ko se znoči

v zatonu sonca
temnijo misli
sanje so zate

© Aleks 2008

17 comments:

Matevz said...

"Talita kum ..." Mr 5,41

a_je_to said...

Sence so zginle, težko je zaspat, jutri pa z njimi moral bom vstat.

Jp, sanje so za ... njo in njega. Torej, tista "ultimate reality", ki je resnična, bolj kot dolgočasen vsakdan. Ali kot je ukorporiral Kubrick v nek krasen film: "No dream is ever just a dream."
No, long time no hear, morm večkrt pridt mal pogledat. Pozdrav

aleks said...

-@ Matevž: no, takih moči (žal) nimam, kakšen žarek svetlobe za tiste, ki jih imam rad, pa upam, da premorem kdaj.

drži se, bodi dobro,
a.

-@ a_je_to: o, glej ga, zdravo (res je, long time no see)
poznam, eyes wide shut :)
in, kaj dogaja?

fajn bod,
a.

neikka said...

Zlat haiku, zlate sanje ne glede na temino misli.


Lepo pomensko nasprotje med upanjem in temo, ki si jo zajel tudi barvno!

Lepo bodi, Aleks in lep teden želim.

n

aleks said...

-@ Neikka, ja, tako nekako :)

tudi tebi vse lepo,
a.

Iz Mavrice Stkana said...

Lep haiku.

Noč.
Temnijo misli?
Čarobne, skrivnostne, željne, hotne? :))) Take misli so še vedno polne svetlobe... :))) le malček je v njih magične črnine. Tako doživljam jaz ta svet :)))

In sanje ki zlatijo nov dan.

Lepo mi bodi Aleks. Naj ti bo ta teden nad vse lep.

aleks said...

ej, Vilinček, take erotične misli pa niso nič temne :)
ampak v mislih sem imel tiste druge... pač temne.

mi je pa všeč tvoj svetli, optimistični pogled :)
in se strinjam, verze je mogoče tudi tako interpretirati (in to mi je v poeziji všeč)

hvala in lep dan,
a.

VILINČEK said...

Tale net pa mi danes res nagaja. Saj ne vem, če je prijel prejšnji komentar.. V glavnem svetlila sem temo :)))

Topel objem še enkrat.

VILINČEK said...

Še tu sem se prišla požuliti. Morala sem :)))

Anonymous said...

vstajam v jesen
ponovno rojena
v pisano drevo

Lepa tvoja pesem, Aleks.

Gabriela

Anonymous said...

lep utrinek :-)
lp, bralec

VILINČEK said...

Potepuh :))) Lepo mi bodi Aleks.

aleks said...

no, zdaj sem pa spet tu.
Vilinček, Gabriela, bralec, hvala za obiske in komentarje.
vesel :).

lep konec tedna želim vsem,
a.

Anonymous said...

lepi verzi & fajna fotka!

VILINČEK said...

hvala enako :)))

aleks said...

hvala, b.r., in hvala, Vilinček!

in eno lepo nedeljo za vse,
a.

Alenka said...

Nežen haiku dajanja!
Naj temnijo misli samo zaradi tega, ker se spusti noč, saj tedaj lahko sanjamo ... Sanje ne znajo stopiti na tla ...
Kaj bi brez sanj!? In kaj brez sanjarjenja?!

Sanjaj, prijatelj!
Tudi jaz bom - in
bova mesečina ...

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.