deški pogled

čarne misli,
pretočene
v besede.

za dolg trenutek
z njimi v moje oči povrneš
deški pogled.

pod modrim nebom brez konca
lebdim med zvončkljanjem srebrnega smeha,
svet je okrogel,

kot bi bil malo pijan od mladosti.
ves čas mi leži pred nogami.
vse poti so odprte v svetlobo.

sončnice se v mladoletju življenja
počasi razcvetajo v verze,
ki jih bom zapisal nekega dne na blog

z vso svojo moško nežnostjo
(in v knjigo za najino večnost),
ali izsanjal za bežen hip

z žgočim žarom poljubov,
z vročico puščavskega peska,
z barvitostjo mavrične gore sedmerih barv,

s hrepenečo strastjo vetra
med božajočimi listi dreves
čarobnega vrta.

radost je odeta v svilnate slapove plavic.
zavem se: moje pesmi bodo imele
okus po mandljih.

v dušo sejem semena spominčic
in sem srečen.

© Aleks 2023


Datum objave: 19. 9. 2023

8 comments:

Professor said...

Fantastična pesem, Aleks!
In verzi, ki evocirajo sleherno mladost:
"svet je okrogel,

kot bi bil malo pijan od mladosti.
ves čas mi leži pred nogami.
vse poti so odprte v svetlobo.

sončnice se v mladoletju življenja
počasi razcvetajo..."

Odlično plus :-)

Pozdrav, Professor

aleks said...

hvala, Professor! lepo mi je brati, da se tudi bralci (no, vsaj eden) najdete v pesmi. rad sem jo pisal.

lep konec tedna,
a.

Anonymous said...

Tudi bralec bralec ;-) se najde v pesmi.
Seveda ne v vsakem verzu, saj pesmi samo berem, a občutek je dober. Za spomniti se na mlade dni.

lp, bralec

aleks said...

hvala, bralec.
ja, nek davni torek sem čutil tako...

bodi(te) dobro,
a.

Matevž said...

Včasih se je tako lepo vrniti v svojo mladost, otroškost, v leta, brezskrbnosti,v leta razcveta. Sploh če so ta obdobja obdana z nežnostjo in radostjo. Mnogim niso. Tvoj deški pogled, dragi Aleks, je tudi mene popeljal tja, ko sem se še podil za metulji, ko je bila igra moje edino delo in ko sem se hranil s kruhom navdušenja nad življenjem.
Čas sodobnosti nam daje tako malo priložnosti za sanje našega otroštva, zato še toliko bolj iz srca hvala, da sem se ob tvoji pesmi tudi sam ustavil in preletel čas, ko sem samo na soncu sušil svoje solze.

Ostani dobro!
Matevž

aleks said...

dragi Matevž, hvala tudi tebi. res sem zelo vesel, da pesem prikliče tople spomine na mlada / otroška leta. da se je le česa spominjati!

bodi dobro tudi ti!
a.

Jan said...

Bojim se, da zadnje čase samo še berem, ne da bi ti napisal, da uživam v tvojem pesnjenju.

Zdaj se mi je utrnil spomin na Slovo od mladosti od Prešerna. Kar se tiče mene, imam rajši svetel Aleksov Deški pogled.

Bravo!

LPJan

aleks said...

me veseli, Jan, da (še) bereš, posebej pa še za lep komentar - s primerjavo, ob kateri, seveda, zardevam. in seveda vabim k branju še naprej.

hvala, in lp,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.