narcis

Narcis se igra.
Razposajeno, igrivo, nagajivo se žoga
z globokimi pogledi ponosnih grških bogov,
gol pleše v tolmunih iz mesečine,
v svoje naročje vabi najlepše junake,
visoke, možate in temnih oči.
Pod brokatnim obokom neba nad Olimpom
se jim predaja z zanosom prvih naslad.

Narcis utrujen obstane.
Zleknjen na obali
zelenega morja poletnih trav,
z daljnim, neznanim hrepenenjem
opazuje mehko drsenje časa v neskončnost.
V zlatem zrcalu sončnega vzhoda
za hip ugleda odsev svoje duše
in se zaljubi vanj.

Nikoli več ne bo popolnoma srečen.

Narcis ljubi.
Dušo, ki je in ki ni njegova,
ustvarjeno iz poezije, z mačjo gracioznostjo
vrvohodca na žici, razpeti iz teme v temo,
skrivnostno in neulovljivo.
Išče jo z otožno bolestjo vrbe žalujke,
nevidno jo zapeljuje s smehom rumenega metulja
nad rožnatimi poljubi dišečih cvetov oleandra.

Narcis umira.
V bledi lepoti alabastra žari njegovo telo,
kot izklesano iz žgočega poželenja,
ko se potaplja v globine ekstaze
snidenja s svojo podobo.
Obdan s čarobnim mirom
je našel svojo ljubezen med valovi reke,
stkane v njem iz žuborečega šepeta sanj.

© Aleks 2007



20 comments:

VILINČEK said...

Parklju pa te ne dam :))) Imam veze pri njemu ;))

Narcis. Moški, ki občuduje samega sebe in svojo lepoto...

Veliko mi daješ misliti, ko te berem. Včasih kar izginem v neke svoje svetove.

Se še vrnem in kaj spišem na to pesem. Malo sem danes izmozgana, oz. bolj fizično utrujena.

A jutri bo nov dan.

Lepo mi bodi na svoji strani, vse najlepše ti želim.

Anonymous said...

Dragi Aleks, podoba in lik Narcisa meni že dolgo burita misli. Tvoja pesem je ... je v meni prebudila svojo lastno narcistično podobo oz. jasno videnje le-te. Kje? Pesmi. Svoje. V Njih sem Narcis, v njih sem zaljubljena, v njih ne vidim realno, v njih sem preveč svoja, "da bi se rešila".

Zadnje dni veliko razmišljam o smrti. Lepo je. Tudi umreti je lepo. Lepo je slišati Eho.

Svetloba

aleks said...

-@ Vilinček, daje mislit, tisti Narcis, kajne :).
parkelj pa... hja, če pride v podobi kakšnega prav nadvse lepega fanta... pa še ful s sladkarijami obložen za povrh... kaj naj rečem... se bo zelooooo težko upret ;)))))

-@ Svetloba, prav zanimiv pogled na lastne pesmi...
jz pa v teh dneh še posebej ne maram smrti: preveč boleče se zavedam, kako je lahko kruta, kako globoko lahko zareže, kako lahko dolgo boli. lepo je zaspati, a smrt ni lepa... zaradi tistih, ki ostanejo.

saj bi za konec napisal, pazite se parklja, ampak vas bo itak vse samo Miklavž obiskal :). jz bom pa že nekako, no... upam... ;).

imejte se pa prav vsi lepo,
a.

VILINČEK said...

Kar želiš sebi... zaželi tudi drugim!!!
Kaj? Lepega fanta s polno sladkarij... :)))
Torej pošlji kakšno lepo misel tudi na mojo stran.

Ma, jezim te.

Biti malo narcis, niti ni slabo. Kajti morali bi se imeti radi, vsaj do te mere, da nekako ne sovražimo samega sebe, svoje duše, svojega telesa, svojih misli, svoje podobe, sebe.

Je pa zanimiva in zelo dobra pesem in sem resnično vlekla neke nitke iz vsega tega.

Lepo mi bodi z Mikavžem ali parkljem. Sicer pa sem že Neikki rekla, da če me obišče parkelj, da mu pobrusim nohte, da me ne bo praskal :)))

Objem od Vilinčka!

Matevz said...

»Obdan s čarobnim mirom
je našel svojo ljubezen med valovi reke,
stkane v njem iz žuborečega šepeta sanj.«
Ljubezen je dokončni in najvišji cilj, za katerega si lahko prizadeva vsak posameznik. In odrešenje človeka je v ljubezni in po ljubezni!

Hvala ti za mojstrovino, Aleks, mojstrovino, ustvarjeno v noči senc!
Vse dobro!
Matevž

aleks said...

ej, Vilinček... nisem rekel, da želim sebi enega lepega parklja, obloženega s slaščicami, ampak, da bi se takemu najbrž kar težko upiral...
želim si pa marsikaj... če naj to zaželim tudi drugim? kaj pa vem, mogoče so izpolnitve mojih želja lepe samo zame? reciva takole: želim... želim... želim... da bi bilo (vsaj) nocoj prav vsakemu toplo pri srcu. ok?
lepo se imej in prifrfotaj še kaj naokrog!

-@ Matevž: ni bla lih noč senc, no, ko sem tole pisal (v bistvu sploh ni bilo temno)... itak pa parklji šele danes hodijo ;))). ljubezen pa je res nad vsem.

veliko, veliko ljubezni želim tebi, in vsem,
a.

DROBTINICE SVETLOBE said...

Morda je vsak pesnik po svoje narcis?
Da je mazohist, že vem:))))

A narcis ne bi marala biti, nikoli v realnem življenju...

Dvomim, da je to pesem o tebi. nikoli te nisem videla kot narcisa, zgolj s pravo mero individualizma, kar vsak dober pesnik mora biti.

......................................

Ampak vilinkin komentar, da te parklju ne da,ker ima veze pri njem, pa mi je MEGA!!!
kaj misliš, direkt k parklju bi šel, hehe, če bi posegel po življenju!!!(šalim se)
lepo bodi.
o,n.

Anonymous said...

"jz pa v teh dneh še posebej ne maram smrti: preveč boleče se zavedam, kako je lahko kruta, kako globoko lahko zareže, kako lahko dolgo boli. lepo je zaspati, a smrt ni lepa... zaradi tistih, ki ostanejo."

to si pa tako lepo povedal...
in imaš popolnoma prav. tisti, ki umre, ne trpi in ne čuti več, nam pa za vedno ostanejo le spomini in bolečina...

vendar v teh veselih in prazničnih dneh, ki prihajajo res ni čas za razmišljanje o smrti! zdaj je čas miklavža, božička, dedka mraza... mislim, da manjka samo še sneg, pa bo praznično vzdušje popolno!

glede pesmi pa:..nimam besed..res.. tako občuteno pišeš, da se človek enostavno mora vživeti vanjo!
super!
lepo se imej,

zvezdica*

aleks said...

-@ Neikka, z vidika psihologije zagotovo nisem narcis, ker je zanje značilno pomanjkanje empatije; kakšno samovšečno potezo pa zihr imam ;). tudi z mazohizmom se ne bi preveč strinjal; je pa res, da imam temno domišljijo in da znam zelo globoko grebsti vase... v globinah pa je ponavadi temno, a ni?
če je pesem "o meni"? ne vem, če je sploh katera moja pesem "o meni", bolj bi rekel, da sem jz zmiri v njih, bodisi zavedno bodisi nezavedno... kakor kdaj, se mi zdi.

-@ zvezdica, hvala! samo, veš, včasih tudi december potemni... rad pa bi tudi jz, da bi bil december za vse takšen: svetel, vesel, poln smeha in radosti (še raje pa, skoz...).

lep večer vsem,
a.

aleks said...

odnesel parkelj - stop - pozdrav iz pekla - stop - a.

ps upam, da mi uspe pobegn

Matevz said...

Hej hej!
To bo najbrž pomota!
Kdaj si pa že vidu, da je parkelj Miklavža odnesel??? haloooo

Mogoče maš dvojnika!

Matevž

Anonymous said...

t...

Iz Mavrice Stkana said...

Če je tako, pa en prisrčen pozdrav v peklenske dvore. Pridem kaj naokoli :)) A misliš, da je varno? Pa ne zame!
Za tistega peklenščeka mislim. :)))

Anonymous said...

potrebuješ morebiti pomoč?
;-)
lp, bralec

aleks said...

hvala vsem za te iskrice... pa lep vikend,
a.

Anonymous said...

hvala za iskrice tebi in tudi za krasno pesem :-)
lp, bralec

Anonymous said...

zelooooo všeeeeeč
(piham ;-)

aleks said...

hvala tudi vama :)
in, veter, ki piha, je fajn :)

lep dan,
a.

Anonymous said...

Lep komad je: http://www.youtube.com/watch?v=IuF8SNdLnRc



O čem prepeva Patrick Fiori?

Hvala za ...

Svetloba

aleks said...

Svetloba, hvala tebi, za pesem. o čem poje? oh ja... če že moram (zdajle ne bi preveč rad)... na kratko in zelo suhoparno: o bolečem pogrešanju. ljubljenega človeka. ki je mrtev. in svet prazen zato. vse drugo je pesem.

lepo bodi,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.