my gay pride

in english

I'm not proud that I'm gay (I simply am),
just as I'm not proud of the color of my eyes,
of the color of my hair,
of the color of my skin,
just as I'm not proud of being left – or right-handed.

But I am not ashamed of it, either,
just as I'm not ashamed of the color of my eyes,
of the color of my hair,
of the color of my skin,
just as I'm not ashamed of being left – or right-handed.

But I am proud of my love,
my gay guy,
my angel,
my most handsome,
my most tender,
my most desired,
my most beloved
man.

Therefore, I demand:

that I'm not despised for not being straight,
because I love him so

that I may hold his hand whenever I wish,
because I want him so

that if I fall ill he will be allowed to be at my bed,
because I need him so

and if I die, that he will bury me
as I would scatter his ashes into the sea if he died
and then I would follow him into eternity.

v slovenščini

Nisem ponosen, da sem gej (preprosto sem),
kot nisem ponosen na barvo svojih oči,
na barvo svojih las,
na barvo svoje kože,
kot nisem ponosen na to, da sem levičar - ali desničar.

Ampak prav tako se tega tudi ne sramujem,
kot se ne sramujem barve svojih oči,
barve svojih las,
barve svoje kože,
kot se ne sramujem tega, da sem levičar - ali desničar.

Ampak ponosen sem na mojo ljubezen,
mojega gej fanta,
mojega angela,
mojega najbolj čudovitega,
mojega najbolj nežnega,
mojega najbolj želenega,
mojega najbolj ljubljenega
moškega.

Zato zahtevam:

da me ne prezirajo, ker nisem strejt,
saj ga tako zelo ljubim,

da ga lahko primem za roko, kadarkoli hočem,
saj si ga tako zelo želim,

da ga boste pustili k moji postelji,
če bom zbolel,
saj ga tako zelo potrebujem

in ko bom umrl, naj me on položi v grob,
kot bi jaz raztrosil njegov pepel nad morjem, če bi umrl on,
in potem šel za njim v večnost.

© Aleks 2006

4 comments:

Lkjtra@ said...

močna pesem!:)
všeč mi je!
utri si pot! ;)
maš podporo:)

aleks said...

oh, saj sem si...
boli pa še vedno, kdaj, ko me kdo pomiluje, zavrača, zaničuje ali se celo odvrne od mene samo zaradi tega, ker sem gej (se najdejo, veš).

jz ne bi nikoli, nikoli, nikoli zamenjal :)))))

SirShrek said...

lepo napisano.

aleks said...

hvala :)

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.