pobegi

I.
niso me našli na tleh kopalnice,
prerezanih žil, brez zavesti,
tako, da sem tudi zamudil
divjo vožnjo s prižgano modro lučjo
skozi mesto moje mladosti
(ne da bi vmes obujal spomine na kraje, ki so minili).
mislim, da kri preprosto
ne paše v poletje.

II.
skozi temo noči
izginjam
v pesmi, ljubi tebi,
jokam za dnevi,
ki jih nisi imel,
za izgubljeno ljubeznijo,
za fantom, ki se je obrnil in šel drugo pot,
ko končno sestavim
vse odtenke besed,
znotraj obupa za hip postanem ti, nekoč.

III.
šel sem,
da bi odšel.
da se ne bi nikoli več vrnil.
nisem čutil samote na poti nazaj,
čeprav vem,
da so zvezde neobčutljive za bolečino,
ko se ohladi.

IV.
ležati v visoki travi pod sveže umitim nebom,
gol,
(morda malo pijan),
spreminjati oblake v oblike in oblike v oblake,
dokler se ustnice ne spojijo v poljubu,
se prepustiti
sladkim malikovanjem jezika,
zaplesti dlani v lase,
objeti poželenje,
se zliti z vročo kožo moškega,
ga z naslado vzeti,
mu dati sebe.
moj poletni potep.

© Aleks 2010



Datum objave: 12. 8. 2010

8 comments:

tipček said...

Zadnja je dbest, ampak tadruga je tooolk nežna! Želim si da kdo tako kdo zame napisal!

aleks said...

refleksije trenutkov pač... enih bolj, drugih manj oddaljenih.
hvala :)

Primož said...

O se popolnoma strinjam s "tipčkom". Polna nežnosti in miline, kot tudi grenke bolečine je tvoja izpoved.
Upam samo, da je čas ozdravil tisti grenki in boleči spomin!

Primož

aleks said...

strinjaš se s tipčkom? a pol je zadnja dbest?
;)
vem, malo sem nagajiv zdajle... resno pa, hvala, Primož, tudi tebi za lepe misli.

DROBTINICE SVETLOBE said...

Pozdravljen, Aleks,

dolgo me ni bilo na noben blog, vidim, da si si tudi ti vzel pavzo...

Zanimiva struktura pesmi, cestitam.

Vse dobro, Dragica

aleks said...

z leti se človek poleti poleni... ;)
saj pišem pa... mensezdi, da skoz :)
hvala za komentar, sem vesel, da se spet beremo :)

Anonymous said...

Še en, ki se strinjam s tipčkom :-)
lp, bralec

aleks said...

o, bralec, hvala :)

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.