stisk

veš.
jaz sem zate.

moja dlan.
v nežnost ovita jedkanica življenja
odplavlja grenkobo minljivosti v tebi.
ni je strah sprejeti tvoje bolečine,
vanjo lovim bridko roso tvojih deževnih noči,
vpijam jo vase in jo spreminjam v pesem.

vem.
ti si zame.

tvoja dlan.
z mehkobo barv jesenskega listja
briše melanholijo meglenega popoldneva.
zaprta varuje smisel obstoja mojih besed,
odprta se z nasmehom daruje tišinam
mojega lačnega nemira.

roka v roki.
magično srečanje sanj
na križišču golih poti obstoja,
kot ples v temi.
dotik topline,
poljub ljubezni.

bližina v samoti.
dva,
a vendar eno.
samota v bližini.
eno,
a vendar dva.

© Aleks 2007

(zanj, ki je navdihnil te stihe)


31 comments:

polona said...

koliko nežnosti in topline je v teh besedah... krasno.
lepo, da kdaj pokažeš tudi svetlo stran :)))
pozdrav!

Matevž said...

Čudovita pesem ljubezni. Kot mir sinje višave prodre v bralčevo srce. Kot spev tihe doline se spoji z življenjem; z grenkobo, samoto, mehkobo in predanostjo. Vsi trenutki oživijo pred tvojimi očmi in besede kot harfa vztrepetajo v neskončnosti, ki jih oblikuje dotik ljubezni. Tvoje ljubezni in večnega ognja po čutnem doživljanju dveh src.
Hvala Aleks za to prečudovito simfonijo!

Matevž

Anonymous said...

:-)
le konec se mi zdi malo otožen
lp, bralec

Anonymous said...

Ti ptica v duši. Poleti. Poleti. Daleč v svobodo in ljubezen in svetlobo.
Ti ... Ti neskončno hrepeneča duša. Ti Pesem. Ti ... si tu ... veš ...

VILINČEK said...

Zamujam, zamujam. Tako kot je napisal Matevž... simfonija za dušo in srce. Vao, rada se utapljam v takih pesmicah... topiti se začnem. :))Enkratna je.

Nočko in lepo bodi Aleks... uživaj na svoji strani in še kaj tako sladkega naj prileti... ;))

VILINČEK said...

Še enkrat sem jo. si bi jo kar posvojila :))) Pravzaprav razmišljam, ko bo malo več časa na moji strani. Bi rada še enkrat predelala pesmice vseh vas, ki ste mi ljubi in vas obiskujem. Nekako vas doživljam v sebi, kar neka energija zaplava v meni. Čeprav smo si daleč, pa ste mi včasih tako blizu. In četudi me kdaj odnese in butne na tla...(tam dolgo ne vzdržim :))) moram povedati, da sem tako vesela, da me je neko naključje pripeljalo v ta vaš svet, tudi tvoj Aleks.

Objem od Vilinčka!

vvooodnarka said...

Čudovito;
/ vanjo lovim bridko roso tvojih deževnih noči,
vpijam jo vase in jo spreminjam v pesem./ Zelo z globokim pomenom in empatije.

Lep večer, mirno noč in sladke sanje, vvooodnarka

aleks said...

hvala vsem...

bodite lepo,
a.

VILINČEK said...

Dobro jutro, lep začetek tedna ti želim. :))

aleks said...

dragi moji, nisem mogel sinoči nič kaj odgovarjat, je imel vikend svojo moč...

-@ Polona: nisem še čisto zgubljen primer, anede ;)

-@ Matevž: uffffff... pa saj je tvoj komenar lepši od pesmi :)

-@ bralec: mogoče, malo...

-@ Svetloba: je bil tak lep navdih za to pesem, veš...

-@ vvooodnarka: tako pač je :)

-@ Vilinček: tebi pa še posebej hvala, za vse lepe misli in dobre želje :). za zdaj lepo kaže... upam, da tudi tebi.

sem ful vesel, da vam je pesem blizu... in vsem hvala... za obisk, za komentarje, za sončke, za dobre misli.

naj bo tudi vam toplo,
a.

Anonymous said...

Krasno, toplo, nežno.

Pozdrav pred odletom še tebi.

neikka

Anonymous said...

Si kar predstavljam ... ta Navdih.

Pejmo naprej po Poti.

Lep dan.

aleks said...

-@ Neikka, hvala, pa lepo se imej,
a.

-@ Svetloba: hmmmm… je bil nekaj zelo posebnega, ta navdih, ves :)
lepo bodi tudi ti,
a.

lep vecer vsem… in se beremo,
a.

Anonymous said...

Navdih je zame največkrat neizpolnjenost in želja. (fak, ane)

aleks said...

aha... meni, ljubezen... prijateljstvo... lepota (v duši)... bolečina... take stvari, kaj vem.

pa smrt, včasih.

VILINČEK said...

Lahko noč Aleks in sladke sanje ti želim :)))

aleks said...

Vilinček, hvala (čeprav zjutraj...).

Lepo se imejte, vsi,
a.

VILINČEK said...

Še enkrat sem prišla prebrati tvojo pesem in se pustila malo pobožati.

Lepo bodi na svoji strani, naj te pogreje, kakšna lepa misel. :)

aleks said...

o, Vilincek, hvala, lepo :)

lep vecer vsem,
a.

Eneya said...

Čudovito! Ljubko, ljubeznivo...
Lepo je, če smo vsi malo ..jaz zate ti zame...:)
Vse dobro!
Eneya

vvooodnarka said...

Naj ti vikend podari sončka, sreče in miru v srce, vvooodnarka

VILINČEK said...

Ker pač že kukam... se te tudi dotaknem. Nič ni preveč! Kaj ti praviš? Jaz meni, da ne. Če gre za pozitivo. ;)))

Torej en topel objem na tvojo stran. Naj ti ta vikend prinese nekaj zelo, zelo lepega.

Vilinček!

p.s.: Saj vem, da ti morda vse zveni pocukrano :)) Ampak vse to moraš doživeti enkrat v živo, ti bo mogoče slika bolj jasna...

Drži se mi!

aleks said...

-@ Eneya: hvala; ja, lepo je to, zares...
-@ vvooodnarka: hvala za lepe želje, vse lepo tudi tebi!
-@ Vilinček: nič ne skrbi, jz sem vedno vesel, če se kdo ustavi na teh straneh... če pa pusti še kak lep zapis, pa sploh. hvala in lepo se imej tudi ti!

lep konec tedna želim vsem, kjerkoli ste,
a.

Anonymous said...

In on ve. In ti veš.
Ne zna vsakdo spreminjati vsrkane bolečine drugega v pesem. Ti znaš, dragi Aleks.

Svetlo popoldne ti želim in te pozdravljam s poleti galebov (še) v očeh,

Al

aleks said...

Al :))). Dobrodošla nazaj, morska deklica! Dolgo te ni bilo... Saj skoz mislim, da bi bilo treba omrežiti morje ;).
In hvala za tvoje tople besede.

Lepo bodi; lepo se imejte, vsi,
a.

VILINČEK said...

Tudi jaz si ne morem kaj, da se ne ostavim pri tebi. Morda je včasih česa preveč. A lepih misli in želja nikoli.

Lep nedeljski popoldan in še lepši začetek tedna ti želim! :)

Objem od Vilinčka!

vvooodnarka said...

Naj te nov teden iz mavrične skrinje obdari z biseri, vvooodnarka

aleks said...

dragi moji dami, hvala za obisk in tople želje :). to je vedno lepo brat. tudi jaz vama želim vse dobro!

in lep (pa ne prenaporen) teden vsem,
a.

Anonymous said...

Biserne mesečine??? Tudi lahko, naj te popeljejo v lepe sne... v novo jutro pa obvezno sonce v očeh in dlaneh :)) pa v srcu in še kje...

Objem v noč od Vilinčka! :))
----------------------------------

Če se je slučajno to sporočilo večkrat dupliralo ga izbriši...ker me nekaj jezi in ga ne morem oddati...

Anonymous said...

Ne vem, če je prešnjo sporočilo šlo naprej...(jezila me je tehnika) A kljub vsemu, raje dvakrat, kot nikoli...

Objem v noč!

Vilinček!

aleks said...

vse je v redu s komentarji, Vilinček; hvala in vse dobro,
a.

 
Creative Commons License
Ta blog je licenciran s Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 3.0 licenco
Fotke so z neta.