dan za razglednice

 centralni park
jazz s columbus circla
postavnega temnopoltega pevca
diši kakor cimet
žuborenje turistov

v žepu imam deset razglednic (za dolar)
in jih pišem
(jih pišem?)
mesto je zanimivo
fantje privlačni
bari so kakor povsod
le jutra imajo malo drugačen okus
(najbrž zaradi kave)
prazne besede
polne tišine večera
jedke kakor smeh klovna
na koncu jih vržem v smeti
rahlo skomignem z rameni
komu pravzaprav mar
kje s kom kako ali zakaj

živim v sebi
in odidem sam
za rezkim vonjem cimeta
v smeri columbus circla
na ples

© Aleks 2009


Datum objave: 9. 9. 2009

23 comments:

Anonymous said...

a ti ne maraš pisat razglednice ;)

VILINČEK said...

Nisem pošiljala razglednice... bom pa te zato požgečkala s tole pesmico in seveda enako za vse tvoje, ki prihajajo na Aleksove strani :)))

Počasi stapljam se v vaš svet,
utrinke berem v dlani.
Odločim se … pustim vsaj sled,
ustavim čas, ki me podi.

Natresem nekaj drobnih rim,
v zahvalo vam, ki z mano ste.
Čeprav svoj ritem še lovim,
prav kmalu spet pridružim se.

Ker nočem, da bi svet bil pust,
da pesem bi zamrla v dan
Zariše se v kotičkih ust …
postavim ga na sončno stran.

Raztegnem jih v širok nasmeh
Na HI,HE, HA, HO, HU … v en glas.
dodam še iskrice v očeh …
želim, da segle bi do vas.

(((((((((((( ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥♥ ♥ ♥)))))))))))))

aleks said...

-@ anonymous, v bistvu res ne posebno ;)

-@ Vilinček, welcome back! upam, da je bilo fajn.
in hvala za vesele rime :)

neikka said...

Zivjo, Aleks,

kak dan ne pokukam in evo ti pesem:)))

Se vsaka se me je dotaknila, vsaka je po svoje tipicno tvoja in drugacna hkrati.

konec pa me je ocaral:

živim v sebi
in odidem sam
za rezkim vonjem cimeta
v smeri columbus circla
na ples


Bodi fajn in ne pomenisi se v samoti:)))))))))

aleks said...

Neikka, hvala :)
ja, ny je eno tako... inspirativno mesto.

qt menišiči? malo poredni, kot v Decameronu? intriguing ;)

lepo se imej(te),
a.

Anonymous said...

včasih smo jih pisali ... razglednice. danes preko neba letijo le še sms-i, meili ... kdo bi vedel kaj še vse.
pa je tko lepo kdaj imeti v roki razglednico s spomini in pozdravi na nekoga ...
kam drvi ta svet???
zato ni čudno da živimo v sebi
in odidemo sami.
kamorkoli že.
m

aleks said...

ne vem... meni je (bilo) pač tako.
no, mogoče bo še kdo drug kaj dodal.
hvala in lep pozdrav!

Domen said...

V New Yorku sem bil par dni in sem ga doživel dokaj površno, tako da ne morem dajati nekih poglobljenih vtisov.
Pa vendar: ime New York mi tudi po obisku še vedno najprej prikliče pred oči tisti dve znani sliki, ki izražata osamljenost, konglomerat mimoživečih ljudi. Na eni je nekaj ljudi, ki v nekem baru samevajo za šankom, na drugi pa neka ženska, sedeč na postelji, lista vozni red.
Po drugi strani pa Veliko jabolko v meni zbuja tudi neka magična občutja. Recimo Sinatrov New York New York: "These vagabond shoes are longing to stray through the very heart of it - new york new york ..."
Skratka, New York je zame še uganka, moram ga še enkrat orkn odkriti. Tudi zato sem s toliko večjim zanimanjem prebral tvojo lepo pesem. :)

aleks said...

meni to ni bil prvi obisk, trajal je kar nekaj časa, in zelo lepo je bilo. veliko doživetij, veliko vtisov. nasploh imam velemesta rad, čeprav se zavedam, da ni vse zlato, kar se sveti, da je v njih tudi veliko žalosti, osamljenosti, strahu... ampak jaz sem največjo osamljenost do zdaj doživel drugje in skoraj prepričan sem, da tako zelo sam ne bom nikdar več.
ny je zagoto nekaj posebnega, očara in začara... mislim, da bom tja še šel (vsaj rad bi). vsekakor ga priporočam v raziskovanje :)
hvala in lepo se imej,
a.

Vlatka said...

Odhajam sam....,

to tako lepo zveni. Samozavestno, samozadostno, vzneseno, polno občutij...

Lepo.

Lp, Vlatka

aleks said...

zanimiva interpretacija, lepa.

všeč mi je.

hvala in lp (vsem),
a.

VILINČEK said...

Večkrat sem bila tukaj... tokrat so se rodili ob branju tvoje poezije ... tile haiku oz. mislice: New York, New York :))

Hvala ti za obisk na moji strani.

Pesem pa zelo všeč ... me povlečeš. :))

V luči dneva
ali v lučeh noči ...
Kdaj je svetleje?

Do kod si želiš,
ko zadiši privlačnost?
Še bližje kot prej.

Vonjave, ki te
vračajo v življenje.
Ker nisi več sam.


Nad vse mi bodi lepo in enako pozdravljam tudi vse tvoje obiskovalce :))) Še kakšno lepo, nad vse lepo doživetje ti želim. In seveda tudi poletje... Naj bo čim bolj dolgo tudi zate.

Anonymous said...

meni pa se zdi resnično in lepo izpovedano.
lp, bralec

aleks said...

-@ Vilinček, hvala za obisk(e), komentar, haikuje :)
jz bi rekel, da je v luči dneva vseeno svetleje (luči noči so včasih temne)
želim si... do konca in naprej. da diši skoz :)

-@ bralec: zanimivo, kar različna doživljanja, se mi zdi. fajn :)
hvala tudi tebi :)

VILINČEK said...

Hvala ti Aleks še enkrat za obisk na moji strani in lep komentar.

Lep jutrišnji dan ti želim :)

aleks said...

Vilinček, hvala, lep dan tudi tebi :)
in lep vikend (vsem)!

neikka said...

Aleks, tudi tebi(vama)prijeten vikend.

Mi bomo sli do Atlantika, ce bo le sonce. Prav veselim se!

Bodi fajn.

Iz Mavrice Stkana said...

Krasen vikend Aleks... tudi Domenu še enkrat od tukaj pomaham :))) Hvala še pridem kaj naokoli :))

aleks said...

-@ Neikka, hvala :)
moj vikend je bil fajn, upam, da tudi tvoj, da je sijalo sonce... belgijska atlantska obala je lepa, super za potep :)

-@ Vilinček, hvala tudi tebi :)
prebral sem tudi tvoj topli komentar pri Domnu... tudi mene se je dotaknil.

lepo bodi(te), se beremo!

Anonymous said...

Zanimiv je, ker me aleksova poetika večinoma ne gane, ko pa se razpiše o mestih, je v njem tak zanos, patos, da še jz, bralec, težko predelam vso to lepoto. Vedno, ko napišeš kaj takega, se spomnim na uno sceno iz American beautya, ko veter vrti listje.
Kar tako naprej.
Lp, po res dolgem času,
a_je_to

aleks said...

hej, živijo... fajn, da kdaj pa kdaj še prideš naokrog :)
vem, katero sceno imaš v mislih; american beauty je eden mojih ljubših filmov (hvala). velemesta imajo pač svojo moč :)
(in, kolikor se spomnim, je urbani prostor ena bolj tvojih tem)
fajn bodi,
a.

Anonymous said...

Zakon. Aleks, tvoje pomirjujoče pesmi pri meni sprožajo prav nasproten učinek. Ekstazo, akcijo, željo, da bi.
Lep dan,
a_je_to

aleks said...

so, go for it :)
lp, a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.