

DROBTINICE SVETLOBE said...

Kako temna pesem, kako temna!

Spomnim se nekaterih, od lani še, ki so bile krute, da me je kar zmrazilo:)))

Kruta in polna bolečine!
Ne maram takih, hehe, od tebe.

več sonca in luči.

bodi lepo, neikka.

aleks said...

Svetloba, Neikka, hvala za vajin komentar. Za to pesmijo je veliko žalosti... in veliko ljubezni. Bolečina ljudi, ki jih imamo radi, se nas lahko zelo globoko dotakne.

Naj vam bo večer lep,
a.

polona said...

koliko bolečine in brezupa je v teh besedah!
močno, temno...

Pucca said...

močni motivi, strupena pesem.

so mi všeč tudi take. tudi tvoja temna plat. sicer je pozitiva vedno dobrodošla, vendar v pesmi pa seveda lahko vlijemo bolest, črnino, temo. dovoljeno.

nekateri motivi me takoj asociirajo na lorco, spet drugi na zajca. pač pesmi, ki sem jih brala te dni. sedaj začenjam z milo kačič - se obetajo lepši dnevi ;)

veliko sončka,
Pucca

aleks said...

-@ Polona: ja...

-@ Pucca, mogoče pa res, malo... nežni in okrutni pol; njune pesmi imam zelo rad, vsak mi je po svoje blizu. Tudi Mila Kačičeva.

nočni pozdrav,
a.

VILINČEK said...

Hvala ti Aleks za obisk na moji strani. Temna poezija, morda bi jo tudi jaz lahko pisala... A moram biti kolikor toliko na nogah. Če sem v razsulu me obda praznina in ničesar ne spravim iz sebe. Moram začutiti v sebi vsaj delček svetlobe, vsaj delček upanja...

Bomo videli kam me bo dalje vodila pot. Upam, da bom zmogla se utopiti tudi v temo, ne da bi premočno, premočno doživljala na sebi.

Nočko... hvala ti!

aleks said...

včasih besede ne pridejo. včasih ni sploh ničesar. včasih so besede edini izhod. nekako ni pravila, mislim. doživljam pa svet s čustvi... ne bi zmeraj rad, velikokrat je boleče, velikokrat pa je tudi lepo; kakorkoli, tako bo pač, izgleda, vedno.

hvala tudi tebi!

veliko svetlobe, tebi in vsem,
a.

VILINČEK said...

Hvala enako Aleks...tudi tebi čim več, čim več lepega. Še pišemo, se še beremo. še smo tukaj :)

aleks said...

pa menda že...

vse lepo,
a.

vvooodnarka said...

Bolečina, ki je zavzela vse razsežnosti, kaže in odkriva rano. Ni zdravila in zdravnika, za vsako bolečino.

Zakaj jo moramo okusit ? Spremlja nas vse od samega rojstva naprej. A srčna bolečina je najbolj boleča in jo je težko zaceliti.

Lepo te pozdravljam in ti želim čim manj bolečih izkustev, naj sonce tako močno sije, da bolečine ne bo blizu :))))) vvooodnarka

aleks said...

vvooodnarka, hvala, za misli, in predvsem za sonce... rad bi, da posije... in sije... na in za vse... da bi bilo vsem svetlo in toplo. posebej pa vsem tistim, ki jih imam rad (sem sodite seveda tudi moji bralci :)

vse dobro,
a.

Anonymous said...

tako pač je, včasih tema, včasih sonce. Saj sta tudi noč in dan. Najbolj modro je sprejeti oba, kopač prideta - z upanjem:) da za dežjem pač vedno posije sonce.
Metafore pa spet odlične!
Vse lepo!
Eneya

VILINČEK said...

Pri meni kuka tako malo iza oblakov... Lep vikend ti želim Aleks in hvala za vse obiske na moji strani :))) Uživaj v polni meri! ;)) Če ne prej, se beremo znova dru teden...

aleks said...

-@ Eneya, hvala! Upam, da sonce posije kmalu... vsem.

-@ Vilinček, uspešno komadiraj mojstre ;)

lepo bodite, vsi, kjerkoli ste,
a.

VILINČEK said...

Danes in ta vikend imam prosto oz. imajo prosto. V ponedeljek nadaljujemo (z izjemo nekaj stvari, ki jih bomo naredili sami, jutri imam eno malo čistilno akcijo) Drugače pa bo ta vikend v stilu praznovanj (dva rojstna dneva + krst) Torej bo vsega po malo.

Nočko! :)))

aleks said...

ooooo, Vilinček, krasno :))).
potem pa uživaj v čistilni akc...
aja, ne, na rojstnih dnevih in krstu, seveda ;)))

za nocoj pa lahko noč,
a.

vvooodnarka said...

Aleks,
hvala tudi tebi za objavljene pesmi, in svoja občutja, ki jih delimo s teboj. Tudi mene prime želja, da bi zavladala svetloba sonca, ki bi sijala v prav vseh.

Lep večeren pozdrav :))) vvooodnarka

aleks said...

hvala, vvooodnarka.

lep dan,
a.

Anonymous said...

Dragi Aleks,
si me spomnil na neko mojo 'začetniško' pesem (tam pri 21-22 letih) - veliko besed sem uporabila, kar črnih, da sem (iz)povedala svojo bolečino, celo podobnih kot ti (izkljuval oči, se zmagoslavno dvignil v zrak ipd.) Sem jo hotela prepisati sem, pa je ne najdem. Bolje da ne, saj ni več res ...

Ah, oskrunjena ognjišča sanj, ta pa po svoje vedno ostajajo ...

Naj bodo iskrice in plamenčki v tvojih očeh!

Al

aleks said...

biti jaz boli, veš. včasih zelo.
hvala, vse lepo,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.