nekdo…

nekdo te ima vedno rad,
in to niso trave, reka, drevo ali kamen,
nekdo se nikdar ne nasiti bližine
duše,
mehke kot bela pena valov,
ki išče nežnost
v hrepenenju poljuba,
nekdo zmore sprejeti tvoje trpljenje
in ga nositi kot svoje,
ker sam pozna bolečino,
in stopa
s teboj v korak,
tudi ko druge sledove stopinj
briše morje.

nekdo te ima vedno rad,
nekdo, ki ne ve za čas,
ki varuje sanje ptice
v cvetnih čašah
med trni vrtnic,
ki pada s teboj
med zvezde,
ko se znoči…

© Aleks 2019


Datum objave: 16. 6. 2019

9 comments:

(ne)naključni obiskovalec said...

Ah, imeti nekoga kot je ta »nekdo«...
Brezčasna, krasna pesem...

Professor said...

Aleks v aleksovskem dialogu z Minattijem... odlično kajpak :-)

Matevž said...

In nekdo ve kdaj je čas za tišino in kdaj je čas za besedo.
Spet pesem, ki seže preko meja!

Ostani Ti!

Matevž

aleks said...

en prijazen pozdrav vsem, z enim velikim hvala prav vsakemu od vas!
-@ Professor, bom najprej odgovoril tebi, ker je najlažje: malo dialoga je, ja, seveda (itak eni pravijo, da je danes vse medbesedilnost; jaz mislim, da ni, ampak včasih se mi pa zdi fajn, da je).

-@ (ne)naključni obiskovalec, viš ga, kaj pa vem. mogoče ja, mogoče pa ne. ljudje se naveličamo vsega, morda se lahko tudi tega nasitiš, da te ima 'nekdo' (za) zmiri rad? ah, kdo bi vedel… (jz ne).

-@ eh, moj dragi Matevž, 'in nekdo ve, kdaj je čas za tišino in kdaj je čas za besedo'… to si super povedal, samo jz zagotovo ne. nekoč sem pomislil, da bi moral, pa nisem imel srca... in tako še zmeraj pišem in polagam sebe v svoje besede. in si želim nemogoče. biti belina v temi.
ps in ostajam jz, kot vedno: kot rečeno, v teh pesmih je moja duša.

tnx vsem & lepo bodite,
a.

Anonymous said...

Malo sem dopustoval (čekiral fante na morju ;-), in nisem še utegnil pokukati k Aleksu... kjer najdem še eno lepo pesem, jasno. Moj komentar: blagor tistemu (tistim), ki ima(jo) »nekoga« - takega, kot si ga v tej pesmi upodobil ti. Čeravno so verjetno redki...

lp, bralec

Kr En said...

Ej, so lepe :-)
Kakšna poletna bi pa tut pasala ;-)

Vroooč pozdrav ;-)

aleks said...

-@ bralec, lepo, lepo… mene še čaka izklop iz službe; ampak ne, nisem zaradi dopusta malo počasen, temveč enostavno… kaj pa vem, kakor sem… preprosto (malo) utrujen od vsega skupaj…

-@ KrEn, hvala, me veseli!

Jan said...

Dragi Aleks!

Se kar strinjam z bralcem. Res krasna pesem. In lepo bi bilo imeti takega nekdo-ja. Z njim zagotovo ni osamljenosti v ljubezni...

Žal ga jaz (še) nisem našel.

LPJan

aleks said...

a se ti zdi, da bi? bilo lepo? ej, moj Jan... pravijo, da nimaš dovolj rad, če nimaš preveč, ampak... mogoče je tudi to lahko... kaj vem, odveč?
lepo bodi!

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.