belina teme

Nomad na leteči preprogi časa,
skrit v zlatih pramenih
otožne melanholije zvezd,
z milino prosojne svetlobe zrelega žita
v jeziku noči piše poletje zate.

Pod vročim soncem ponosnih sinov puščave
z zastrtim pogledom boža tipke klavirja,
koncert za dve duši in smeh
je zložen v notah neizrekljive radosti življenja,
in tvoje srce poje z njim.

Zapeljan v tisočere odtenke čudes,
ki jih slutiš v njegovih svetovih,
z radovednim pogumom mladega orla
na jugu njegovih oči
odkrivaš nesmrtnost sanj.

V ognju teme ti daruje nemir ljubezni,
lepoto zanosa telesa, ki mre... mre od želje po tebi,
njegov ples s teboj je poezija brezdanjih globin oceana,
razkrit do dna te ponese v nebo,
da se dopolnijo hrepenenja.

(veš zdaj, kako diši pesem pod robovi uspavane lune?)

© Aleks 2008


26 comments:

Matevz said...

Z nemirom ljubezni in poezije zapeljuješ, skrit v belini teme.
In samo ti veš koga!
m

aleks said...

no, nekako se mi zdi prav, da pride po temi beline še belina teme :)

lep dan,
a.

Anonymous said...

Aleks, The Poem is killing me.

Thanks,

Svetloba

Anonymous said...

(veš zdaj, kako diši pesem pod robovi uspavane lune?)

((domišljam si, da vem))

Svetloba:)

VILINČEK said...

Prekrasna pesem Aleks. Se še vrnem k njej.

Lep dan ti želim.

VILINČEK said...

V ognju teme ti daruje nemir ljubezni,
lepoto zanosa telesa, ki mre... mre od želje po tebi,
njegov ples s teboj je poezija brezdanjih globin oceana,
razkrit do dna te ponese v nebo,
da se dopolnijo hrepenenja.

-----------------------------------

Znova ena tvojih, ki se dobesedno vpije vate in te ne pusti vstran.

aleks said...

-@ Svetloba, hvala tebi :)
lepo :)

-@ Vilinček, in tudi tebi hvala!
dvakrat :)

dobro se imejte danes,
a.

VILINČEK said...

Še enkrat sem te prišla prebrati. Med službenim časom se nisem mogla dovolj zbrati. Vse je bilo na kupu in še rimala sem :) Sem jo brala, a ne dovolj poglobila vanjo.

Ta pesem... ko bi ti prišepetavala na uho ljubezen. In ti toni so vabljivi in se jim je težko opreti.
"belina teme" "radost življenja"

Lepa je zelo lepa.

Sem še jaz malo prislonila uho, da me zapelje :)))

Lahko noč in lepe sanje ti želim.

aleks said...

hvala, Vilinček, še enkrat!
no, upam, da mi je tokrat za spremembo le uspelo tudi v poeziji biti malo bolj svetel :)

bodi sončno,
a.

VILINČEK said...

Ja si bil svetel :))). Sicer pa, tudi če pišeš malce bolj v močnih ali otožnih tonih, vedno prikličeš v meni neke posebne občutke.

Rada te berem, sicer pa to že veš.

In seveda, ker brez toplih želja ne gre.. še te natresem na tvojo stran...

Preživi mi lep jutrišnji dan in naj ti bo tudi vikend čim bolj pisan... Kaj to pomeni? Radosten :)))

Objem.

Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=mgr21aWk3uA

"Qu'on ne compte le nombre de ses enfants
Il en naît chaque hiver chaque printemps
A qui la gloire du prophète vont chantant
Un poète ça vit très très longtemps"

Svetloba

aleks said...

vem, da malo pozno odgovarjam, a sem že v četrtek opoldne zaklenil pisarno in se odpravil na potep :)
pa še tako je bil vikend (pre)kratek...

-@ Svetloba, hvala za pesem, francosko glasbo imam rad :)

-@ Vilinček, hvala; upam, da je bilo radostno tudi na tvoji strani!

lep nov teden želim vsem,
a.

VILINČEK said...

Sonček sije, torej je radost z mano :)))

aleks said...

:)

neikka said...

Zgolj pozdrav ob vrnitvi,

o pesmi pa vec kasneje.

bodi lepo.n

neikka said...

No, vracam se,
pesem sem prebrala in jo, kot vedno, tudi zacutila:))))

v jeziku noči piše poletje zate.
...

belina teme, metafore, ko osvajajo in pesem, ki objema z ljubecim hrepenenjem sredi puscavskih dun.

bodi lepo;n

VILINČEK said...

;)))

aleks said...

-@ Neikka, welcome back :)
in hvala!
se mi pa zdi zanimivo, kako se jezik noči pravzaprav razlikuje od jezika teme...

-@ Vilinček, ok :)))

VILINČEK said...

Malo sem se prišla požuliti k tebi in seveda ti zaželeti, tisto kar pač vedno želim tudi sebi :)))

Uživaj mi v polni meri, ta vikend :)))

aleks said...

hvala, Vilincek, fajn je!
upam, da tudi tebi... in vsem.

lepo se imej(te),
a.

Anonymous said...

Aleks, pred dnevi sem našel tvoj blog. Nisem še prebral vseh pesmi, a nad tistimi, ki sem jih, sem navdušen. Morda so mi blizu tudi zato, ker je motiv samote eden tistih, ki se me najbolj dotaknejo.
Glede na tvoji pesnitvi o Lorci in Guadalquivirju sklepam, da te tako kot mene privlači ciganska duša Andaluzije. Te dni se odpravljam v Granado in sedaj, ko sem prebral tvoje pesmi, še bolj komaj čakam, da vidim Alhambro in divji izliv Velike reke v Coto Doñani.
Upam, da boš do mojega prihoda nazaj objavil še kakšno novo pesem.

Lepo se imej,
Domen

VILINČEK said...

Najbrž te pridem jutri še enkrat objeti... ampak, bolje 2 x kot nikoli. :)))

Uživaj mi Aleks.

Morje me vleče k sebi. :)))

Iz Mavrice Stkana said...

Aleks odhajam na dopust, pa sem ti še enkrat prišla zaželeti vse tisto najlepše. :)) Uživaj mi v polni meri. Tudi Matevžu in Svetlobi tukaj puščam pozdrav. Moram žal bežati, imam še polno obvez danes.
To pesem pa si lahko posvojijo vsi moji prijatelji, vsi vi, ki vas imam rada. :))

Vso srečo ti/vam želim.

Ker vem, da duša z dušo se ujame…
(sonet z refrenom)

(glasbena podlaga: Gloria Estefan - Reach)
http://www.youtube.com/watch?v=RMs83vY2d34

Pošiljam toplih žarkov ti na rame;
v svetlobi sonca, svoje srčne hiše.
Igriv nasmeh na obrazu se izriše:
Ne bom! Ne bom tehtala jih na grame…

Ker vem, da duša z dušo se ujame…

Trenutki lepi, pravljične omame;
čarobne sanje, čas ti ne izbriše.
Vse tisto kar v globine se zapiše:
Čarobnost njih naj te v naročje vzame…

Ker vem, da duša z dušo se ujame…

In če boš čutil v sebi dih osame,
naj z nežnostjo objamejo te krila;
brž zlezi iz poštirkane pižame…

Ovijejo te mehko kakor svila.
Je le pogled iz moje panorame,
pod njenim sijem sem oči pustila…

Ker vem, da duša z dušo se ujame…

Anonymous said...

Res zapeljuješ, s poezijo ;-)
lp, bralec

Anonymous said...

Pozdravljen Aleks,
pravkar sem se sprehajala po tvojem blogu - prebirala/vsrkavala pesmi in občutke zdaj in takrat, ko so bile prvič tu (in spomine na občutke takrat.)
Hvala ti za pesmi in tvoje srce iz njih. Bolj ko prebiram pesmi drugih, manj je "mojih", tvoje pa so tako zelo zelo "moje".

(kako lepa knjiga bi to bila s tvojimi pesmimi, bolje, da niti ne razmišljam)

Puščaš sledi ... pa saj veš, saj veš, da imaš moč, Poet ...
Vse dobro, dragi Pesnik, "moj" Pesnik.

Svetloba

aleks said...

-@ Domen, hvala :), zelo sem vesel, da so ti pesmi všeč (le komplimentov ne znam prav vešče sprejemati). jz se strašansko rad potepam in Andaluzija je res krasno doživetje... čeprav, se mi zdi, če potuješ z dušo, se ti vsak košček sveta odkriva lep na svoj posebni način.
ja, Alhambra je mene zelo o/za/čarala; upam, da v Španiji uživaš tudi ti!

-@ Vilinček, hvala za pozdrave in še posebej za verze :). res je to čaroben občutek, ko se duša ujame z dušo...
moje poletje se izteka... vsaj tisto, počitniško, zagotovo, čeprav sem par dni sonca na kratkem potepu te dni še ujel. ti pa se na dopustu imej vilinsko lepo :)

-@ bralec ;)

-@ Svetloba, hvala tudi tebi... vedno je prijetno prebrati, da so moje pesmi bralcem/bralkam blizu. pa saj tudi jaz rad prihajam na tvoj blog :).

vsem lep večerni pozdrav... in se beremo,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.