v dnevu sanj

v dnevu sanj
se jutro prične opolnoči s plesom
ko zaplešeš z menoj
tango
na prvih žarkih
vzhajajočega sonca

v dnevu sanj
si rišeš z mojimi prsti na obraz
sončnice namesto oblakov
prepoln radosti
kakor da sploh ne veš
da obstaja čas

v dnevu sanj
me ne pozabljaš
vsaka zvezda
te poljublja z mojimi ustnicami
v hrepenenju vseh cest
odmevajo moje poti

v dnevu sanj
se me spominjaš
ležeč na livadi spominčic
prebiraš moje besede
in se smehljaš
cvetnim čašam moje ljubezni

v dnevu sanj
se ne sramuješ
da je moje srce tvoje morje
ki ve in razume vse kar nosiš v sebi
da sem tvoj objem
in tvoj stisk

v dnevu sanj
mi odpuščaš
da sem
in pripoveduješ z glasbo
imena
za moje pesmi

v dnevu sanj
me ne sovražiš
nikjer
tvoja svetloba se staplja z mojimi solzami
in z mavrico barva listje
za jeseni najinih življenj

v dnevu sanj me imaš rad
kakor imam jaz rad tebe
z dušo

in ti želim
da tudi na tvoji strani neba
najdeš mir
v očeh
v naročju
najmilejšega angela

© Aleks 2015



Datum objave: 16. 6. 2015

9 comments:

Jan said...

Tako, lepo, ampak - veš, ena taka boleča nežnost je v tej pesmi, da... saj še sam ne vem, Aleks. Kar dotakne se nečesa v notranjosti.
LPJan

aleks said...

ja, pridejo taki dnevi, veš. prepolni... boleče nežnosti. nekje v notranjosti.
lepo bodi in hvala, Jan.
a.

Matevž said...

Kako blizu mi je ta pesem, Aleks!
Blizu v oddaljenem svetu,
blizu v času praznine in odtujenosti,
blizu v trenutkih samote in tišine.
Blizu, kot toplina objema ...

Drži se!
Matevž

Anonymous said...

:(
Polna bolečine, ampak vseeno me je nekako pobožala ta pesem.
Lepo preživi drugo polovico poletja. Naj bo strastno in vroče, vir novih pesmi.
Domen

aleks said...

najprej opravičilo vsem za pozne odgovore; bilo je nekaj srednjemalih težav, nekaj poletja in nekaj dela, ki pa je zahtevalo veliko mene. se bom potrudil čim prej dati gor še kakšno novo pesem. še se pišejo, ja...

-@ Domen, hvala, predvsem za lepe želje za strastno in vroče poletje! tudi pesmi bodo. všeč mi je, da je tudi gejzir (spet) izbruhnil; vedno je fajn prebrati kaj novega in zanimivega. morda bom celo poskusil kak tvoj recept (nisem glih nek kuhar, žal). tudi tebi lepo poletje, a.

-@ dragi Matevž, hvala tudi tebi za tvoj dotik. naj ti bo lepo v teh poletnih dneh, a.

-@ anonymous (last but not least), čigar komentarji so samo zame: mislim, da razumem, kaj hočeš reči. za praznino ni besed. in s časom nič ne zbledi. moja želja je vedno bila, dati prostor v srcu in ljubezen duše. še vedno dajem to. tu pa kronos nima moči. ker to je (za) večno.

Professor said...

Lepo, da se se vrnil (tudi jaz sem zopet tukaj) in upam, da kmalu spet tudi kaj novega objaviš. saj veš, da te radi prebiramo :-)

aleks said...

lepo, da si tudi ti spet tukaj, Professor. in hvala za sporočilce. saj tudi pesmi nastajajo... le da nekako niham, kaj naj zdaj najprej ugleda luč sveta. se mi zdi, da se vse, kar napišem, na tak ali drugačen način malce obarva z otožnostjo (a je v meni res skoz ena jesen?)
lpa

Tjaša said...

Zelo lepa pesem in sporočilo.

aleks said...

o, Tjaša, lepo, da se je oglasila še ena pesnica, in hvala za tvoj prijazni odziv.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.