poznati tebe

poznati tebe je nositi v očeh
radost novorojene pomladi,
učiš me ljubiti prvinske poti zemlje,
prisluhniti izgubljenim himnam driad,
ki se skrivajo v krošnjah samotnih dreves,
in v črnih globinah med zvezdami
najti vse barve noči. 

 poznati tebe je pozabiti bolečino
in razbiti strah,
ne bojiš se poslušati,
kako mi bije srce v temi duše,
v mesečini otožnega plesa mojega dežja
žalostinke srebrnih kapelj
spreminjaš v nasmeh. 

poznati tebe je pisati pesem, tkem jo s teboj iz vseh tistih starih besed,
da se prebujajo kakor zvončnice v dlani otroka,
in pojejo, vsakokrat z novim zvenom,
vsakokrat z novim pomenom,
vedno z novo globino,
vedno z novo močjo.

poznati tebe je ustvarjati svet,
poseben in nikomur odkrit,
ki šepeta,
ki boža,
ki tolaži,
ki živi
v naju, samo zate in zame. 

tudi če boš odšel,
boš ostal z menoj
(dokler bom jaz) -
kakor sonce,
ki sije tudi tedaj,
ko zaide.
nekje. 

 (napisano zanj, ki je ptica v moji duši)

 © Aleks 2008



Datum objave: 21. 3. 2008

35 comments:

VILINČEK said...

Najbrž bom res ostala pri tebi. Ampak je nevarnost, da ti še bolj razvestlim prostore :)))

Ma, šalim se.
Super si Aleks.

Tvoje pesmice prinašajo toliko svetlobe, toliko topline v srce, močne so. Tolikokrat sem našla zavetje v njih, si nahranila srce in dušo. Tudi v solze si me spravljal z njimi, ker se jih da čutiti, močno čutiti. Objamejo te in ti dajo en zvišen, prekrasen občutek.

Prelepa pesem prijatelju, ki je ptica v tvoji dušo. Z veseljem bi delila to mesto... A vem, da je zasedno, za to vama privoščim iz vsega srca.

Vem pa tudi, da sem vedno dobrodošla na tvoji strani in to mi zelo veliko pomeni.

Objem in vse najlepše v noč.

Najbrž se ti zdijo besede posladkane, a niso... ne vem če čutiš. A vedi, da niso.

VILINČEK said...

In še to. Hvala, da si ob meni, da ste ob meni. Tudi ob trenutkih, ko iščem svoje smisle, ko iščem samo sebe, ko iščem vzpodbudo, upanje, vero, ko iščem koščke svoje sreče.

Nočko

aleks said...

Vilinček, hvala!

meni je tudi lepo tukaj in bralci ste vedno dobrodošli. fajn je malo poklepetati in izmenjati kakšno misel, prijazno besedo... in, ne skrbi, besede, predvsem zapisane, zelo dobro čutim.
(on je pa res... someone very special)

bodi dobro, drži se!
a.

VILINČEK said...

Lep praznike tudi na tvojo stran. Se bermo znova po njih.

Objem in drži se mi :))

Matevz said...

Poznati tebe, pomeni Živeti ...

m

aleks said...

-@ Matevž: jz pa toliko besed ;)
veš, kaj je poznati mene? imeti zgago na dosegu roke... skoz :).
drži se!

-@ Vilinček: prav lepo praznuj tudi ti!

in lep dan vsem... (btw, a veste, da je danes tudi dan poezije?),
a.

VILINČEK said...

Vem Aleks. Vem :))

Lepo mi bodi. Zato še toliko vse bolj čutim. Vse je na kupu.

Saj bo. Priden bodi...

Anonymous said...

Aleks,lepo je
poznati Tebe,
ki si pesem.

Danes je
dan poezije,
dan downovega sindroma,
prvi pomladni dan in
Veliki petek.

V križu stojijo
pogrebci za fantom,
ki je odšel sam.

Komaj sedemnajst let je imel.
Jok se je pred dobro uro slišal skozi zaprto okno. Tudi tako je življenje ...

Naj bodo svetli velikonočni prazniki! Raduj se - s ptico v duši!
Objem in pozdrav,

Al

polona said...

prvi pomladni dan, polna luna, dan poezije, veliki petek (za tega mi je še najmanj mar)... in tvoja občutena poezija.
kaj naj človek še želi več ;)))
lepe praznike!

aleks said...

-@ Vilinček: drži se, tudi ti!

-@ Al: žalosten, v trenutku... sedemnajst let... takrat izgleda tako enostavno oditi sam, se mi zdi (čeprav jz nisem (četudi ne bi bilo solz)... ker so se zvezde usipale z neba in se je zdelo vredno poskusiti še enkrat).
hvala, da si prišla nocoj sem (malo te pogrešam, lučka z regrata, veš).

-@ Polona, ta trenutek: ne biti žalosten (glej zgoraj). hvala!

kakorkoli... lepo se imejte, vsi,
a.

Anonymous said...

Dragi Aleks,

hvala za dobre želje in za pogrešanje. Bilo je obdobje, ko sem fotografirala in pisala samo zase in zaradi sebe. In uživala bolj in globlje kot tedaj, ko sem bila 'javna'. Molk je bil Beseda in nevidna vez z vsemi vami, ki sem vas redno obiskovala.
Preteklik v prejšnjem stavku še ni obljuba vrnitve in "zdaj-a"; morda pa, kdove :)...

Pred slabim tednom:

Cvetna nedelja.
Pod lipo regrat z lučko
prehiteva čas.

Po dežju in snegu je ostal samo pecelj, a ob njem sta se odprla dva cveta. Bosta zdržala do lučke?

Bodi in ostani
lučka, vredno je!
Vedno.

Al

Anonymous said...

Preveč besed, res. Se daš dol in s tem poveš vse! ;)

neikka said...

Oj, kako zabolijo in hkrati pobozajo ti tvoji mili verzi, Aleks.
tako boza samo ljubezen, ljubezen bolecine in tihih radosti.

Bodita lepo, oba in vracam zelje za lepe praznike.

n

aleks said...

-@ Al, hvala :). kar škoda, da se ne da še fotk prilepiti zraven.

-@ Gaber: kaj pa se je zgodilo z diplomo? ;)

-@ Neikka, tokrat pa menda vendar ne boleča :)

no, kot sem že rekel, lepo se imejte,
a.

aleks said...

draga Vilinčica (ki je pustila komentar pod češnjo) - posipam se s pepelom, ničesar nisem izbrisal; sinoči sem nekaj malega popravil in očitno pritisnil draft namesto publish. saj sem že davno rekel, da ta blog ostaja.
vse je torej tu, pa saj tudi ni česa izbrisati; še vedno mislim vse, kar sem napisal. do zadnje besede.

lepe praznike želim vsem,
a.

VILINČEK said...

Nekaj čarobnega je na tej strani :)))) Moje prehitevanje!
Ampak nič od tega ne smeš vzeti za slabo, to je za dobro voljo in nasmeh. :)))
--------------------------------

Joj, zdaj sem pa brala Alenkin komentar. O mladem fantu. Grozno.
Naj mu bo vse dobro na drugi strani.

Lepe praznike še naprej Aleks.

Matevz said...

Pribili smo Ga. Njega, ki je Ljubezen. Z besedo, dejanji in molkom. A Ljubezen je večja od smrti. Naj ta Ljubezen ozdravi vse rane tvojega srca.
Vse dobro ob Veliki noči!
Matevž

aleks said...

-@ Vilinček: ja, Vilinček, tudi mene je pretreslo.
hvala, lepo se imej tudi ti!

-@ dragi Matevž, hvala za tvoje lepe želje!
vse dobro želim tudi tebi,
a.

Anonymous said...

Ponoči te sanjam! ;)
Diploma? Z levo roko! Jajcem; da bo bolj praznično! :)

Anonymous said...

vsaka čast (za pesem)
lepo bodi Aleks!
lp, bralec

Iz Mavrice Stkana said...

Prišla sem tudi v tvoje svetove. Tokrat se morda celo res selim malo nižje. Upam, da ne bom zašla in da se bom znala vrniti na drugi svet :)))

Objem in uživaj mi!

Iz Mavrice Stkana said...

Še en topel objem sem ti prišla dati, naj te sonček greje ta teden. Tisti v srcu.

In še ti pridem kaj nagajati :)))

aleks said...

-@ Gaber, sem navajen ;).
(ampak če je bil to kompliment, se moraš bolj potrudit... se mi zdi, da ti vse nas sanjaš ponoči ;)
... in si torej očaral komisijo :)

-@ bralec, hvala, enako!

-@ Vilinček, hvala za prijazne pozdrave in vse dobro tudi na tvojo stran!

lepo se imejte, vsi... do nadaljnjega,
a.

Iz Mavrice Stkana said...

Pridem na en obisk v tvoj svet.
Upam, da si dobro. Jaz sem in tudi bom. :))

aleks said...

predvsem sem priden :). drugače pa menda ok.
bodi dobro še naprej, Vilinček!

vsem pa želim en lep večer,
a.

Iz Mavrice Stkana said...

Malo si lahko žleht, ampak malo :)))

aleks said...

-@ Vilinček, saj sem :)
poreden :)
ampak sorazmerno s pridnostjio ;)
(se pravi ful ;)

lepo se ime(te),
a.

VILINČEK said...

O.K. Samo, da si mi zdrav in da mi ne zaspiš. Da te lahko še tu in tam pocukam za rokav :)))
Ker mi je fajn.
In da se razvija ob vsem tem en moj domišljiski svet. Kar je še bolj fajn. In da se te žlehnobe malo prenese še name :)))

Lep vikend ti želim Aleks in užvaij mi :)))

aleks said...

žleht mi pa res ni problem bit :)
(ampak sm poredn na prijazen način ;))

lep vikend tudi tebi, Vilinček,
a.

Anonymous said...

Potem pa se razumeva. ;)) To so tiste svetle iskrice, ki začnejo bliskati iz oči... Zelo lepi občutki so to in seveda prijazni. :)))
Tebi in še komu. Odvisno od tega, kako jih kdo sprejme. :)))

Anonymous said...

tudi če boš odšel,
boš ostal z menoj
(dokler bom jaz) -
kakor sonce,
ki sije tudi tedaj,
ko zaide.
nekje.

vau, brez besed.

spet z malce zamude, :)
zvezdica*

aleks said...

-@ Vilinček, aha :)

-@ zvezdica, dobrodošla spet malo na nebu izpovedi :). sicer pa... res mislim tako kot sem napisal, veš.

lahko noč,
a.

Anonymous said...

Lepo, lepo, lepo Aleks :-)

VILINČEK said...

Nakaj sončkov tudi zate,
da nabrusim si podplate
In že letim naprej v dan,
Letim? Mar bil je aeroplan
in te prepihal iz višin?
NE! LE JAJ, EN KUŠTRAVI VILIN!

Lepo mi bodi, lep začetek tedna ti želim. :))

aleks said...

no, zdaj sem dobil pa vilinčka z vetrom ;)

-@ veter, tnx :)

-@ Vilinček, hvala za vesele verze :). in lepo bodi tudi ti!

vsem pa želim lep večer,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.