odpelji me

Odpelji me
tja, kjer domuje svetloba,
tja, kamor samota ne najde poti,
in poslušaj,
kako mi bije srce skozi pesem,
ki jo pišem
s pogledi, ki razblinjajo mrak,
da skoznje ugledaš
vse sanje duše,
in puščam v njej sled
dolgih vročih poljubov;
tiho padajo izza konca besed
in se lesketajo
kot poželenje vetra
za zaprtimi vrati tišine.
Ljubi se z mano.
Glej, kako v meni drhti
najsvetejši nemir,
gorečih kretenj brezbožnika
klečim pred teboj kakor pred čudežem
in odkrivam svet,
znan
in neznan obenem,
ko se v zanosnem prepletu teles
z nežno mehkobo oblakov
objameta dve deževni obzorji,
da najdeta mir,
za bežen hip eno vesolje
na meji pozabe,
pod odejo iz zvezd,
v času šepetanja angelov nad njimi.

© Aleks 2009

Datum objave: 25. 9. 2009

20 comments:

VILINČEK said...

Lepa je.

VILINČEK said...

Nekoč sem zapisala to pesem:

Ponesi me vse tja do zvezd,
v sončnih sanjah se kalim.
Mimo svetlih rimskih cest,
morda še enkrat se rodim!


Prelepa je tvoja pesem Aleks.


Nad vse mi bodi lepo.

aleks said...

Vilinček, hvala za lep komentar in še lepše verze :)
vse tja do zvezd... mhm :)

lepo se imej tudi ti!

neikka said...

Odpelji me
kot me odpeljejo
hrepenenja
po pasnikih sonc
med vijuge vetra
po robovih zivljenja...

Pesem, ki odpelje s pricakovanji in hrepenenji!

prijeten vikend vama zelim.D

Anonymous said...

ah, Aleks

letim
letim

da se ne pozabim spet podpisat

Svetloba

objem

Domen said...

Poljubi, ki padajo s koncev besed in jih tako puščaš v pesmih ... klečiš pred njim in odkrivaš znan in neznan svet ob enem ... dve deževni obzorji, ki sta za bežen hip eno vesolje ...

Kot bi prišel v neko majhno trgovinico s samimi zloščenimi starinskimi, nobel stvarmi. Ali pa v majhno galerijo ali atelje s samimi lepimi slikami. Zdi se mi, da je ta tvoja pesem nekakšen skupek oz. združitev idej, ki smo jih srečal že v nekaterih tvojih prejšnjih pesmih. Res sem užival.
Lp, Domen

miha said...

Goreča pesem, porojena iz hrepenečega srca, kjer v ozračju mirnega večera ali noči plava vonj po ljubezni.
»Odpelji me
Ljubi se z mano
Pod odejo iz zvezd«

Pesem, ki se te preprosto mora dotakniti.Vsaj mene se je!

aleks said...

-@ Neikka, res je hrepenenje v tej pesmi...
hvala za lepe verze :)

-@ Svetloba, torej sem le uganil ;)
hvala za komentar, vesel sem, da se beremo :)

-@ Domen, hvala za dve lepi prispodobi ob moji pesmi :)
so spominjanja, v katerih je vedno tudi (vsaj malo) hrepenenja...
(ni pa nujno, da nedosegljivega ;)
lepo se imej!

-@ odsvitanja, ko se pesem dotakne bralcev, sem pa vesel :)
hvala tudi tebi.

bodite lepo,
a.

VILINČEK said...

Tudi jaz se težko vzdržim :) Hvala ti Aleks.

Iz Mavrice Stkana said...

;))

Iz Mavrice Stkana said...

Malo sem tudi jaz potrkala po svetlobi ...


Odpelji me
tja, kjer domuje svetloba,

--------------------------------

Sreča v sreči,
ko je v tebi in v njemu.
Drug drugemu dar.

aleks said...

drug drugemu dar... to je pa nekaj najlepšega, Vilinček. hvala za lepe verze :)
in fajn vikend :)

veter said...

a veš da men je tud že bilo tako :-)

VILINČEK said...

Če sem že tukaj, pa pošljem še pozdrav... predvsem zato, ker se te že dolgo nisem dotaknila :)))

Nad vse mi bodi lepo aleks.

VILINČEK said...

Ne le zato, ker se rada cartam :))) Pa saj veš, da rada pridem na tvojo stran :)))

Dotanem se strun,
ki jih pošiljaš v dan.
Nasmeh ljubezni.

Nad vse mi bodi lepo Aleks... čudovit vikend ti želim in seveda enako tudi vsem tvojim. :)

aleks said...

-@ veter, lepo...

-@ Vilinček, hvala dvakrat, in en zelo lep vikend tudi tebi :)

Anonymous said...

'Ljubi se z mano.'
Erotično lepo in zelo hot v tej pesmi. Odlično :-)
lp, bralec

aleks said...

tnx :)

Alenka said...

Za vekami bel sij,
ko se koža ljubi
z vetrovo svilo.

Poželenje vetra, krasna metafora, Aleks. Ne samo metafora, kajne!

Srčni pozdrav po dolgem času!

aleks said...

draga Alenka, ne, res ni samo metafora... in hvala za prekrasen haiku :)
in za veselje, da si spet med nami.
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.