bežna pesem

veter sem
brez domovine
brez korenin
brez obstanka

le ljubezen je v meni

bežim
ko me je strah besed
bežim
ko me je strah tišine
bežim
ko me je najbolj strah
sebe
ko sem
in ko me ni

le hrepenenje je v meni

nihče me ne more ujeti
nihče me ne more imeti
sem samo svoj
talec bolečine
jetnik temnih ječ
ki jih gradim zase
v obupih noči

le bridkost je v meni

razpete duše
niham
proti svetlobi
proti temi
tja in spet nazaj
vedno znova
z bojnimi barvami na obrazu
si v dlan vrezujem smrt
za tisti dan
ko bom končno srečal
ko bom končno našel
ko bom končno spoznal
samega sebe

© Aleks 2007


25 comments:

DROBTINICE SVETLOBE said...

...in upanje je v meni:)))

Pravi pesnik je velik individualist, neulovljiv, samsvoj, vedno iščoč ...
na videz od vseh, a vedno le svoj.

Dobra, dobra pesem.

Naj mine hitro jesen in upanje v oči.
Bodi(ta) lepo.

neikka

aleks said...

bežna pesem bežnega pesnika o bežnem pesniku...?
hja, zakaj pa ne... mogoče pa res.

lepo se imej,
a.

ps v meni je upanje ;), da vas ne zebe... brrrr, je bil zjutraj mraz!

Anonymous said...

Me je soimnila na Prešernovo "Kam" - enega nosi veter, drugega vihar - ali obratno - ali oboje:)
Vse lepo, Eneya

VILINČEK said...

Prebrala sem te, že včeraj in danes še enkrat. Všeč mi je ta tvoja pesem, diši po svobodi in je neulovljiva... Se še vrnem in še kaj pokomentiram.

Naj ti prinese tale sončen dan kaj lepega...

Objem od vilinčka!

VILINČEK said...

pri tvojih pesmicah se dogaja to, da vsakič znova ko te berem... ujamem še nekaj, torej me pelje v nadaljna razmišljanja. Če je to dobro? Kaj vem? :) Važno je to, da te berem in da sem sedaj dobre volje.
Naj se prenese tudi nate :)))

Matevž said...

Pesmi se človek ne more dotakniti (fizično), lahko jo ima v sebi, v srcu kot dar. Da, pesem je dar. In ni samo beseda, je dragocenost za dotik v duši in toplina za srce.

»le ljubezen je v meni,
le hrepenenje je v meni,
le bridkost je v meni«

In ob vsem tem je v tebi je življenje, Aleks! Življenje, ki ga podarjaš vsem nam v svojem neprecenljivem daru svoje poezije in čutnosti.
Bridka, realistična, predvsem pa tako zelo tvoja pesem.
Matevž

aleks said...

-@ Eneya, kakor kdaj, najbrž ;)

-@ Vilinček, to mi je pa fino slišat, da se ti ob novih branjih odpirajo novi pogledi :)).
bodi dobre volje še naprej!

-@ Matevž, ti me pa itak v zadrego spravljaš...

hvala, bodite lepo (toplo), in se beremo,
a.

polona said...

tole me pa vodi odnajtemnejših globin do vrtoglavih višin in spet...
super.

Matevž said...

Ok se bom poboljšal...

Lepo bodi, vseeno!
m

VILINČEK said...

Res dobra pesem.

Nočko!

Anonymous said...

bridkost
hrepenenje
ljubezen

Dragi Aleks,
preden sem prebrala Matevžev komentar, sem nameravala ponoviti tvoje vrstice prav tako, kot jih je on. Nato sem obrnila vrstni red.

Si samo svoj in samosvoj ter neulovljiv (pozitivno mišljeno) v svojih izpovedih. Prav zato si naš in drag!

Naj te/vaju ovija blaga sapica ljubezni in naj se v njej prepletata življenjski črti na dlaneh!

Al
z 'bojnimi barvami' na laseh :)

Anonymous said...

"niham
proti svetlobi"

No, saj sem vedela.

Drži se, fant. Smo, a ne?

Svetloba

aleks said...

imam zeloooo intenziven delovni (malo pa tudi sicer ;)) teden, zato so tudi odgovori malce pozni (ampak iz srca :))

-@ Polona, fino, hvala :)

-@ Matevž, aha... hvala ;)

-@ Vilinček, nočko :)

-@ Al, en ulovljivi hvala od enega neulovljivega pesnika ;)

-@ Svetloba, včasih pa res :)

še enkrat hvala, vsem, zdaj pa lahko noč, še bolj vsem,
a.

Anonymous said...

dobra pesem!
"z bojnimi barvami na obrazu
si v dlan vrezujem smrt"
uaaau!!!!

veter sem pa jaz ;-)

aleks said...

o, veter, si privršal tudi ti malo naokrog :). prav lepa hvala za komentar, in lepo se imej,
a.

ps veter sem samo v tej pesmi ;)
(mislim vsaj)

Iz Mavrice Stkana said...

Ne le iz navade... zato, ker si želim. Zato ker rada prihajam na tvojo stran, zato ker tukaj doživljam eno posebno energijo, ker si mi ljub... :))) Ne zardevaj prosim!!!

Lep vikend ti želim, naj ti prinese resnično kaj lepega...

Vilinček iz mavrice :)))

aleks said...

Vilinček, imaš nov blog?! wow, pridem kaj pogledat naslednje dni... ko pridem malo k sebi; nekaj sem prehlajen...
in si želim tud jz, da mi vikend kaj lepega prinese :)
in enako želim tudi tebi (in vsem :))).

hvala, in lepo bodi,
a.

al1ka said...

Topel pozdrav na ta zimsko obetajoč večer, ko snežinke že vadijo svoj plesni korak izpod neba. :)
Pesem je globoka, lepa. Gre pod kožo, naravnost do tistega delčka duše, ki ga nosijo nikoli umirjeni viharji.
Lp, Alenka

aleks said...

snežink sem vesel (rad imam sneg, pa še smučanje prinaša :))), toplega pozdrava pa tudi, saj preganjam en zoprn prehlad, pa je vse toplo fajn ;)).

hvala (blushing) in eno lepo, toplo nedeljo imej,
a.

Anonymous said...

Potem pa prejmi en topel pozdrav, tudi od bralca :-)
In Aleks: res gre pesem globoko.
Naj te ogreje (možno) farbanje ;-)
lp, bralec

aleks said...

vročeeeeee ;))
tnx :)

imej se lepo,
a.

Pucca said...

odlična!!

kak dan si jo bom malce sposodila.

kako je dobro, ker pišeš.

objem,
Pucca

aleks said...

Pucca, hvala :)))

lepo se imej,
a.

Anonymous said...

Samo sled puščam ... ta trenutek ...

S

aleks said...

:)

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.