spominjam se

spominjam se

čeprav si me spremenil
čutim tvoje srce kakor takrat
ko si razgalil pred mano svojo samoto
in sem ugledal zvezde
na nebu tvoje teme
kot jih ni še nihče

dal sem ti dlan in stopil na tvojo pot

ker vem
(kot veš ti)
da nekatere ljubezni nimajo konca
da vseh korakov ne prekrije pozaba
da so vezi
ki segajo preko konca sveta

vrtnica malega princa ne ve za minevanje časa

tvoja noč
je ostala v mojem naročju
kakor drobna nevidna nit
je zvezala tvojo in mojo dušo
za zmeraj
nocoj si moj kakor tisti večer

samo še bolj

© Aleks 2018



Datum objave: 11. 12. 2018

4 comments:

Anonymous said...

Lepo, čeprav nekako otožno in tudi žalostno predvsem na začetku.
lp, bralec

Matevž said...

Dragi Aleks! Pesniku najbolj uspe pesem takrat, ko se drug vidi v njej. Ko drug začuti, kot da bi pesnik govoril prav njemu. In vse tvoje pesmi so take. Znaš in zmoreš izbrati besede v katerih se človek zlahka prepozna, čeprav ne pišeš o njem. To je umetnost. To so zmogli samo veliki in preprosti ljudje. In glej, to zmoreš tudi ti.
Želim ti, da bi se vedno lahko spominjal le lepih trenutkov, čeprav vem, da to ni vedno mogoče, pa vendar …, naj jih bo več.
Vse dobro v teh dneh ti želim!

Matevž

Jan said...

... "samo še bolj" ...
Dragi moj Aleks, prekrasna pesem polna ljubezni.
Bodi dobro!
LPJan

aleks said...

-@ dragi bralec, ja, res je nekam otožna… kot v teh dneh jaz sam.
hvala, da si se ustavil pri meni, a.

-@ dragi Matevž, mislim sicer, da me hvališ daleč bolj, kot si zaslužim, zato samo en zelo zardevajoč, hvala. pa saj veš sam, da vsakdo, ki piše, v svoje besede preliva drobce svoje duše. tudi ti.
bodi dobro tudi ti, a.

-@ dragi Jan, drži: samo še bolj. tudi tebi hvala za tvoje sledi in vse dobro, a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.