prebujenke

(izbranke za ptico in vse druge bralce in bralke)


mislim, da se je vse začelo z razmišljanjem o tem, kako je prebujanje pogosto na moč neprijetno, ko zjutraj znova privre na dan vse, kar nam je v spanju uspelo potisniti vstran, ali se je v sanjah navidez celo razrešilo tisto, kar nas v resničnosti teži ali zgolj močno zaposluje naše misli. vse, kar si takŕat želimo, je, da bi se skrili nazaj pod odejo ali zbežali v nek vse-je-dobro svet. in takrat je potreben pogum za držati odprte oči. občutek, ki ga gotovo poznamo vsi.

tako se je rodila zamisel za prebujenke, izbrane trivrstičnice za leto in dan. da bi bilo prebujanje lažje tudi v temi. med seboj so različne; nekatere so resne, druge bolj optimistične, včasih razmišljujoče... marsikatera govori o prijateljstvu, o ljubezni. mislim, da v nobeni ni bolečine. so pa seveda med njimi tudi vesele, saj včasih se vendarle prebudimo z mislijo, da je svet lep in stopajo z nami skozi življenje dragoceni ljudje.

govorijo pa nenazadnje tudi o tem, kako doživljam tako sebe kot svet; so namreč izbran(k)e iz preteklih objav na mojem blogu tisoč in ena noč in iz nedavnih, lanskoletnih in letošnjih vsakdanjic. večina je takšnih, kakršne so bile v času nastanka; tuintam sem kaj spremenil (rekel bi, posodobil, saj tudi sam nisem več povsem tak, kot sem bil v trenutkih njihovega nastanka).


prijazno povabljeni k branju; najdete in shranite si jih lahko na povezavi >>>

© Aleks 2023


Datum objave: 16. 6. 2023

8 comments:

Matevž said...

Dragi naš Aleks!
Še en brevir bo na moji nočni omarici. Še en tvoj brevir, ki ga bom s častjo vzel v roke, da mi dan napolni z modrostjo in navdušenjem. Tako veš, da ne mine dan, ko te ne bi prebiral, ko si nebi vzel časa za občudovanje tvojih lepot, ki privrejo iz tvojega srca. Za dotik hrepenenja, kdaj bolečine, predvsem pa veliko ljubezni. Zahvaljujem se ti za tvoje ustvarjanje, za tvoj talent in navdihe, za dvigovanja sidra iz pristana temin, v katerih se kdaj znajdem. Naj ti nikoli ne zmanjka tega olja Življenja!

Čestitam in vse dobro!
Matevž

aleks said...

joj, dragi Matevž, včasih mi je kar nerodno objavit kakšen komentar, čeprav mi ogreje srce, toliko pohvale je v njem, a nisem prepričan, da je povsem zaslužena...
kaj reči drugega, kot najlepsa ti hvala za napisano; res sem vesel, da moje pesmi najdejo pot do bralcev na blogu, da se takole zbrane jemljejo v roke in prebirajo.
seveda sem se s knjižico potrudil, a predvsem, veš, je bilo veliko veselja v njenem ustvarjanju. morda zdaj prav zato koga razveseli.

bodi kar najbolje tudi ti,
a

Anonymous said...

Super ideja Aleks!
Downloaded:-)

Rad sem sledil objavam na blogu 1001 noč (na žalost ni dopuščal komentarjev) in sledim tudi Znakovima pored puta. Zato me zelo zanima tvoj izbor. Mogoče je kakšna prav tista, ki mi je ostala v spominu.

lp, bralec

aleks said...

seveda se zahvaljujem tudi tebi, bralec. za sledenje blogom in prenos prebujenk. morda je res vsaj katera tista, ki ti je ostala v spominu.

lp,
aleks

Professor said...

Najprej: všeč mi je, kako v vsakdanjici mrzli sladoled otopli razpoloženje :-).
In seveda hvala za Prebujenke - seveda so že prenesene. Ocena? odlično seveda!

LP
Professor

aleks said...

se zgodi kdaj, ja, da mrzel sladoled otopli razpoloženje... za probat je, ne?
pohvale, prenosa prebujenk in odlične ocene sem pa seveda zelo vesel.

lep pozdrav,
a.

Jan said...

Torej si ti "hecen" v Aleksovem smislu ali kako?
;-)


Prenešene Prebujenke večkrat prebudijo tudi mene. Fajn stvar :-)

LPJan

aleks said...

upam, da sem, ja... vssj malo.
hvala pa za prenos in branje!

lp,
aleks

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.