angel

ljubil ga je,
kot lahko ljubi le angel,
vse zvezdne noči,
tudi tedaj,
ko ni bilo nikogar,
ko je trepetal
v naročju samote.

ljubiš me,
je rekel moški,
a ne daš mi srca,
zakaj mi ne daš srca?
stopi iz teme,
daj mi srce,
če me ljubiš.

a kadar angel
podari srce,
izgubi krila,
postane človek.

moški ga je vzel
(bilo je zabavno)
in ga na koncu raztrganega odvrgel,
kakor zavržeš stare cunje,
ko jih ne maraš več.

pljuval je vanj
in ga ubijal,
počasi in s slastjo,
ker je mislil,
da angeli ne odidejo,
ker ni razumel,
da lahko
umre samo duša.

res, ni bil križan,
a je trpel,
dal je svoje življenje
moškemu, ki ga je ljubil.

tisto angelsko telo
zdaj berači za ljubezen,
opoteka se
od naročja do naročja,
od samote do samote,
od pekla do pekla,
in išče, česar ni moč najti,
napoj pozabe,
pozabljeno tišino,
tiho smrt.

vzemi ga še enkrat,
pljuni še enkrat vanj,
še enkrat ga ubij,
samo ne šepetaj mu,
da angeli
ne morejo ljubiti.

© Aleks 2007




22 comments:

DROBTINICE SVETLOBE said...

Ufff, kako globoko sporočilo ob močni izpovedni pesmi:))))

Uff, tisti, ki mu je namenjeno, ajs!

:)))

Lepo kot vedno!
Objem, neikka.

polona said...

joj, lepo do bolečine...

aleks said...

-@ Neikka, bom razumel, ko bom razumel, kot bi rekla vidva ;)))

ajs, ja :))))

(drugače pa, as the label says, spominjanja... na karkoli/kogarkoli pač že)

in, seveda, hvala :)))),
a.

-@ Polona, hvala, ful :))))

Matevž said...

Dragi Aleks!

Močno, do bolečine, da! Pa vendar tako vsakdanje doživljanje posameznikov tega planeta. A kljub vsemu:
»Ko sem izgubljen v temi,
vem, da v tvojih očeh
najdem luč ,
da mi pot osvetli…«(T.P)

Hvala ti, da si! Človek, angel…

Zvezdni polet ti želim!
Matevž

aleks said...

...in demon :)))

(sori, nisem se mogel premagat, bila je enkratna iztočnica ;)))).

mirno noč in jutri lep, lep dan,
a.

Anonymous said...

Na vogalu samote
beračim za ljubezen.
Ne podarjaj mi miloščine!

Zapisano nekoč ...

Bi pesniki,
če bi bila
na svetu
samo radost,
onemeli?

Piši, piši, Aleks!
Pozdrav,

Alenka

aleks said...

Draga Alenka, hvala!
"Bi pesniki,
če bi bila
na svetu
samo radost,
onemeli?"
ne vem, mislim pa, da ja, saj tudi da občutiš radost, moraš poznati bolečino, žal... verjetno bi bilo na nek način lepo (in sem za tako ceno pripravljen takoj umolkniti), predstavljati si pa ne znam... najbrž se sploh ne bi zavedal, da sem srečen. samo bil bi. ja, samo bil bi...

Anonymous said...

Berem in berem. Saj ni važno ali si čren ali bel (mislim, na pesmi ki jih pišeš) Pri meni si zelo dobro zapisan in tvoji angelski napevi, me vsakič znova odnesejo. In me bodo še nosili.

Poklon velikemu pesniku!

In nastala bi lahko pesem: Zakaj angeli jokajo?
Ker zna en Aleks premikati duše in globoko seči v njih...

In ne prevzami se zaradi tega. Korenje je naš zaščitni znak :))

Vilinček!

aleks said...

Hvala :))). Malo sem v zadregi (pravzaprav precej, no); nisem nikoli v besedah, ki jih zapisujem, videl kaj posebnega. Sem pa vesel, res, vsakič, ko berem, da so moje pesmi komu všeč in se koga dotaknejo.

Anonymous said...

Še enkrat sem te prebrala!

Nočko in kaj lepega sanjaj!

aleks said...

Lepo, hvala!

Enako, tudi tebi, in vsem,
a.

Anonymous said...

trpko, doživeto, resnično.
skratka - lepo :-)
lp, bralec

aleks said...

Hvala :)))
(me hočeš spraviti malo v zadrego, kaj? ne bom povedal, če ti uspeva ;))

Anonymous said...

;-)
lp, bralec

Anonymous said...

Še enkrat, ob glasbi:"mary black - broken wing"

Nočko in lepe sanje ti želim!

aleks said...

komplementarnost?

Anonymous said...

Aleks, kako lepa slika!!! Nikoli nisem doživljala moških kot ravno "lepe", v to kategorijo sem bolj ženske uvrščala - pa brez zamere:)Ampak ta moški na sliki mi je vzel sapo...
Pesmica pa je čudovita, kakor vse, kar rodi tvoje tvoje srce, velikokrat krvaveče, pa zato toliko bolj plemenito otožno.
Vse lepo ti želim in mir v srčku!
Eneya

aleks said...

Draga moja Eneya, z vsem dolžnim spoštovanjem, ampak moški niso samo lepi... božanski so :)))). ufff, ja... o tem bi sicer lahko razglabljal ure in ure (še dlje kot o poeziji :)))), še rajši gledal... in tako dalje... ampak se bom zadržal ;))).

Sicer pa, hvala, ful! Vesel :))).

Lep dan vsem,
a.

Anonymous said...

komplementarnost? Mogoče! ;)

Nekaj ti bom sedaj priznala, o.k. naj bo, za lepši dan in nasmeh, čeprav sedaj sebe blamirala.

Zgornjo besedo sem namreč povezala s komplimenti :), najprej... Ampak potem mi tista črka "e" vseeno malo nagajala "i" bi morala biti.

Pa sem kljub vsemu pogledala v SSJK. In ugotovila, da gre za dopolnjevanje. Sicer je še več razširjenih razlaga. Zame je bila tujka. :))

Lep vikend ti želim! :))

aleks said...

sori za zadrego... zdela se mi je pac ustrezna, v tem kontekstu.

lep vikend vsem, kjerkoli ze boste,
a.

Anonymous said...

Nič ni zadrega Aleks. Všeč mi je če se dopolnjujeva in v veliko čast:) Zelo rada te berem. Najbrž to tudi sam opažaš, ker prihajam na tvoje strani.

Hotela sem ti le razložiti, kako frfotavo in nerodno bitje sem včasih, ki ne pozna vseh izrazov, ki jih nosi slovenščina.:) Le to. Spisala sem ti že komentar, pa mi je zadnji trenutek nekaj reklo ali je to res to. Pogledala v slovar in ugotovila, da sem ga mimo tolkla...

Nočko oz. mogoče že dobro jutro in kaj lepega sanjaj.

Fajni si mi! Kaj to pomeni? Sama pozitiva... :))

aleks said...

draga vilinčica, v sskj-ju je tako veliko besed, da je nemogoče poznati vse (vem, jih imam od pred kratkim preštete ;)))).

drugače pa, "always look up into the dictionary", so nas glede neznanih besed učili že v šoli, in tega se tudi sam kar držim (in tako bogatim svoj besedni zaklad :))).

hvala za +++ (kar nekaj ljudi me vidi takega, ja, čeprav sam nisem niti najmanj zihr, da je to res...). ampak na en tak lep večer, kot je nocoj, se ne bom nič pritoževal :))).

lepo se imej(te),
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.