federico garcia lorca

šel sem za teboj v čas,
federico garcia lorca,
pijan od dotikov tvojih besed,
lačen tvojega poželenja,
drzni jezdec tvojih mračnih ljubezni,
ki si jih skril
v tišino sanj,
pod oboke verzov,
da bi te ljubil,
da bi me ljubil,
sledil sem glasu vročega sonca,
da bi na tvojih sladkih ustnicah našel
elegije najbolj trpkega vina,
opojno dišečega po kodrih tvojih las,
temnih in težkih
kakor črni molk oleandra,
ki je vzcvetel iz tvojih oči
na poslednje jutro granade.

šel sem s teboj v času,
federico garcia lorca,
od koride do koride,
tvoja žrtev,
tvoj meč,
gorel sem zate na zlatih valovih sipin,
blodil skozi pekoče trave puščav,
rojena iz pene andaluzijskih noči
sva pila strast neodkritih rek tvoje divje dežele,
dva potepuha grobih dlani,
dva kralja,
ponosna in svobodna
kakor zora, ki vstaja nad zidovi trdnjave,
lepa v silovitosti želje krvi,
ki je vrela v naju,
ki naju ni bilo strah ljubiti
ne dežja, ne zvezd,
ne najinih golih teles.

šel bom za teboj v čas,
federico garcia lorca,
potonil bom s tabo v večnost,
toliko sanj sem imel in toliko solz
je pokopanih za vedno
v breznih neizpolnjenih smrti,
ki so se odprla v meni,
ko si odšel,
moja samota se prebuja v grenki svetlobi meseca,
ki objema okamnine mojih spominov,
ki te ljubi,
ki te poljublja,
ki se ljubi s teboj,
namesto mene,
zame,
vedno, povsod,
tam, nekje, daleč,
kjer pač si.

© Aleks 2007

27 comments:

Anonymous said...

lačen tvojega poželenja ...

mmmmmmm,Me2.

Poželjiva Svetlobica

aleks said...

sam je bil res gej, veš

Anonymous said...

so what ... mi vsi se dol dajemo v pesmih. Tud ti z mano, že parkrat. v pesmih, Aleks, v pesmih.

P. S. Sam presodi, če boš dal tole me komentarje.

Goreče Tvoja Svetloba

Anonymous said...

Opala, tale svetloba je pa pogumna!
X

Anonymous said...

Čisto kratka bom s komentarjem. Ker me resnično čas preganja. Zelo lepa pesem, tako kot vse tvoje... sevajo tisto energijo, začutim te.

Prišla sem se ti zahvaliti za vse obiske na moji strani. Za tople misli, za veselje, za iskrice... ;)

Si pišemo znova, ko se vrnem z dopusta. Mogoče ne takoj prve dneve, ker bom zasuta s papirji. A še vedno sem tukaj... včasih tudi frčava in se vrtim kot vrtavka v krogih ;))) čisto odvisno od volje in razpoloženja.

In glasba Sarah je tudi meni zelo ljuba. In prav imaš, nekatere njene skaldbice hudo dišijo po erotiki ;)))

Objem od vilinčka! **** Kaj te zdaj neke zvezdice švigajo tu po zraku :)))

Uživaj Aleks!

aleks said...

-@ svetloba: če bi bil strejt, bi zdejle rekel, če se že dajete dol z mano, bi bil vsaj rad zraven ;)))).

-@ anonymous: bl kt ti pa že ;))). mislm, anonymous, pa še X... (najbrž se ne kličeš lih xavier?)

-@ vilinček, by far the best mi je sweet surrender, odkritje Sarah pa dragoceno darilo (in, seveda, glasbena podlaga vpliva na dojemanje pesmi)...

zvezdice... ne vem, sonce je, barve so... če se pa komu zdi, da morda pretiravam(o)... resni bomo jutri... al pa pojutrišnjem... al pa kdovekdaj... jz sm dans (mal?) out,
a.

Anonymous said...

So ljudje, ki pišejo pesmi in so pesniki. Ti spadaš med slednje:) Zelo polna, baržunasta pesem...
lp, Eneya

Anonymous said...

naj se vrnem malo k tvoji pesmi ;-)
fascinantna je
lp, bralec
(a iz nickom sem pogumen ;-)

aleks said...

-@ Eneya, osebno se sicer uvrščam med "tiste, ki pišejo pesmi", ampak je pa lepo slišat, ko mi kdo reče pesnik; kakorkoli, hvala in lepo bodi,
a.

-@ bralec, sej sm se sam mal hecal; vesel sem vseh komentarjev, nicki so mi pa vseeno tud fajn.
in, hvala,
a.

Anonymous said...

Nič ne bodi aut... Kaj si malo prej napisal! Uživaj! :)

aleks said...

sej mogoče sem pa "in", kaj vem... pač aleks (aleksast?)...
skratka, lepo se imej na dopustu :))),
a.

Anonymous said...

Ta pesem boža... prav za vzet' na potepanja!

Kuna-na-Kunu ....press ;-)

polona said...

vau... močna izpovedna...
se kar strinjam s tem, da sodiš v kategorijo pesnikov :)))
lepo bodi!

Matevž said...

S črno čokolado na ustnicah
grem skozi poezijo
tvojega srca,
»pijan od dotikov tvojih besed«!
Vedno lačen po svetlobi,
ki jo nosiš v sebi,
po prosojni temi,
ki kdaj kot zavozlana zanka
prodira iz tvojih globin.

»Moja samota se prebuja v grenki svetlobi meseca«
zaradi objemov
tvojih besed!

S črno čokolado na ustnicah
sem
»lačen tvojega poželenja«!

Hvala ti za to!

Matevž

aleks said...

kaj je fajn prit domov in najt na blogu te krasne komentarje :)))

-@ anonymous: just help yourself :)))))
(net v vsak dom press ;)))

-@ Polona, hvala... zdaj sem pa spet v fazi zardevanja...

-@ Matevž, pesem iz pesmi, zanimivo, lepo... in, sej to sem najbrž že kdaj povedal, ampak črno čokolado obožujem :))). in to uno najbl dark, njami...

hvala vsem, ful, pa lepo se imejte,
a.

DROBTINICE SVETLOBE said...

ja, Lorca je bil gey zares in nikoli se ni odpovedal Daliju...ne Dali njemu, kar sem izvedela pred dnevi:)))

Izjemno čutna pesem, polna hrepenenja in ognja, fascinantna...kot je bil Lorca in kot je naš Aleks!

Prelepo!!!

Pozdrav, neikka.

Svetloba, hehe, si me nasmejala.

Moram napisati tukaj, nisem še prebrala Aleksovih komentarjev, razen tvojih, da imam samo ENO ljubezen, svojo in ne iščem druge in ta me noro sreči in da kjerkoli komentiram, komentiram kot pesniška duša, prijateljica vas vseh in nikoli nič drugega hoteč, pri nobenem, nobenem.

Objem tudi tebi, neikka.

Anonymous said...

V pesmih si vedno zraven. Tudi jaz nisem strejt (morda nisi vedel:)))

Zdaj bom pa resna. Od zdaj ... evo, sem že.

aleks said...

-@ draga Neikka, hvala... tole za Federica in Dalija sem že nekje bral, nisem pa vedel, da je bilo tudi obratno... je pa res pesnik, ki te ponese (mislim Federico ;))).

In: kar se mene tiče, cela va de soi, kot je pravil Genet.

-@ draga svetloba, seveda vem (saj berem tvoj blog; nisem ravno genij, tako zabit pa spet ne)... drugače ne bi obrnil na hec, drugače bi mi bilo vražje nerodno. edina ženska, ki sem jo jaz kdaj ljubil, je bila smrt...
pa nikar ne bodi zdaj resna (žal mi je, če si vzela tako mojo pripombo, nisem hotel nikogar prizadet ali žalit)... danes sem pač malo razposajen, mogoče (vsaj za na blog) celo malo preveč...
a.

Anonymous said...

" The world is a metaphor, Aleks."

Anonymous said...

wow Aleks, super!!!!!
jst pa nic vec na morju
veter

aleks said...

o, veter, hvala!
in uživaj, kjerkoli že si (no, jz pa z dopustom še nisem čisto opravil :))),
a.

Anonymous said...

Hvala ;)))*

aleks said...

:)))

Pucca said...

jap, lorca in dali sta nekaj mela :)) meni oba face.

lorca je tudi meni pomen polne poezije. globoko rada ga berem. in tudi tebe, aleks. poklon tvoji pesmi. lorca bi bil ponosen.

in vsa ta čutnost, s katero predramiš verze...

'rojena iz pene andaluzijskih noči'

kar kurjo polt dobivam :)

aleks said...

Pucca, hvala (o zardevanju ne bom več pisal, ker zdaj to že itak vsi veste)... kot deželo čutim Andaluzijo na podoben način kot Provanso, čeprav še bolj silovitih barv in močnejše čutnosti...

vsem pa en lep večer,
a.

Pucca said...

komaj sem čakala, da pridem domov in jo spet preberem.

aleks, ti ne veš, kako blizu mi je...

aleks said...

:)))))

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.