tišina

najbolj tuja tišina je molk.
včasih jokam besede v veter
in slišim samo njihov mrzli odmev.
včasih nihče ne poljublja brazgotin
s poti mojega časa.

molk je najtemnejša noč duše.
zlomljen, v dežju negiben,
objemam svojo izmučeno žalost.
odčaran, svet pada s tečajev
in vsako novo jesen je slutnja smrti ostrejša.

duša je kakor otrok, ki išče bližino.
med belimi sohami izgubljenih ljubezni
lovim odseve pokopanih sanj,
da bi s sencami spominov obarval temo,
da bi pretkal s toplino korake, onemele v samoti.

© Aleks 2007

37 comments:

polona said...

tale je pa čisto jesenska, mračna...
in vendar je slutiti izhod, upanje na koncu tunela...

VILINČEK said...

Ko bi le vedel, kako bilizu mi je tvoja poezija. Velikokrat najdem v njej utripe tudi zase. Včeraj sem nekaj prebirala o empatiji. Puca me je nekako opozorila na to.
Mislim, da v sebi že od malih nog nosim del tega. Začutim z drugimi, močno začutim. Ko prebiram kakšno pesem, se lahko tudi razjočem. Mar čutim sebe? Ne vem?

Krasna pesem Aleks in vedi, da so se mi vlile solze.

Objem na tvojo stran...

Vilinček!

VILINČEK said...

duša je kakor otrok, ki išče bližino.
med belimi sohami izgubljenih ljubezni
lovim odseve pokopanih sanj...
---------------------------------

Globoko si segel vame in tale del najbrž močno resničen.

DROBTINICE SVETLOBE said...

kako se te da začutiti, ko napišeš kakšno tako pesem!

Sicer pa že vem, ko te ni in molčiš, je nekaj nevarnega v zraku, nekaj težkega v duši, nekaj žalostnega v srcu...
Oh, ta jesen in slutnja smrti...

Pesem pa lepa, lepa.

O,n.

Anonymous said...

"duša je kakor otrok, ki išče bližino.
med belimi sohami izgubljenih ljubezni
lovim odseve pokopanih sanj,
da bi s sencami spominov obarval temo,
da bi pretkal s toplino korake, onemele v samoti"

Aleks, to je ... to je čutim jo, zelo. Res. V vseh porah in si želim, da bi jo napisala jaz. Dostikrat si to želim, ko mi tvoje pesmi stečejo nazaj v srce.

aleks said...

pravzaprav sem jo spisal z mislijo na nekoga, ki mi je nekaj posebnega in ga imam rad.

hvala za prelepe komentarje, zelo toplo jih je brati :).

in lep večer, vsem,
a.

Anonymous said...

Dragi Aleks,

blizu si mi v tem jesenskem času, ko sva oba iskala nasmeh nekega novega jutra.

"Da bi pretkal s toplino korake, onemele v samoti."

Še jaz potrjujem, da si jih pretkal, s to pesmijo in še z marsikatero, v kateri je vsak od nas našel del sebe. Iz nje sem si vzela svetel zaključek, tvojo željo in obljubo.

Iz toplih misli stkimo to noč in nedeljsko nedeljo, ki je že!

Al

aleks said...

draga Al, meni se je to jutro nasmehnilo... upam, da tudi tebi, in vsem mojim bralcem.

naj vam bo lepo,
a.

Matevž said...

Dragi Aleks,

tebe …, tebe človek preprosto mora imeti rad.
Čudovita pesem, ki se je ponovno rodila v globini tvojega srca. Kjer začutiš sočloveka, začutiš njegovo bolečino in se v skrivnostni tišini nekako še bolj zbližaš z njim.
Toda tišina…, ima svoj ritem? Ima svoj čas? Ima lahko tišina svoj glas?
Je to glas in prostor drugega za drugega?

Samota je čas, ko se vprašanje odpre, tišina prostor, kjer se odgovor sliši!

Hvala Aleks!

Matevž

Anonymous said...

včasih jokam besede v veter
in slišim samo njihov mrzli odmev.
včasih nihče ne poljublja brazgotin
s poti mojega časa.

začutila sem jo, aleks. tako zelo. krasna je.

a želim ti vseeno veliko sončka :)

aleks said...

-@ dragi Matevž, pretiravaš, se bojim... nisem tako... kaj vem... mislim, bolj običajen sem, no...
(mah, vsi me neki v zadrego...). hvala za tvoje lepe misli, in lepo bodi!

-@ Pucca, tudi tebi hvala... saj veš, da sem vedno vesel, da bralci čutijo moje verze. vse lepo tudi tebi!

zjutraj se je sonce že malo pokazalo... naj vam bo svetlo še naprej, vsem,
a.

Matevž said...

Oh dragi Aleks,
nikakor te nisem hotel spraviti v zadrego. Le povedal sem dejstva, ki jih vidim, občutim, doživljam.
In mislim, da bi se ob tem marsikdo strinjal z menoj!

Lepo bodi!
m.

VILINČEK said...

Znova sem se ustavila ob tvoji pesmici in jo še enkrat objela.

Lep začetek tedna ti želim, kljub mrzlim dnevom... naj te toplo greje v srčku.

Objem od Vilinčka!

aleks said...

ok, ok, hvala... (blush)
ampak dejmo raje o čem drugem, prav?

recimo, da tebi in vsem želim en lep, lep dan,
a.

Anonymous said...

škoda, jaz sem ti pa glih mislil... ;-)
pesem se pa dotakne!
lp, bralec

aleks said...

-@ Vilinček, saj veš, kako se človek počuti na tako bolj oblačno ponedeljkovo dopoldne v službi (bi kar zlezel nazaj v včeraj)... hvala za obisk in za lepe želje!

-@ bralec, no, zdej pa še ti ;)... za tisto o pesmi pa sem seveda vesel :)

imejte se lepše,
a.

Anonymous said...

Berem ponovno: "duša je kakor otrok, ki išče bližino.
med belimi sohami izgubljenih ljubezni
lovim odseve pokopanih sanj,
da bi s sencami spominov obarval temo,
da bi pretkal s toplino korake, onemele v samoti."

A si lohk dam na majčko? S tvojim copyrightom? Aleks, ti si Pesnik. Pesnik.

aleks said...

jooooooooooj, Svetloba… a ste se zmenili al kaj?
mah, saj lahko, no (hvala za kompliment, res, ful)... samo vseeno... upam, da bo bolj za doma...
sicer, če bo kak zardevajoč tip, ki mu bo ful nerodno, buljil vate, se ne ustrašit – to bom sam jz (čisto nova izkušnja zame ;))).
in če bo modni hit, gredo moji procenti v humanitarne namene, ok?
:)))

lepo se imej(te),
a.

Matevž said...

No, ko boš pa dal kaj v "humanitarne" namene, pa pazi kateri organizaciji. Da ne bi slučajno tej, ki je mene odslovila z dela, pa čeprav proti zakonito!
Pol se pa ne bi lepo gledali!

Lepo, lepo bodi, pa brez zardevanja!

Matevž

Anonymous said...

Aleks, a te bom kdaj lahko objela?
Tega mi ne smeš odreči, ker je iz moje duše. Hvala, res bo majčka, veš. Kakšne barve naj bo? Hm ... samo ne modre ...

Anonymous said...

Molk je lahko tudi mir...tišina je lahko blažena...včasih pa tudi ne, imaš prav:)
Vse lepo in še veliko čudovitih pesmi!
lp, Eneya

aleks said...

-@ Matevž: ?

-@ Svetloba: pink ;)

-@ Eneya, ne, ta tišina je bila zelo boleča...

lepo se imejte,
a.

Anonymous said...

Joj, roza barve jaz nekako ... ni mi pri srcu ... Oranžna ali črna?

S

aleks said...

oranžna :)

VILINČEK said...

Tudi tebi en topel pozdrav Aleks. Nekaj časa me ne bo, a se vrnem nazaj. Lepo bodi do takrat.

Objem!

aleks said...

Hvala, Vilinček, za topel pozdrav. Bodi dobro tudi ti... in se beremo,
a.

al1ka said...

Negibna in nema
včasih obstane
duša pred vrati,
ki jih ne zna in upa
odpreti.
Vrati srca.
Svojega.
Tujega.
Tistega, ki
lahko
premaga molk
ali ga zgosti
do nevdržnosti...

Tvoje pesmi me zmeraj ganejo in k nekaterim od njih se kar vračam in vračam...Ker so mi blizu. Ker so blizu mnogim, ki čutimo podobno kot ti...

Upam, da si že pregnal jesenske (in ostale) megle in znova začutil sonce.
Lp in vse dobro,:)
al1ka

vvooodnarka said...

Tišina… ni praznina
je objem neskončnega.
Se v tišini zvezda utrne,
luna soncu roko poda,
da srce srcu prisluhne.
V tišini z lica
nasmeh do srca pri stopica,
kot drobna iskrica.
Ko je tišina veličina
se sprehaja milina
kot balerina
brez teže, graje
ko poslušanje
tišine greje in boža.

Lp, vvooodnarka

aleks said...

draga Al1ka, draga vvooodnarka, vedno se mi zdi lepo, ko na pesem odgovori pesem. vvooodnarka, tvoja tišina je tako svetla, pozitivna... Al1kina pa bolj taka kot včasih moja... vsaka pa nosi svoje sporočilo, na svoj način.
hvala obema!

in lahko noč vsem, kjerkoli ste,
a.

VILINČEK said...

Pozdravljen Aleks. Hvala za obisk na moji strani. Nič se ne boj zame nisem še ugasnila. Še utripam...

Tudi jaz še kaj pokukam in berem...

Objem in lahko, sladko noč!

aleks said...

Vilinček, hvala za obisk, hvala za lepe želje!
Drži se!

bodite lepo,
a.

vvooodnarka said...

Aleks,

tako se me je dotaknila tvoja pesem. Ponavadi me res pri drugih ljudeh... da si zaželim, da bi jim situacijo in življenje popravila na boljše, prijaznejše... Morda ravno zato, ker sem se tako tudi sama počutila, se srečala v podobnih situacijah, občutila bol srca... Taka sem.

Lepo te pozdravljam, vvooodnarka

aleks said...

draga vvooodnarka, hvala!

včasih... pač dežuje, veš,
a.

amanda said...

Kdo si ti, Človek?

amanda said...

Kdo si ti, Človek?

aleks said...

samo človek, veš. aleks, ki piše pesmi. v njih je vse.

aleks said...

samo človek, veš... aleks, ki piše pesmi. v njih je vse.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.